.

Beantwoord

Wachtwoord invoeren om telefoon te kunnen gebruiken. Waarom is dit?

  • 29 April 2016
  • 5 reacties
  • 935 Bekeken

Na een update van de MijnSimyoapp kan ik mijn telefoon niet meer gebruiken zonder eerst in te loggen met het wachtwoord dat ik gebruik om de app te openen. Heb al van alles gedaan om dit ongedaan te maken, maar zonder resultaat. Ik heb liever geen mijn simyoapp dan dat ik elke keer als ik mijn telefoon wil gebruiken een code/wachtwoord moet invoeren.
Hoe krijg ik alles weer bij het oude???
icon

Beste antwoord door Angela 3 May 2016, 20:09

Bekijk originele reactie

5 reacties

Hier het zelfde probleem,heb de app verwijderd nadat ik de klantenservice heb gebeld die hadden ook geen oplossing.
Ik heb de app ook verwijderd maar moet toch steeds mijn wachtwoord invoeren als ik mijn telefoon wil gebruiken!!!
Ik heb de app ook verwijderd maar moet toch steeds mijn wachtwoord invoeren als ik mijn telefoon wil gebruiken!!!
Bij mijn extra telefoon had ik dat ook. Enige oplossing was eerst een back-up daarna terug naar fabrieksinstelling. Extra werk ja dat wel maar ik hou niet van geklooi.:)
Ik begrijp niet waarom Simyo een aantal klanten, ongewild uiteraard, op ongemak jaagt en niet eerst de nieuwe app beter ontwikkelt en daarna pas de nieuwe versie op het net gooit.
Daar was ik al bang voor, terug naar fabrieksinstellingen Zit ik echt niet op te wachten die flauwekul, ik bepaal zelf wel wat ik beveilig en hoe. Voor mij in ieder geval geen Simyo app meer!!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi allemaal,

Welkom op het Simyo Forum.

Dat je zelf wilt bepalen of je een beveiliging op je telefoon wilt, kan ik goed begrijpen.

Er is hier alleen sprake van een misverstand. Friesian geeft hier aan dat de app beter ontwikkeld had moeten worden voordat hij te downloaden was. Maar dit probleem ligt in dit geval niet bij de app. Het 'probleem' ligt in het Android 4 beveiligingssysteem. Deze versie zorgt ervoor dat je geen pincodes of wachtwoorden kunt opslaan als jij geen beveiliging op je telefoon hebt.

Deze tips heb ik voor jullie:

- Via Instellingen > Beveiliging, kun je de beveiliging op je telefoon uitzetten.
- Lukt dit niet? Ga dan naar Instellingen > Beveiliging en kies voor 'Alle referenties wissen'.
- Update Android, mocht dit mogelijk zijn.
- Staat er geen Android update voor je klaar? Dan adviseren we je om 'Ingelogd blijven' niet aan te vinken.

Helaas zal je met deze versie van Android altijd de vraag krijgen of je een schermbeveiliging wilt instellen en je kunt je wachtwoord/pincode niet laten onthouden door je telefoon.

Sorry dat ik geen passende oplossing heb.

Groetjes,
Angela

Reageer