.

uitloggen

  • 30 January 2012
  • 38 reacties
  • 13120 Bekeken

Badge
goedenmiddag
ik heb mij zojuist geregistreerd
ik kon inloggen en mijn profiel bewerken
maar ik zie nergens uitloggen
wie weet waar uitloggen staat?
hartelijke groet
Dammie

38 reacties

Badge
Dat vraag ik mij nu ook af
Badge +3
Ja ik zou ook willen uitloggen maar zie ook niet hoe dat moet!
Badge +3
Gevonden, als ik naar Mijn Simyo ga kan ik uitloggen.
Reputatie 2
Badge +1
ik kan nergens uitloggen???????  
Reputatie 7
Badge +9
Hellup! :p
Reputatie 2
Badge +1
Beste Simyo medewerkers,  Er word veel gepraat over het niet uit kunnen loggen, maar een antwoord komt er niet. ik heb gewoon een desk top pc, en er is werkelijk geen mogelijkheid om uit te loggen. Kan iemand mij een oplossing geven, of als die er niet is: zeg dat dan. Ik tast in het duister en dat maakt het nog erger.
Reputatie 7
Badge +9
Hullep!? Kom hier maar niet weg. :mad::p
Reputatie 4
Badge +8
Terug naar mijn Simyo en dan uitloggen?
Op het forum werkt uitloggen idd niet.
Reputatie 7
Badge +9
:mad: Nee werkt ook niet, d´r staat een inlogknop maar daar log je niet mee in en niet mee uit. Allemaal errug verwarrend. Zwaar vervelend allemaal. Wat ik ook doe, op de iPad of laptop....kom maar niet van dit vermaeledijde forum af. Tot in het eeuwige der eeuwige ben ik gedoemd om hier rond te blijven dolen als een rusteloze geest.
Ik zeg me abolement bij Simyo maar op. Misschien dat dat helpt. 😛
Badge +2
Terug naar mijn Simyo en dan uitloggen?
Op het forum werkt uitloggen idd niet.

Al heb je uitgelogd op "Mijn Simyo", als je weer terug klikt naar dit forum zijn al je gevens nog steeds bekend en kun je nog steeds niet op het forum zelf uitloggen..:mad:
Wat een gedoe...
Reputatie 7
Badge +9
Al heb je uitgelogd op "Mijn Simyo", als je weer terug klikt naar dit forum zijn al je gevens nog steeds bekend en kun je nog steeds niet op het forum zelf uitloggen..:mad:
Wat een gedoe...

 
 Dat klopt maar 'k heb hem uitgevogeld, lui. Het heeft te maken met de cookies. Als je die voor deze site wist, zie je dat je daarna wel uitgelogd bent. Tja, logisch eigenlijk. Daar zijn die verdomde cookies voor bedoeld. 
Badge +6
Hoi Allemaal,

Het probleem met uitloggen is inmiddels opgelost door de technische afdeling.
Excuses voor het ongemak.
Badge +2
Hoi Allemaal,

Het probleem met uitloggen is inmiddels opgelost door de technische afdeling.
Excuses voor het ongemak.

Beste Natascha,

Ik weet dat je er zelf niets aan kunt doen.
Het is nog steeds niet mogelijk om op het forum uit te loggen, er is nergens een uitlog-knop te vinden.

Ik heb 3 screen-prints gemaakt van deze hele pagina, en alleen een LOGIN knop is zicht baar.

Dump-1:

http://verzend.be/9eei0ard41cw/1.png.html

Dump-2:

http://verzend.be/kt467m18rfm4/2.png.html

Dump-3:

http://verzend.be/29if9wkowe4a/3.png.html

Dus kan de technische dienst mij dan vertellen hoe uit te loggen?
En kunnen ze mij ook vertellen waar ik die uitlog-knop kan vinden?

Met vriendelijke groet,
Badge +6
Beste Natascha,

Ik weet dat je er zelf niets aan kunt doen.
Het is nog steeds niet mogelijk om op het forum uit te loggen, er is nergens een uitlog-knop te vinden.

