.

Beantwoord

Account verwijderen

  • 24 May 2013
  • 7 reacties
  • 661 Bekeken

Beste Simyo,

Ik heb overgestapt van prepaid naar Sim Only, en heb dus nu een nieuw nummer en een nieuwe simkaart.
Dat betekent ook dat ik nu een nieuwe account heb. 
Is het mogelijk deze account te verwijderen?

Mvg,

Ristridyn
icon

Beste antwoord door Alex 27 May 2013, 13:07

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Ik ben bang dat ik niet helemaal begrijp wat je bedoelt Ristridyn (lijkt wel de naam van een geneesmiddel).
Bedoel je dat je de oude account wilt laten verwijderen?
Maar daar heb je toch helemaal niets meer mee te maken als je een nieuw nummer, nieuwe simkaart en nieuwe account hebt?
Reputatie 7
Badge +9
Ristridyn (lijkt wel de naam van een geneesmiddel).



:D

Volgens mij wil ze juist graag met die oude vertrouwde account verder. Maar dat kan natuurlijk niet. Zoiets?
Reputatie 4
Badge +8
:D

Volgens mij wil ze juist graag met die oude vertrouwde account verder. Maar dat kan natuurlijk niet. Zoiets?


Oh, op die fiets! 🆒 (enige smiley die op een fiets lijkt)
Reputatie 3
Badge +9
Zij wil het account verwijderen waarmee ze nu deze post maakt. De oude in dit geval.
Reputatie 7
Badge +9
http://smilies.sofrayt.com/%5E/j0/lightbul.gif
Reputatie 4
Badge +8
Ah hij/zij bedoelt hier op het forum!
Tja, dan wordt het opnieuw aanmelden ben ik bang.
Ik heb dat destijds ook gedaan, vandaar de 2 achter mijn naam..
Reputatie 5
Badge +10
Beste Simyo,

Ik heb overgestapt van prepaid naar Sim Only, en heb dus nu een nieuw nummer en een nieuwe simkaart.
Dat betekent ook dat ik nu een nieuwe account heb. 
Is het mogelijk deze account te verwijderen?

Mvg,

Ristridyn


Hoi Ristridyn,

Zou je mij even kunnen laten weten welke account je wilt laten verwijderen? Dan kan ik je beter helpen. Als je forum account voorheen gekoppeld was aan een ander telefoonnummer of wanneer je bent overgestapt van Simyo prepaid wijzigen de inlog gegevens in het achterliggende systeem. Het is dan helaas niet meer mogelijk om met dezelfde gebruikersnaam in te loggen. Je zal dan als oplossing een nieuwe account aan moeten maken.

@de leon en koorelle2. Bedankt voor jullie bijdrage.

Groetjes,

Alex

Groetjes,

Alex

Reageer