.

Beantwoord

Actueel bel- en data verbruik bij lange na niet actueel

  • 25 September 2012
  • 1 reactie
  • 612 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2
Beste Simyo,

Ik ben van mening dat Simyo veel vaker de actuele bel en datastand (dus je actuele verbruik) moet verversen. Dit gebeurt nu ongeveer 2 keer per etmaal. Veel te weinig natuurlijk. Hiervoor zat ik bij Telfort en via hun app had ik altijd de actuele stand. Na een telefoongesprek kon je direct zien wat er nog van je bundel over was. Simyo heeft al geen app om dit snel te checken (alleen maar via de site=omslachtig) en de belstatus is ook al niet erg actueel. Jullie kunnen een slag slaan om in elk geval te zorgen dat de stand van zaken wat betreft je bel en databundel altijd actueel is. Nu voelt het allemaal wel erg "budget" aan wat helemaal niet nodig is. Voor alle duidelijkheid: ik heb het niet over verbruik van belminuten in het buitenland. Hier is altijd vertraging in. Ik heb het over het reguliere binnenlandse verbruik. Wanneer gaan jullie dit verbeteren?

Voorbeeld: het is nu 25-09-2012, 13.57 uur. De site geeft aan:

Verbruik minuten/SMS bijgewerkt t/m: 24-09-2012 14:12:04
Internetverbruik bijgewerkt t/m: 24-09-2012 22:48:01

Een etmaal geleden dus! Dat is geen 8 keer per etmaal wat ik jullie in het verleden zag antwoorden op een soortgelijke vraag. Doen jullie dit om kosten te besparen? Heel irritant moet ik zeggen.
icon

Beste antwoord door Alex 27 September 2012, 12:02

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Hoi KPNfreak,

Helaas zijn we afhankelijk van systemen die dit mogelijk maken. Ik kan me voorstellen dat het verbruik actueler kan. We proberen dit ook meerdere malen per dag te updaten. Soms komt het voor dat er langere tijd tussen zit. We zijn overigens bezig met een Simyo app. Deze app. moet je dan inderdaad inzage geven in je resterende bel/sms en data minuten. Zodra deze beschikbaar is, zal dit natuurlijk gecommuniceerd worden.

Groetjes,

Alex

Reageer