.

Beantwoord

Hoe kan ik mijn gebruikersnaam wijzigen?

  • 27 January 2017
  • 9 reacties
  • 309 Bekeken

Reputatie 6
Badge +4
Graag wil ik mijn gebruikersnaam wijzigen.
De cijfers achter mijn naam weghalen.
Waar kan ik dat doen?
icon

Beste antwoord door franswon 27 January 2017, 15:26

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Frida...03 :)

Een moderator kan dit voor je doen, als de naam nog niet in gebruik is door een andere gebruiker.

Je leest de reactie van de moderator later.
Reputatie 6
Badge +4
Oke thanks Frans, ik wacht af.
Reputatie 6
Badge +4
Is er iemand van Simyo die mij kan vertellen hoe ik mijn Gebruikersnaam kan wijzigen?
Gister ook deze vraag gesteld, wachten is op een moderator kennelijk.
Beste Frida, er is al aangegeven dat jij niet de gebruikersnaam kunt wijzigen, een mod wel.

Een moderator meldt zich op werkdagen binnen 24 uur. Misschien heb je geluk en dwaalt er onverwacht in het weekend een van hen op het forum. Geduld ja, komt goed, er is nog nooit iemand om deze reden van de wereld gevallen. :);)
Reputatie 6
Badge +4
Het heeft absoluut geen haast Friesian.
Vond ineens de 03 achter mijn naam zo vreemd staan,
Fijn weekend en thanks:D
Waarschijnlijk stond er eerst een ander nummer(?), en is dat al gewijzigd door een modderaar;), i.i g. een reactie komt. Jij ook een superdelux weekend !

Always a pleasure. 🙂
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Frida,

Welkom op het Forum!

Om te beginnen wil ik even zeggen dat je een hele leuke profielfoto hebt! :D

Het klopt trouwens wat franswon en Friesian aangeven. Je kunt je gebruikersnaam zelf niet wijzigen.

Ik heb erg leuk nieuws voor je, want er bestaat nog geen 'Frida' op ons Forum! De '03' achter je gebruikersnaam heb ik voor je weg kunnen halen. Vanaf dit moment kun je dus inloggen met 'Frida'. :)

@franswon en Friesian, bedankt voor het meedenken.

Groetjes,
Asma
Reputatie 6
Badge +4
Hi Asma,
Dat is leuk en handig gedaan, dat je mijn naam in Frida zonder getallen hebt veranderd.
De foto van mij met de zee in Zeeland op de achtergrond, is me dierbaar, thanks dat je die leuk vind.

Ook alle anderen bedankt voor het meedenken en doen.
Fijne zondag verder,
groetjes van Frida
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Frida,

Graag gedaan namens Asma 🙂 Fijn dat we je op deze manier naar tevredenheid hebben kunnen helpen. De foto die je hebt ingesteld is inderdaad erg leuk 🙂 Er zijn niet veel gebruikers die een foto instellen. Des te leuker als we er wel 1 tegenkomen! Ik hoop je vaker te zien op ons forum, gezellig :D

Groetjes,
Angela

Reageer