.

We wensen iedereen de beste Kerstdagen toe!

  • 23 December 2016
  • 8 reacties
  • 299 Bekeken

Reputatie 7
Badge +10
  • Oud community manager
  • 4797 reacties
Hoi allemaal,

Morgen is het kerstavond, en dit topic kan dan natuurlijk niet uitblijven: Fijne feestdagen, iedereen! We hopen dat iedereen lekker veel gezelligheid meekrijgt tijdens deze koude dagen. En natuurlijk cadeautjes en eten - dat hoort er ook allemaal bij.

Ik vermeld er meteen bij dat Simyo met de kerstdagen gesloten is. Ook iedereen hier verdient gezellige Kerstdagen 🙂 Maar... Mocht je een moderator actief zien op het Forum of op Twitter en Facebook, maak je dan geen zorgen. We sluipen af en toe nog onverwachts rond.

Zoals gewoonlijk, hieronder de jaarlijkse foto. Angela was vrij toen de daadwerkelijke foto gemaakt werd, waardoor ze niet op de kaart stond. Dus hebben we haar lief aangekeken en gevraagd of ze dan nog speciaal voor het Forum een aparte foto wilde maken. Hieronder het resultaat:



Supergroetjes,
Jihane

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Geniet van de Kerstdagen,
geniet van eventuele cadeau's, die je krijgt,
geniet van al dat lekkere eten,
geniet van je familie waarmee je waarschijnlijk een of meerdere Kerstdagen viert

en begin maar weer met aftellen tot het einde van het jaar! Dat is er al weer snel!

Allen prettige kerstdagen gewenst!
Reputatie 5
Badge +10
Wat leuk.

Nog een fijne tweede kerstdag allemaal en alvast de beste wensen voor 2017!
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Groentjuh en Maikel!

Bedankt voor de mooie kerstwensen 😃 Ik heb me in ieder geval goed vermaakt de afgelopen dagen. Inmiddels zit ik weer gezellig op het Simyo kantoor.

Hoe was jullie kerst?

Groetjes,
Sean
Ik dacht al, wat gemeen, Angela vervangen door een hond.. :D

Kerst was relax. Eerste lekker thuis en niks afgesproken, 2e was ik bij vrienden.

Ik ben aan de beurt om met oudjaar avond dienst te draaien, 1 januari ook.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Raytje,

Hahahaha, maar die hond is wel cool, toch? 🆒

Je kerstdagen klinken heel fijn! Jammer dat je met oudjaar én op 1 januari moet werken. We zullen aan je denken, goed?

Groetjes,
Jihane
Reputatie 1
Badge +5
Iedereen fijne feestdagen!

Vind het jammer dat ik de laatste tijd weinig kunnen bijdragen (veel tijd in me studie moeten steken).
Hoop aankomend jaar meer aanwezig te kunnen zijn!

Groetjesss,

Simnlru
Fijne feestdagen!
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Simnlru!

Wat leuk dat je een berichtje stuurt! Je studie gaat uiteraard voor, dus maak je vooral niet druk om het forum. Hoe gaat het daarmee?

Fijne jaarwisseling!

@Mr. Peanutbutter Welkom op het Simyo forum! Wat leuk dat je in dit topic reageert. Jij ook hele fijne feestdagen.

Groetjes,
Sean

Reageer