.

Beantwoord

Actie Simyo

  • 16 August 2013
  • 8 reacties
  • 1104 Bekeken

Badge
10% op de telefoons als je klant bent. Dat ben ik al.
Als ik 2x smartphones aanschraft + 1 nieuwe klant heb voor Simyo, wat kan ik verwachten?

Jérôme
icon

Beste antwoord door Natascha 19 August 2013, 15:35

Bekijk originele reactie

8 reacties

Badge +6
10% op de telefoons als je klant bent. Dat ben ik al.
Als ik 2x smartphones aanschraft + 1 nieuwe klant heb voor Simyo, wat kan ik verwachten?

Jérôme


Hoi Jérôme,

Helaas geeft Simyo geen korting aan klanten die andere klanten aanbrengen. Ik ga je punt wel noteren want dit is wel interessant voor Simyo.
Reputatie 6
Badge +9
Tuurluk is dat interessant voor Simyo ;)
Zulke klanten moeten jullie koesteren.
Badge
Bedankt voor de terug koppeling.
Toch wel jammer... We gaan nu de telefoons elders bestellen. Wat betreft een extra abonnement, gaan we over nadenken :)
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Jerome,

Jammer. Bieden wij de betreffende telefoon niet tegen de scherpste prijs aan?

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Alex,

De prijsstelling van de door Simyo aangeboden telefoons zijn voor de klanten zeker scherp, maar, zeker op sommige modellen, zoals bijvoorbeeld de Samsung Galaxy SIII Mini, bij lange na niet de scherpste!!

Mijn prijsvergelijk start ik áltijd hier.
Reputatie 5
Badge +11
Helaas klopt het dat we niet met elk toestel (bijna) de scherpste zijn, RicoK.

Dit is ook al doorgegeven, maar ik zal het nogmaals aankaarten.

En bedankt voor je prijsvergelijker!
Reputatie 7
Met alle respect, ik denk dat het een utopie is om te denken de scherpste te kunnen zijn. Ik denk niet dat er is op te boxen qua prijssteling tegen die de verschillende (web)winkels hanteren.
Reputatie 5
Badge +11
Dat denk ik ook niet, RicoK, maar het is wel fijn om een beetje concurrerend te zijn.

(hé, dat rijmt!)

Reageer