.

Beantwoord

account verwijderen

  • 12 December 2013
  • 3 reacties
  • 825 Bekeken

Badge +4
Omdat ik met mijn nieuwe abonnement een nieuw nummer heb(overstap van Prepaid naar Simonly) kon ik niet meer rechtstreeks op forum komen.
Er stond dat ik me moest registreren, dat heb ik dus maar gedaan.
Maar wat gebeurt er met mijn andere account?
Ik kan nog steeds gebruik inzien en instellingen wijzigen. Kan ik dat account ook verwijderen ?
Mijn nummer werkt ook nog steeds, hoewel het abonnement is ontbonden. Ik kan nog steeds bellen en gebeld worden daarmee


groetjes Karin
icon

Beste antwoord door Charlene 13 December 2013, 16:33

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +8
Omdat ik met mijn nieuwe abonnement een nieuw nummer heb(overstap van Prepaid naar Simonly) kon ik niet meer rechtstreeks op forum komen.
Er stond dat ik me moest registreren, dat heb ik dus maar gedaan.
Maar wat gebeurt er met mijn andere account?
Ik kan nog steeds gebruik inzien en instellingen wijzigen. Kan ik dat account ook verwijderen ?
Mijn nummer werkt ook nog steeds, hoewel het abonnement is ontbonden. Ik kan nog steeds bellen en gebeld worden daarmee


groetjes Karin


Hoi Karin,

Even voor de duidelijkheid: Het nummer waar je nu mee bent ingelogd, dat is je oude prepaid, die we hebben omgezet naar een abonnement. Dat is dus gewoon je eigen oude nummer, toch?
Het nummer waarmee je inlogde en waarmee je Karin303 heette, dat gaan we annuleren. Daar moet je dus niet meer mee bellen. Die moet je uit je toestel halen. Anders kunnen we dat niet meer ongedaan maken.
Dat had je met Ernst afgesproken toch? Dat we die gingen annuleren?
Jij gebruikt dus gewoon het simkaartje dat eerst prepaid was, en nu een abonnement.

Je account zal vanzelf verdwijnen.

Groetjes,
Charlene
Badge +4
Hallo Charlene,

Ja ik snap het en heb ook gedaan wat je zei. Oude nummer gebruik ik niet meer.
In plaats daarvan ga ik in de toekomst bellen met oude prepaid thans simonly nummer
Ik wilde alleen weten wat er met account op mijn simyo gebeurt?
Ja ik had met Ernst afgesproken dat hij het oude abonnement ongedaan zou maken.. 
Ik heb de oude simkaart verwijdert vanmiddag en de nieuwe geactiveerd. Werkt prima
Bedankt allemaal voor de moeite.

groetjes Karin


Omdat ik met mijn nieuwe abonnement een nieuw nummer heb(overstap van Prepaid naar Simonly) kon ik niet meer rechtstreeks op forum komen.
Er stond dat ik me moest registreren, dat heb ik dus maar gedaan.
Maar wat gebeurt er met mijn andere account?
Ik kan nog steeds gebruik inzien en instellingen wijzigen. Kan ik dat account ook verwijderen ?
Mijn nummer werkt ook nog steeds, hoewel het abonnement is ontbonden. Ik kan nog steeds bellen en gebeld worden daarmee


groetjes Karin


Hoi Karin,

Even voor de duidelijkheid: Het nummer waar je nu mee bent ingelogd, dat is je oude prepaid, die we hebben omgezet naar een abonnement. Dat is dus gewoon je eigen oude nummer, toch?
Het nummer waarmee je inlogde en waarmee je Karin303 heette, dat gaan we annuleren. Daar moet je dus niet meer mee bellen. Die moet je uit je toestel halen. Anders kunnen we dat niet meer ongedaan maken.
Dat had je met Ernst afgesproken toch? Dat we die gingen annuleren?
Jij gebruikt dus gewoon het simkaartje dat eerst prepaid was, en nu een abonnement.

Je account zal vanzelf verdwijnen.

Groetjes,
Charlene
Badge +6
Hoi Karin,

Fijn om te horen dat het helemaal duidelijk is! 🙂

Reageer