.

Uitnodiging klantenpanel Simyo 9/2/17 [inschrijving gesloten]

  • 24 January 2017
  • 51 reacties
  • 5735 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Simyo is razend benieuwd om jouw mening te horen!

Om meer inzicht te krijgen in de ervaring en de verwachting die jullie bij ons als klant van Simyo hebben, organiseren wij een klantenpanel. Wij nodigen je van harte uit om op 9 februari bij ons op bezoek te komen! Van 13:00 - 17:00 gaan we samen aan de slag.

Wat is een klantenpanel eigenlijk?

Een klantenpanel is een bijzondere ontmoeting tussen klanten en Simyo medewerkers in de vorm van een groepsgesprek waarin verschillende thema’s aan bod komen die voor klanten van Simyo van belang zijn. Wij willen super graag leren van onze klanten om zo de service te verbeteren! Dit doen we met 8 klanten, 10 medewerkers in de buiten ring en een onafhankelijke gespreksleider. Er zijn drie gespreksrondes.

  • De 1ste ronde: Onder leiding van de gespreksleider praten de klanten over hun ervaring en verwachting van Simyo haar producten én service ervaring/beleving! De medewerkers zullen in de buitenring slechts als toehoorder aanwezig zijn.
  • De 2e ronde: Hier mogen de medewerkers in de buitenring vragen stellen.
  • De 3e ronde: Tijdens de derde ronde bespreken de medewerkers gezamenlijk de verbeterpunten.

Doel van een klantenpanel

Het doel van dit klantenpanel is om ervaringen en verwachtingen rechtstreeks van de klant te horen en met de klant in gesprek te gaan hierover. Door het rechtstreeks delen van deze ervaringen is Simyo instaat om de dienstverlening en dus jouw beleving te verbeteren. Daarnaast is het heel waardevol om jullie feedback te krijgen over Simyo, het draait tenslotte allemaal om de klant! Het zal dus met name gaan over de service/dienstverlening/klantbeleving.

We hopen dat je erbij wilt en kunt zijn!
Laat het ons voor vrijdag 3 februari. weten of dit je gaat lukken. Dit kan je doen door een e-mail met als onderwerp 'klantenpanel' te sturen naar webcare@simyo.nl 'of door in dit topic te reageren.

Belangrijke informatie

  • Datum: 9/2/17
  • Locatie: Simyo, Teleportboulevard 121, 1043 EJ in Amsterdam
  • Tijdstip en programma: 13:00 -14:00 inloop en 14:00 - 17:00 start sessie
  • Reis en/of parkeerkosten worden vergoed
  • Iedere deelnemer ontvangt een Bol.com t.w.v. € 50

Let op! We zijn op zoek naar 8 klanten. Wees er dus snel bij.

De inschrijving is gesloten

Groet,

Het Simyo Team

51 reacties

Hallo Alex,

Goed geregeld allemaal!

Tot donderdag!

Vr gr

Steven
Reputatie 5
Badge +10
Hoi allemaal,

Hierbij de laatste (vermoed ik) update voor morgen.

Alle deelnemers zijn aangemeld bij de receptie. Vergeet aub geen legitimatie mee te nemen. Zodra je je hebt aangemeld, word ik gebeld door de receptie en kom ik je ophalen.

Ik heb er zin in! Tot morgen allemaal.

Groetjes,

Alex
Reputatie 4
Badge +4
Top dat er lunch geregeld is! Tot morgen!
Iedereen een leuk, informatief en vruchtbaar dagdeel gewenst at Simyo HQ.:)
Reputatie 5
Badge +9
Bedankt! Het is heel gezellig Friesian. Jammer dat je er niet bij kon zijn!
Hey Bart,Alex,en verdere medewerkers, en andere Simyo bellers die aanwezig waren vandaag.Ik heb een leuke middag gehad bij het Simyo kantoor en weet nu zeker dat er mensen mensen achter mijn mobiele telefoonnummer zitten.
Kom graag nog eens langs om te brainstormen.

Groet Jan:D
Beste Alex,
Nogmaals hartelijk dank voor de zeer warme, leerzame maar vooral zeer gastvrije ontvangst die wij als klantenpanel mochten ervaren!

En wat een leuke en gezellge groep medewerkers binnen jullie bedrijf, waar de klant nog wél koning is!

Ik voelde mij vrij en gewaardeerd en jullie mogen trots zijn op wat jullie als bedrijf neerzetten!

Het was een bijzondere ervaring en jullie mogen mij altijd benaderen als ik iets kan betekenen voor júllie...
Graag tot een volgende keer en dank voor de mooie middag met deze leuke groep mensen!

Hartelijke groeten aan iedereen
Hein Smit
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Jan,

Wat een inspirerende dag was het zeg en de tijd vloog ook voorbij. Er werken inderdaad echt mensen mensen bij Simyo 😉 Het was ook een hele gevarieerde groep met ieder zíjn/haar eigen verhaal.

