.

50 minuten in de wacht met klantenservice...

  • 9 December 2011
  • 35 reacties
  • 2600 Bekeken

Badge
Sorry hoor, maar toen ik bij tringg de klantenservice moest spreken, was ik gemiddeld een uur van me dag kwijt.
Toen dit overging naar simyo hoopte ik op enigsinds verbetering, en dus stond ik een half uur gemiddeld te wachten..
Toen ik vorige week belde stond ik 50 minuten in de wachtrij te wachten...
Wanneer gaan jullie hier nou een x wat aan doen????

35 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi shiva,

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met de klantenservice. Je vraag lijkt te zijn beantwoord door een collega. Klopt dit? Overigens excuses voor de wachttijden.

Groetjes,

Alex
Badge
ik sta voor de vierde keer in de wacht echt erg vervelend en ik wordt maar niet geholpen echt onacceptabel want nu doet me abonoment het niet en ben ik onbereikbaar dit kan gewoon niet als het zo gaat ga ik nooit meer bij jullie provider iets bestelle
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Moes,

Helaas een bekend probleem. Op dit moment kan ik niet anders zeggen dat hier aan gewerkt wordt. Je kunt je vraag ook hier stellen als je dat wilt.

Groetjes,

Alex
kom op man wat is dit voor een antwoord kim..
wat dacht je van meer mensen aannemen voor de call center sjonge jonge
wat een flauwe antwoord heb je hierop zeg, je lijkt net op een cassete bandje het rare is dat je typt en ik een soort van cassete bandje in me hoofd afgespeeld krijg.

simyo moet is stoppen met gierig doen en gewoon mensen aannemen voor de callcenter zo makkelijk zat is de oplossing voor het te lang wachten
je hoeft geen atoomgeleerde te zijn om dit op te lossen..

momenteel ben ik al 40 min in de wacht en het gaat maar door jullie moeten is snel hier wat aan doen
anders ben ik bang dat simyo niet lang te leven heeft dan een paar jaar..

shzl
Ook ik hier het probleem van steeds langer dan een half uur in de wacht staan, onacceptabel is dit, was beloofd dat dit per half septmeber opgelost was!
Badge +6
Sta nu voor de 4e keer vandaag in de wacht, ook alweer voor de 4e keer langer dan een half uur! 
Kan mn probleem zelf niet oplossen dus blijf nu maar in de wacht staan tot ik geholpen word. 
Niet Fijn :(


Beste Jetjuh,

Welkom op het forum!
Erg vervelend om dit allemaal te horen. Graag verneem ik van je waarmee ik je kan helpen?
Badge +6
Inderdaad, de bereikbaarheid van de helpdesk is waardeloos. Ik krijg steeds (na een minuut of 5) de mededeling dat ik beter op een ander tijdstip kan bellen. Terwijl de tijdstippen waarop ik bel (onder werktijd) nu nie bepaald spitsuren zijn.

Kortom, ben ik erg ontevreden en boos over.:mad:


Beste Tony S,

Ik vind dit erg vervelend voor je. Waar kan ik je mee helpen?
Badge +6
Dit is echt heeeeel erg vervelend!

Het enige wat ik moet aan vragen is een vervangende simkaart 
omdat ik een microsim nodig heb. En daar sta ik nu al anderhalf
uur voor in de wacht :( T lukt niet via Selfservice !!


Beste Saraa,

Ik zie dat er reeds al een vervangende simkaart is verstuurd. Ik heb deze voor je gedeblokkeerd.
Je dient je toestel uit/aan te zetten. Mocht je een iPhone hebben als toestel dan raad ik je aan om je toestel aan de pc te koppelen zodat iTunes deze kan synchroniseren.
Sta nu voor de 4e keer vandaag in de wacht, ook alweer voor de 4e keer langer dan een half uur! 
Kan mn probleem zelf niet oplossen dus blijf nu maar in de wacht staan tot ik geholpen word. 
Niet Fijn 😞
Dit is echt heeeeel erg vervelend!

