.

Beantwoord

Aanbieding op site blijkt te zijn verlopen bij bestelling?

  • 11 September 2012
  • 1 reactie
  • 812 Bekeken

Ik wil, na een uur zoeken op internet naar voordelige aanbieders, een sim only abonnement bestellen bij jullie voor m'n dochter.
Alle gegevens ingevuld en aangekomen bij de actievoorwaarden lees ik deze nog even door, en wat blijkt; de actieperiode loopt tot 10 september!
En toch staat deze actie nog op de site. Domper dus.
Mijn vraag is nu: geldt deze actie nu wel of niet? En zoniet is er dan een andere interessante aanbieding?
Tot nu toe zijn wij nl tevreden gebruikers van Simyo.
icon

Beste antwoord door Wayne 11 September 2012, 21:22

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum zeeuwsmeisje,

Dat is zeer scherp van je! Ik zal dit direct doorgeven aan onze marketing afdeling. Indien je nu een bestelling plaatst geldt de actie die momenteel op de website staat.

Excuses voor de verwarrende communicatie.

Reageer