Als er weer een klantenpanel of andere vorm van brainstorm met klanten is, laat ik het zeker weten.

Was je nog op tijd voor de vergadering Jan?

Reputatie 5
Badge +10
Beste Alex,
Nogmaals hartelijk dank voor de zeer warme, leerzame maar vooral zeer gastvrije ontvangst die wij als klantenpanel mochten ervaren!

En wat een leuke en gezellge groep medewerkers binnen jullie bedrijf, waar de klant nog wél koning is!

Ik voelde mij vrij en gewaardeerd en jullie mogen trots zijn op wat jullie als bedrijf neerzetten!

Het was een bijzondere ervaring en jullie mogen mij altijd benaderen als ik iets kan betekenen voor júllie...
Graag tot een volgende keer en dank voor de mooie middag met deze leuke groep mensen!

Hartelijke groeten aan iedereen
Hein Smit


Hey Hein,

Net m'n bovenstaande berichtje geplaatst en toen zag ik jouw post pas. Ik (wij) vonden het een groot compliment dat je de sfeer zo gemoedelijk en gastvrij vond. Dat is ook één van de redenen waarom ik alweer bijna 6 jaar bij Simyo werk. Ik ben van mening dat die sfeer ook overkomt op onze klanten.

Bedankt voor je inbreng en wie weet worden we wat commerciëler ;)

Ook jou zal ik uiteraard benaderen mocht er weer een klantensessie zijn.

Groetjes,

Alex
Reputatie 6
Badge +7
Hoi allemaal,

Het was leuk dat jullie er gisteren waren. Hoop dat jullie het allemaal naar jullie zin hebben gehad. :D

@ Alex, leuke foto!

Groetjes,
Asma
Reputatie 7
Badge +9
Het was erg leuk om jou en de collega's (weer) te ontmoeten. Het was een geslaagde middag in een hele leuke sfeer.
Reputatie 4
Badge +4
Was weer ouderwets gezellig people, klant zijn bij Simyo geeft een mens écht een heerlijk gevoel. Keep up the good work en tot snel weer hopelijk!
Frans kijkt de verkeerde kant op 😃
Reputatie 7
Badge +9
Mijn oog viel even op iets anders 🙂
Was het toevallig een bureaufiets? 😉
Reputatie 7
Badge +9
Je gaat niet door naar de volgende ronde Friesian 🙂
Verdorie, ik had nog wel gehoopt op een wasmachien....:@:P;)
Haha Alex,

Ik was inderdaad iets te laat maar geen probleem hoor.
Het was geen dringende vergadering haha

Fijn weekend allen..

Groet Jan
Was het toevallig een bureaufiets? ;)

Ik denk een mooie vrouw 😛
Reputatie 5
Badge +10
Haha Alex,

Ik was inderdaad iets te laat maar geen probleem hoor.
Het was geen dringende vergadering haha

Fijn weekend allen..

Groet Jan


Ok helemaal goed.

Voor degene die nog geen parkeer en/of reiskosten naar mij hebben gestuurd, stuur mij aub een berichtje. Dan zorg ik dat het in orde wordt gemaakt.

Groetjes,

Alex
Reputatie 5
Badge +10
Hee Allemaal,

Het is al even na het klant panel en dus kom ik ook weer even binnenvallen.

Wat leuk om weer eens in Amsterdam te zijn en ook weer eens even te zien waar we ook weer klant zijn.
Wat ik al vermoede, maar ook nu heb gezien, is waarom we ook weer allemaal Simyo klant zijn en wat onze gedachten er achter waren.

Alleen jammer dat ik de jongste was 😞 maar dat maakte het er niet minder gezellig om.

Dames en heren, bedankt voor de leuke middag en om weer eens met elkaar te hebben gepraat.
Als er weer een klantenpanel is houdt ik mij weer van harte aanbevolen en zie ik wel weer ergens een bericht verschijnen.

Together we make this Orange provider great again.
Reputatie 7
Badge +9
Ik was de oudste en vond het ook gezellig 😃
Reputatie 5
Badge +10
@Team,
Is het lijntje van Mijn Simyo al door the wall off change proces heen?
Reputatie 5
Badge +8
Hee Maikel.

Top dat je er was! Behalve gezellig, was het voor voor ons ook super leerzaam. Bedankt voor je bijdrage. En ja, iemand moet de jongste zijn 😛

Helaas heb ik nog geen nieuws omtrent het lijntje. Ik hou het voor je in de gaten!

@Franswon, dat is mooi! Was je nog een beetje op tijd terug in Zeeland?

Groetjes,
Sean
Reputatie 7
Badge +9
Ik was om 21:00 op het station van Middelburg, 10 minuutjes later thuis, nog een klein stukje met Caspar samen gereisd, de trein was erg vol maar een aardige jonge vrouw bood ongevraagd haar zitplaats aan!

Reageer