Het enige wat ik moet aan vragen is een vervangende simkaart 
omdat ik een microsim nodig heb. En daar sta ik nu al anderhalf
uur voor in de wacht :( T lukt niet via Selfservice !!
Inderdaad, de bereikbaarheid van de helpdesk is waardeloos. Ik krijg steeds (na een minuut of 5) de mededeling dat ik beter op een ander tijdstip kan bellen. Terwijl de tijdstippen waarop ik bel (onder werktijd) nu nie bepaald spitsuren zijn.

Kortom, ben ik erg ontevreden en boos over.:mad:
Badge
Nee, totaal niet!
Traag internet, helpdesk zonder kennis van zaken en mails waaruit het welbekende afschuifsysteem naar voren komt.
Hoe dan ook, inmiddels kost 5 dagen internetten al minimaal € 12,50 per dag!

Zie mijn andere discussie

Klant koning? Niet bij Simyo!
Reputatie 2
Badge +1
Hey Sx3,

Ik zie dat je vandaag telefonisch contact hebt gehad met de klantenservice. Is alles inmiddels opgelost?
Badge
Hoi Sx3,

We proberen reacties op het forum binnen 24 uur te behandelen. Verder moet ik beamen dat de wachttijd te lang is. We zijn overigens bezig om de wachttijden van de telefonische klantenservice te verbeteren.

Groetjes,

Alex


Alex,

Mijn voorlaatste reactie op dit forum was Zaterdag (Het is nu Dinsdag)
Momenteel sta ik in de wacht bij jullie klantenservice waar het sinds 2011 (momenteel...) erg druk is.
Ik sta inmiddels 26min in de wacht.

Het enige wat ik wil is een oplossing welke ik ook al zelf heb aangedragen, meer niet...

Marcel
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Sx3,

We proberen reacties op het forum binnen 24 uur te behandelen. Verder moet ik beamen dat de wachttijd te lang is. We zijn overigens bezig om de wachttijden van de telefonische klantenservice te verbeteren.

Groetjes,

Alex
Badge
Het is de laatste tijd inderdaad erg druk op de klantenservice.
Natuurlijk is dit niet de standaard werkwijze van Simyo.
We doen ons best iedereen zo snel en goed mogelijk te helpen.

Indien nodig kun je je vraag ook op het forum, Twitter en/of via de email stellen.

Mede door het inzetten van het forum en andere kanalen hopen wij dat de drukte bij de telefonsiche klantenservice zal afnemen.


Grappig, het betreft hier een bericht uit 2011 waar het "momenteel erg druk" is.
Na deze opmerking heb ik helaas een aantal keer met de kalntenservice moeten bellen en blijft de wachttijd onacceptabel lang.
Een bericht via dit forum, of per mail duurt gemiddeld 2/3 dagen voor je antwoord krijgt dus een simpele, vlotte oplossing is er helaas niet....
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Ries01,

Jammer dat je er zo over denkt. We doen ons best om de klanten zo snel mogelijk en ook goed te helpen. Ik zie dat moderator Natascha je per privé bericht heeft gevraagd waar we je mee kunnen helpen.

Groetjes,

Alex
45 minuten inmiddels.. 
Het is de laatste tijd inderdaad erg druk op de klantenservice.
Natuurlijk is dit niet de standaard werkwijze van Simyo.
We doen ons best iedereen zo snel en goed mogelijk te helpen.

Indien nodig kun je je vraag ook op het forum, Twitter en/of via de email stellen.

Mede door het inzetten van het forum en andere kanalen hopen wij dat de drukte bij de telefonsiche klantenservice zal afnemen.


Beste Kim,

Wat een ontzettend ongeinspireerd schraal antwoord! Het is niet druk en jullie doen er niets aan. Of je nu in de ochtend of in de avond belt maakt niet uit. Dus kom niet aanzetten met dit soort antwoorden maar neem verantwoordelijheid voor je job en doe er iets aan. En ja, laat mensen lekker vragen stellen via Twitter of Email, alsof daar iets op terugkomt.

"Mede door het inzetten van het forum en andere kanalen hopen wij dat de drukte bij de telefonsiche klantenservice zal afnemen."

Dit doe je door extra mensen in te zetten en mensen niet af te schepen met een dom forum of Twitter.
Ik ben nu enkele maanden lid van Simyo en heb ze tot nu toe 3x willen bellen.

1e keer: 22  minuten wachttijd
2e keer: 19 minuten wachttijd
3e keer: Nu al meer dan 24 minuten en counting..