Ik heb 3 screen-prints gemaakt van deze hele pagina, en alleen een LOGIN knop is zicht baar.

Dump-1:

http://verzend.be/9eei0ard41cw/1.png.html

Dump-2:

http://verzend.be/kt467m18rfm4/2.png.html

Dump-3:

http://verzend.be/29if9wkowe4a/3.png.html

Dus kan de technische dienst mij dan vertellen hoe uit te loggen?
En kunnen ze mij ook vertellen waar ik die uitlog-knop kan vinden?

Met vriendelijke groet,


Hoi Willem47,

Kan je mij voorzien van de printscreen per e-mail of via een privé bericht. Via de linkjes die je hebt gepost kan ik de printscreen niet downloaden.
Badge +2
Ik heb je een mail gestuurd met de 3 screendumps Natascha.
Reputatie 7
Badge +9
Willem47 heeft gelijk, Natascha. Er is geen uitlogknop op dit forum. Het is elke keer weer een Godswonder dat het lukt om hier uit te loggen. Mijn computer dan maar steeds formateren gaat  net iets te ver.:p
Badge +6
Ik heb je een mail gestuurd met de 3 screendumps Natascha.

Hoi Willem47,

Ik heb de printscreen gemaild naar onze IT afdeling om de kwestie te bekijken.
Badge +6
Willem47 heeft gelijk, Natascha. Er is geen uitlogknop op dit forum. Het is elke keer weer een Godswonder dat het lukt om hier uit te loggen. Mijn computer dan maar steeds formateren gaat  net iets te ver.:p

Hoi De Leon,

Jij mag niet meer uitloggen van het forum! 😛 Dat weet je toch. 🙂.
Badge +2
Prima Natascha, we wachten af.
Nu nog mijn andere probleem i.v.m. "Mijn Verbruik" oplossen en ik kom niet meer zeuren...
Reputatie 7
Badge +9
Hoi De Leon,

Jij mag niet meer uitloggen van het forum! 😛 Dat weet je toch. 🙂.


Heb ut gemerkt, Natascha, dat er tegengewerkt wordt. :mad:. Voordat ik na elke inlog steeds tot aanschaf van een nieuwe computer moet overgaan, hoop ik dat jullie TD tot een oplossing zal komen voor dit vermaeledijde probleem :p
Reputatie 4
Badge +8
Haha broer, gedoemd om op het forum te blijven rondwaeren!!! 😉
Reputatie 5
Badge +10
Het niet kunnen uitloggen op het forum ben ik ook een aantal keer tegen gekomen in het topic over de nieuwe website. Ik ben bezig om met de verantwoordelijke collega's alle feedback nog een keer door te nemen.
Reputatie 7
Badge +9
Het niet kunnen uitloggen op het forum ben ik ook een aantal keer tegen gekomen in het topic over de nieuwe website. Ik ben bezig om met de verantwoordelijke collega's alle feedback nog een keer door te nemen.

Thanks Alex, hallelujah praise the Lord! Oplossing eindelijk in zicht! En komt er een eind aan deze kwelling.  ⭕️cool:
Badge +6
Thanks Alex, hallelujah praise the Lord! Oplossing eindelijk in zicht! En komt er een eind aan deze kwelling.  ⭕️cool:

Hoi De Leon,

Het is toch geen kwelling dat je niet meer mag uitloggen!! Dan kan je de klanten helpen wanneer wij niet werken. 🙂
Reputatie 7
Hoi De Leon,

Het is toch geen kwelling dat je niet meer mag uitloggen!! Dan kan je de klanten helpen wanneer wij niet werken. :)


Hahahaha, ja wel, het is wel een kwelling.

Het verbaast me wel ten zeerste dat hieraan nog steeds niets aan is gedaan!! Althans, het probleem is nog niet opgelost. Natuurlijk, er bestaan wel workarounds met cookies e.d., maar een simpele uitlogknop zou toch echt de oplossing moeten zijn!

Reageer