.

Beantwoord

Waarom kan ik geen verbinding krijgen in Spanje?

  • 4 May 2016
  • 3 reacties
  • 385 Bekeken

Badge
ik krijg geen verbinding in Spanje...

alles staat aan zowel op mijnsimyo als in mijn telefoon...

Alles ook al tig maal herstart etc...

Alle netwerken die ik selecteer (orange,movistart,vodafone) geven aan dat mijn simcard verbinding niet toestaat... ook automatisch verbinden geeft niks.

Kan k klantservice niet bereiken via internet (waarom eigenlijkiet ?)
icon

Beste antwoord door Angela 6 May 2016, 13:20

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi JaJa1402,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat vervelend om te zien dat je geen gebruik kunt maken van het netwerk in het buitenland.

Je hebt zelf al een hoop getest. Er blijft dan ook niet veel over wat er nog mis kan zijn! Ik heb direct in het systeem nagekeken of de optie juist geactiveerd is. Hier is helaas iets niet helemaal gegaan zoals het hoort. Jij hebt de optie voor verbruik in het buitenland netjes aangezet. Helaas is deze instelling niet volledig verwerkt door het systeem.

Mijn collega van de IT afdeling heeft dit gezien en is proactief aan de slag gegaan voor je. Hij heeft er vandaag voor gezorgd dat je alsnog gebruik kunt maken van deze optie. Zou je jouw telefoon eens opnieuw willen opstarten en het willen proberen? Natuurlijk hoor ik het graag van je!

Groetjes,
Angela
Badge
Helaas

Inmiddels terug in Nederland ook hier geen data verbinding. Zou het te maken kunnen hebben met de upgrade van mijn abbo. Ik kreeg eerst mail dat nwe abbo was ingegaan halve dag later ofzo dat het oude was afgesloten... Wat het het ook is, ik heb afgelopen 2 weken in buitenland niet kunnen bellen en internetten en nu in Nederland geen internet.. Feitelijk heb ik nu een halve maand voor nop betaald en ook nu krijg ik niet waar ik voor betaal...

Uiteraard telefoon al ettelijke malen herstart en zelfs paar uurtjes uitgelaten.... Vinkjes uit/aan etc...

Ik verwachting v/e snelle oplossing verblijf ik.

mvg.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi JaJa1402,

Wat vervelend om te zien dat het niet werkt! Gelukkig heb je ondertussen een collega van mij gesproken. Hieruit begrijp ik dat het probleem opgelost is en dat je weer gebruik kunt maken van het internet 🙂 Kun je dit bevestigen?

Groetjes,
Angela

Reageer