Het maakt bij Simyo niet uit, ze schepen je gewoon af door de wachttijd extreem lang te maken. Extreem asociaal en *****.

Vorige week is mijn telefoon gestolen en heb een nieuwe Sim aangevraagd. Tot nu toe niets binnen en hoor ook niks. Al een week onbereikbaar dus.

Wat een enorme *****zooi. Ik weet dat Simyo hier waarschijnlijk niets mee doet, maar ik hoop dat klanten gewaarschuwd zijn. Verwacht qua klantenservice NIKS bij Simyo!
Badge
Het is de laatste tijd inderdaad erg druk op de klantenservice.
Natuurlijk is dit niet de standaard werkwijze van Simyo.
We doen ons best iedereen zo snel en goed mogelijk te helpen.

Indien nodig kun je je vraag ook op het forum, Twitter en/of via de email stellen.

Mede door het inzetten van het forum en andere kanalen hopen wij dat de drukte bij de telefonsiche klantenservice zal afnemen.


Dit is WEL jullie standaard werkwijze, want de  klantenservice (weten jullie eigenlijk wel wat service is????) is nog steeds niet bereikbaar en vragen stellen per mail/twitter/ facebook of forum heeft ook weinig nut, aangezien er nauwelijks gereageerd word op korte termijn....

Als ik met een vraag zit en die stel, dan wil ik wel graag binnen normale tijd antwoord....
Badge
Bereikbaarheid is nog ronduit slecht, dus klets niet uit jullie nek dat de problemen inmiddels verholpen zouden zijn....
Badge +3
1. Ik draai op een i7, ik had het over simyo snugger>
2. Ik weet niet welk nummer van de klantenservice jij hebt maar ik word er moedeloos van, heb nooit minder dan een half uur bij simyo in de wacht gestaan :S




1200 en die 0800-0232300.
Badge +2
Hi KennDevil,

Als eerst onze oprechte excuses voor het ongemak. Je kan ons bereiken op het nummer 0800-0232300. Ook kan je mij of één van de andere moderators een privéberichtje sturen met je mobielnummer zodat wij contact met je kunnen opnemen.

Groetjes,

Arie
Badge
1. Ik draai op een i7, ik had het over simyo snugger>
2. Ik weet niet welk nummer van de klantenservice jij hebt maar ik word er moedeloos van, heb nooit minder dan een half uur bij simyo in de wacht gestaan :S


Wat dacht je van een complete re-organizatie? Jullie zijn het grootste stel prutsers wat ik ooit heb meegemaakt!
Jullie werken allemaal langs elkaar heen, weten niet wat teamwork is, of overleg?
Fouten voorkomen ?? Nee hoor nooit van gehoord! Communicatie met andere afdelingen? WAT IS DAT?
Och, laat die klant maar 50 minuten in de wacht staan, die heeft vast niks beters te doen!
Och, die arme jonge heeft die rekening betaald, maar laten we 'm TOCH maar even met verhoging a 350 euro naar incasso sturen gewoon omdat het kan. voor de 5de x. want wij zijn prutsers en we kunnen niks.
En als de klant er ons dan over mailt, dan sturen we gewoon dat de betaling nog verwerkt moet worden in het systeem.
Want ons systeem draait op windows 95. betalingen verwerken zijn een jarenplan....

Weten jullie gelijk het beeld wat ik bij jullie heb, stelletje prutsers!!!
Ga jullie werk eens doen, ik word hier ziek van!!!


niet vlouw bedoeld hoor maar ik wordt tot nu toe gewoon geholpen?
miss moet je eens een nieuwe pc nemen 95??? zoooo 1995 maar ja
ik snap niet waarom jullie zo moeilijk doen gisteren gebeld omdat me buurvrouw problemen had kon niet internetten binnen 4 min werdt er opgenomen en me vertelt
dat ze hem resetten en wat ik moest doen na 15 min simkaart eruit tehebben gehad werkte het goed......

DANK AAN SIMYO

ik vind wel dat ze misschien meer werknemers moeten zoeken niet alleen voor het forum
maar ook voor klantenservice en dan miss eens nadenken zoals vodafone 4 mensen voor twitter en dan 24/7 twitter webcare

Reageer