.

Compliment


Reputatie 1
Badge
  • Startend Simyaan
  • 17 reacties
Zomaar even een complimentje voor de duidelijke en heldere wijze waarop Simyo in "Mijn Simyo" onder het tabblad factuur de daaraan gekoppelde kosten inzichtelijk maakt.
Groet,
jgs

10 reacties

Badge +8
Zomaar even een complimentje voor de duidelijke en heldere wijze waarop Simyo in "Mijn Simyo" onder het tabblad factuur de daaraan gekoppelde kosten inzichtelijk maakt.
Groet,
jgs


Hoi jgs,

Daar beginnen we spontaan van te stralen. Dankjewel dat je de moeite neemt om dat te laten weten. :)
En mochten mensen iets zoeken op de factuur en jij weet waar ze het kunnen vinden, schroom niet om tips te geven. Daar zijn we altijd mee geholpen 🆒

Groetjes,
Charlene
Dan ook maar een compliment voor de klantenservice. Mijn nummer was per ongeluk geporteerd. Kan gebeuren. Kreeg de klantenservice direct aan de lijn en binnen een half uur verholpen. Prima service.

Groet,

Kwabbernoot
Badge +1
Ben ook altijd zeer tevreden geweest over simyo, duidelijke rekeningen nu ik geen klant meer ben duidelijke afrekeningen gewoon perfect, als simyo ooit met onbeperkt belen en internet komt ben ik weer terug
Badge +8
Dan ook maar een compliment voor de klantenservice. Mijn nummer was per ongeluk geporteerd. Kan gebeuren. Kreeg de klantenservice direct aan de lijn en binnen een half uur verholpen. Prima service.

Groet,

Kwabbernoot


Dankjewel Kwabbernoot,

Fijn om te horen:)
Hoe is het nu met je internet?

Groetjes,
Charlene
Ik heb vanmorgen 2 x gebeld met de klantenservice.
Wat een verschil in mensen die je aan de tel krijgt.
Eerst iemand waar ik de naam niet van weet, werd niet gezegd.
Zij was niet echt in een goede stemming om mij verder te helpen helaas. Kortaf en niet behulpzaam.
Daarna weer gebeld op hoop van zegen dat ik iemand anders aan de tel zou krijgen. En gelukkig dit was ook zo. Haar naam is Jade en die wil ik dus complimenteren en hartelijk bedanken voor haar behulpzaamheid. Jade, je bent een topper en hartelijk bedankt voor je geduld en uitleg. Fijn dat het in orde is gekomen nu.
Vriendelijke groet, CorrieW
Ik heb vanmorgen 2 x gebeld met de klantenservice.
Wat een verschil in mensen die je aan de tel krijgt.
Eerst iemand waar ik de naam niet van weet, werd niet gezegd.
Zij was niet echt in een goede stemming om mij verder te helpen helaas. Kortaf en niet behulpzaam.
Daarna weer gebeld op hoop van zegen dat ik iemand anders aan de tel zou krijgen. En gelukkig dit was ook zo. Haar naam is Jade en die wil ik dus complimenteren en hartelijk bedanken voor haar behulpzaamheid. Jade, je bent een topper en hartelijk bedankt voor je geduld en uitleg. Fijn dat het in orde is gekomen nu.
Vriendelijke groet, C. Wensink
Zeg het met een bloemetje. 😊
Reputatie 7
Jij moet wel héél erg gelukkig zijn, omdat ik je bericht twee keer geplaatst zie 😃
En nog een topic gemaakt Rico.. :)
https://forum.simyo.nl/veelgestelde-vragen-130/compliment-medewerkster-38410

Gouden tijden voor de bloembollenteler. 😎
Reputatie 6
Badge +7
Hoi CorrieW,

Ik vind het erg vervelend dat je ervaring met mijn collega die je al eerst sprak niet zo fijn was.

Ben wel heel blij om te horen dat Jade, de reddende engel, jou goed heeft kunnen helpen. Ik heb jouw bericht direct naar haar doorgestuurd. Heel erg Bedankt! :D

Groetjes,
Asma

Reageer