.

Beantwoord

2e simkaart prepaid aanvragen met hetzelfde e-mailadres

  • 10 December 2013
  • 3 reacties
  • 883 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 4 reacties
Hallo,
Hoe kan ik een tweede simkaart aanvragen zonder weer een nieuwe emailaccount te moeten aan maken?
In middels heb ik 3 emailaccounts moeten aan maken om gebruik te maken van web to go en prepaid bellen.
Nu heb ik een extra simkaart nodig en moet ik weer een nieuw email account aan maken.

Reeds bestaande klanten kunnen maar  1 product per email adres bestellen. Kan dit anders?
Ik regel ook de telefoons(ook simyo) van mijn vader en moeder wat betekend dat ik nu een totaal van 5 emailaccounts moet beheren.

groeten inge
icon

Beste antwoord door Ernst 11 December 2013, 12:36

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi foxy,

Er is enkel een beperking op hoe vaak een adres en een rekeningnummer voor mag komen in onze systemen. Voor e-mailadressen geldt geen beperking. Die mag dus zo vaak gebruikt worden als jij wil.

Je kunt dus 1 e-mailadres gaan gebruiken voor alle aansluitingen die je hebt en beheert.
Badge
Hallo,
Ik heb voor 2x web to go en 1x simyo prepaid bellen 3 verschillende email adressen op moeten geven want met 1 email adres kon het niet worden aangevraagd.Er word dan aangegeven dat het email adres al in gebruik is en dat er een andere moet worden  in gevoerd. Wel zijn 2x web to go en 1x simyo prepaid bellen op 1 rekening nummer gezet. Dus het klopt niet wat je uitlegt. Dat is in theorie misschien wel de bedoeling maar in de praktijk werk het niet zo.

Maar nu komt het er op neer dat ik naast een nieuw email account ook nog het risko loop dat ik de adresgegevens en rekening nr van een ander moet gebruiken om een tweede simkaart voor prepaid bellen te bestellen. En dat terwijl niet alle telefoonnummers worden ondersteund(wat op de site nergens terug te vinden is , maar waar je wel achter komt als je het nummer wilt bellen )



groeten inge
Reputatie 5
Badge +11
Hi foxy,

Ik ben heel benieuwd waar en wanneer je die melding hebt gezien. We hebben erg veel klanten met meerdere keren het zelfde e-mailadres 😕
De beperking op rekeningnummer en adres is 5 keer, dus dat zul je niet 1,2,3 bereiken

Reageer