.

Beantwoord

Threads weergeven van nieuw naar oud - kan dat?


Reputatie 7
Badge +9
Sommige threads op dit forum zijn erg lang. Of heel oud. Als er dan weer een post aan toe wordt gevoegd, moet ik helemaal naar het einde van de thread navigeren om de nieuwe bijdrage te kunnen lezen. Er schijnt geen mogelijkheid te zijn om de posts in een thread in omgekeerde volgorde, d.w.z. van nieuw naar oud weer te geven. Dat zou in veel gevallen heel wat muisklikjes besparen. Of is dit iets dat wel kan maar wat ik gemist heb?

PS. Waarom kan ik bij het aanmaken van een nieuw topic "dit topic betreft een vraag" niet aanvinken?
icon

Beste antwoord door Tiury 3 July 2015, 15:44

Bekijk originele reactie

10 reacties

Zou inderdaad een toevoeging zijn die ik ook zou waarderen. :D


Wat betreft je PS. Volgens mij is dat al bekend. Ook in je profiel settings kun je niet selecteren of je een abo of prepaid hebt.
Beste heren en buitenlui.

Dat kan via de desktopversie, in een topic nieuwste aanvinken is voldoende. Daarom werkt o.a. een tablet ook fijn.
Vraagjuh niet kunnen aanvinken, dat klopt ging eerst wel.
Zelfs door mij al eerder aangegeven. Feedback simyo, kom op lui dat kan beter.... !:8
Koekoek🆒

Zo hé!!! Je kan wel merken dat ik slecht geslapen hebt.. Klopt helemaal wat je zegt Friesian 😃
Kijk er elke keer tegen aan haha


Oudste eerst | Nieuwe eerst | Meest gewaardeerd
Reputatie 7
Badge +9
Dank Friesian. In dat geval zou het helemaal mooi zijn wanneer ik eenmaal de "Nieuwe eerst" heb gekozen, deze keuze "system-wide" onthouden wordt, door deze voorkeur in mijn forumprofiel op te slaan. Er zijn forums waar dat kan.
Ware dat mogelijk oowh beste heer uit het verre Schotland, dan waren wij allen zeer verwend.
Maar zoals gij weet weledele heer, blijft geen enkele muis op zijn plaats, in welke vorm dan ook.
:D:cool:
Reputatie 7
Badge +9
Ware dat mogelijk oowh beste heer uit het verre Schotland, dan waren wij allen zeer verwend.
Maar zoals gij weet weledele heer, blijft geen enkele muis op zijn plaats, in welke vorm dan ook.
:D:cool:


Behalve wanneer hij dood is. Dan stop ik er gewoon verse batterijtjes in en hij beweegt weer als een tierelier. Maar wel zonder staart want hij is wireless.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi allen!

Allereerst, bedankt voor deze tip Scotsman. Het kunnen instellen dat je Nieuwste eerst heb zou voor actieve forumleden zoals jullie erg handig zijn 🙂. Het is nu nog niet mogelijk, dus dat betreft heb je niets gemist 😉. We gaan eens overleggen met de ontwikkelaars van het forum of het mogelijk is om dit bij de voorkeursinstellingen kunt selecteren.

Voor forumleden die niet zo bekend zijn met fora, in oudste eerst (chronologische volgorde) wel het meest logisch/overzichtelijkst. Daarom is het geen standaard.

Over het kunnen niet kunnen aanvinken van 'dit betreft een vraag' is de oorzaak nog onduidelijk, maar we zijn er mee bezig. Ons idee is dat we deze optie liever automatisch áán hebben. Vinden jullie dat ook geen goed idee?

Groetjes, Tiury
Reputatie 7
Badge +9




Over het kunnen niet kunnen aanvinken van 'dit betreft een vraag' is de oorzaak nog onduidelijk, maar we zijn er mee bezig. Ons idee is dat we deze optie liever automatisch áán hebben. Vinden jullie dat ook geen goed idee?

Groetjes, Tiury


Daar is best mee te leven. De meeste nieuwe topics hier betreffen immers een vraag, behalve wanneer doorgewinterde forumleden uitgebreid hun visie geven over misstanden in de mobiele telecomwereld, of een nieuwtje willen doorgeven (b.v. "met ingang van volgende maand komt Simyo met aantrekkelijke buitenlandbundels!") of iets dergelijks. Maar dat soort posts komen relatief weinig voor.

Vinden jullie dat ook geen goed idee?

Om misverstanden te voorkomen. Ik vindt het wèl een goed idee.🆒:D
standaard als vraag is niks mis mee, omdat die inderdaad het vaakst voorkomen.

Reageer