Simyo Blog
Vegan recepten apps voor Wereld Veganisme Dag
Lees meer ›Weet als geen ander hoe je een gesprek eindigt met een positieve...
Leer het hele team kennenHet is de laatste tijd inderdaad erg druk op de klantenservice.
Natuurlijk is dit niet de standaard werkwijze van Simyo.
We doen ons best iedereen zo snel en goed mogelijk te helpen.
Indien nodig kun je je vraag ook op het forum, Twitter en/of via de email stellen.
Mede door het inzetten van het forum en andere kanalen hopen wij dat de drukte bij de telefonsiche klantenservice zal afnemen.
Wat dacht je van een complete re-organizatie? Jullie zijn het grootste stel prutsers wat ik ooit heb meegemaakt!
Jullie werken allemaal langs elkaar heen, weten niet wat teamwork is, of overleg?
Fouten voorkomen ?? Nee hoor nooit van gehoord! Communicatie met andere afdelingen? WAT IS DAT?
Och, laat die klant maar 50 minuten in de wacht staan, die heeft vast niks beters te doen!
Och, die arme jonge heeft die rekening betaald, maar laten we 'm TOCH maar even met verhoging a 350 euro naar incasso sturen gewoon omdat het kan. voor de 5de x. want wij zijn prutsers en we kunnen niks.
En als de klant er ons dan over mailt, dan sturen we gewoon dat de betaling nog verwerkt moet worden in het systeem.
Want ons systeem draait op windows 95. betalingen verwerken zijn een jarenplan....
Weten jullie gelijk het beeld wat ik bij jullie heb, stelletje prutsers!!!
Ga jullie werk eens doen, ik word hier ziek van!!!
Wat dacht je van een complete re-organizatie? Jullie zijn het grootste stel prutsers wat ik ooit heb meegemaakt!
Jullie werken allemaal langs elkaar heen, weten niet wat teamwork is, of overleg?
Fouten voorkomen ?? Nee hoor nooit van gehoord! Communicatie met andere afdelingen? WAT IS DAT?
Och, laat die klant maar 50 minuten in de wacht staan, die heeft vast niks beters te doen!
Och, die arme jonge heeft die rekening betaald, maar laten we 'm TOCH maar even met verhoging a 350 euro naar incasso sturen gewoon omdat het kan. voor de 5de x. want wij zijn prutsers en we kunnen niks.
En als de klant er ons dan over mailt, dan sturen we gewoon dat de betaling nog verwerkt moet worden in het systeem.
Want ons systeem draait op windows 95. betalingen verwerken zijn een jarenplan....
Weten jullie gelijk het beeld wat ik bij jullie heb, stelletje prutsers!!!
Ga jullie werk eens doen, ik word hier ziek van!!!
niet vlouw bedoeld hoor maar ik wordt tot nu toe gewoon geholpen?
miss moet je eens een nieuwe pc nemen 95??? zoooo 1995 maar ja
ik snap niet waarom jullie zo moeilijk doen gisteren gebeld omdat me buurvrouw problemen had kon niet internetten binnen 4 min werdt er opgenomen en me vertelt
dat ze hem resetten en wat ik moest doen na 15 min simkaart eruit tehebben gehad werkte het goed......
DANK AAN SIMYO
ik vind wel dat ze misschien meer werknemers moeten zoeken niet alleen voor het forum
maar ook voor klantenservice en dan miss eens nadenken zoals vodafone 4 mensen voor twitter en dan 24/7 twitter webcare
Het is de laatste tijd inderdaad erg druk op de klantenservice.
Natuurlijk is dit niet de standaard werkwijze van Simyo.
We doen ons best iedereen zo snel en goed mogelijk te helpen.
Indien nodig kun je je vraag ook op het forum, Twitter en/of via de email stellen.
Mede door het inzetten van het forum en andere kanalen hopen wij dat de drukte bij de telefonsiche klantenservice zal afnemen.
Hoi Sx3,
We proberen reacties op het forum binnen 24 uur te behandelen. Verder moet ik beamen dat de wachttijd te lang is. We zijn overigens bezig om de wachttijden van de telefonische klantenservice te verbeteren.
Groetjes,
Alex
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.