.

Vanavond sluiten we eerder, want we zijn in de Kerst-stemming!

  • 16 December 2016
  • 4 reacties
  • 3346 Bekeken

Reputatie 6
Badge +7
  • Oud-moderator
  • 2108 reacties
Hoi allemaal,

Vanavond, om 17:30 uur, doen wij de Simyo deuren zachtjes achter ons dicht en kerstlichtjes aan. Dit betekent dat er vanaf dit moment niemand is om telefonisch, per e-mail of via het forum en social media vragen te beantwoorden.

Met de hele klantenservice gaan we samen dineren en terugblikken naar het afgelopen jaar. Kerst is altijd een mooi moment om dit te doen. De saamhorigheid, gezelligheid en vriendschap herinneren ons eraan dat dit we een leuk team hebben en nĂłg leukere klanten! (Sorry guys 😛 )

Ons feestcommissie is druk bezig met de voorbereidingen van het diner en verloop van de avond. Maar maak jullie vooral geen zorgen! Morgen, om 09.00 uur, staat Jihane (met haar kleine handjes) klaar voor al jullie Forum, Facebook en Twitter-vragen. Mails worden dan ook beantwoord door onze lieve collega’s van het mail-team.

Jihane, je bent een topper! Vanavond vroeg naar bed? :D

Groetjes,
Asma


4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Veel plezier! Als ik dit geweten had, had ik jullie een doos met Christmas crackers gestuurd, dat zijn hier onmisbare attributen voor een kerstetentje! Er bestaan vast ook kleine crackertjes voor mensen met kleine handjes zoals Jihane...

Reputatie 7
Badge +10
Ah! Die waren wel heel goed van pas gekomen 😉 Kunnen we ze ook gebruiken voor oud&nieuw?
Reputatie 7
Badge +9
Nee, helaas zijn de regels voor het gebruik van Christmas crackers erg strict. Oude tradities worden hier lang in ere gehouden, en een Christmas cracker gebruiken tijdens Hogmanay is een absolute no-no. Maar fire crackers mogen weer wel. Alleen mag ik die niet naar jullie opsturen, want vuurwerk staat op de lijst van verboden artikelen van de Royal Mail...

Heeft M&S geen Christmas crackers in de aanbieding? Die gaan immers toch hun winkels sluiten in Nederland.
Reputatie 7
Badge +10
Ah, verdorie! Ik zie overigens wel dat er tijdens Hogmanay een mooi festival wordt gehouden waar Paolo Nutini aanwezig zal zijn. Klinkt goed! Ik verwacht eerlijk gezegd dat M&S helemaal niets meer met 'Christmas' gaat doen 😞

Reageer