.

Testers gezocht! Kijk mee in de nieuwe Simyo App [inschrijven niet meer mogelijk]

  • 26 October 2015
  • 62 reacties
  • 2097 Bekeken

Badge
Hoi allemaal,

De meesten van jullie kennen me niet, dus ik stel me eerst aan jullie voor.

Ik ben Sophie, de Online Service Manager van Simyo. Het is mijn taak om ervoor te zorgen dat jullie alles zelf online kunnen regelen en eventuele vragen online beantwoord krijgen. Op dit moment ben ik –samen met een heel team- bezig met het verbeteren van de Simyo app. De huidige Simyo app, die je vindt in de App store en Google Play store, wordt uitgebreid en in een nieuw jasje gestoken.

Met de nieuwe Simyo app heb je nog makkelijker inzicht in je verbruik, maar vooral hoeveel je nog óver hebt deze maand. 😃 En ik kan alvast verklappen dat we veel dingen van Mijn Simyo nu ook in de app hebben. Zo kun je straks gemakkelijk MB’s bijkopen vanuit de app, maar ook de instellingen van je simkaart wijzigen. Er is nog veel meer, maar dat mag nog even een verrassing blijven. Het wordt in elk geval echt een mooie app :)

We zijn al heel ver en hopen jullie dan ook snel te kunnen vertellen wanneer de app beschikbaar is.

Ik zou het fijn –en heel leuk- vinden als jullie me tot die tijd willen helpen door de Simyo app te testen en mij te vertellen wat je ervan vindt. Je krijgt dan een vragenlijst van mij, zodat je weet waar je op moet en mag letten. Daarnaast mag je natuurlijk ook je mening geven. Alles is welkom! Ik kan dan kijken of we bepaalde zaken moeten aanpassen voordat we de app echt in de stores zetten.

Vind jij het leuk en heb je een telefoon met iOS of Android besturingssysteem en heb je een Sim Only abonnement? Reageer dan op dit topic. We beginnen 9 november met testen. Voor die tijd hoor je uiteraard van mij wat de precieze bedoeling is en zorg ik dat je een testversie van de app krijgt.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden om me te helpen.

Wil je meedoen? Laat het dan hieronder weten door een reactie te plaatsen.

Dank je wel!

Groetjes,
Sophie

62 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Oh nee! Heeft Sophie gewoon geen profielfoto ingesteld 😉 Willen jullie graag weten wie Sophie is? Check dit blog

Knappe kop hé ;)

Groetjes,
Angela
Volgens mij zag ik Sophie net bij jullie op kantoor even vlug :D

Ik kan helaas niet mee testen.. Ik hou me aanbevolen voor forum en Mijn Simyo zaken of als Windows Phone aan bod komt.

😉
Reputatie 5
Badge +11
Knappe kop hé ;)
Fiet fieuw!
Badge
Hi Raytje,

Ja klopt! Ik zag je staan bij Alex en Angela, volgens mij. Leuk dat je er was en jammer dat ik je niet even gesproken heb. Volgende keer! 🙂
Ik ben niet van plan weg te gaan dus kom vast nog een keer 😃
Reputatie 7
Badge +9
Mijn grootste wens is dat de nieuwe Simyo app ook in andere dan alleen maar de Nederlandse App Store te downloaden is. Ik moet me nu in allerlei bochten wringen om de app te pakken te krijgen op de Nederlandse App Store terwijl de Simyo apps van jullie collega's elders in Europa dat probleem al veel langer hebben opgelost.... Ik krijg daarom ook nooit een seintje wanneer er een nieuwe versie is want dat vertelt de UK app store mij niet 😠
Badge
Ik heb Simyo prepaid en kan dus niet meetesten. Wel zou ik hééél graag zien dat ik via de app mijn prepaidsaldo kan opwaarderen! Verder vind ik de app er nu al erg mooi uitzien, dus ben wel benieuwd naar de nieuwe versie tzt.
Badge
Hi Ruth,

We testen dit keer alleen de app voor Sim Only via het forum. Gelukkig heb ik alsnog goed nieuws voor je. De app voor Simyo Prepaid krijgt óók een update! En als ik jouw wens lees, dan zou ik het forum goed in de gaten houden om te zien wanneer de nieuwe update van de app in de stores komt. ;)
To be continued!

Groetjes Sophie
Badge
Hi Scotsman,

Ik ga kijken of we daar iets aan kunnen doen!

Groeten, Sophie
Badge +2
Als software engineer zijnde weet ik hoe belangrijk usability tests zijn..en dat nog steeds veel bedrijven dit gewoon laten doen door de developers zelf helaas.. Dus om gebruikers te vragen is een perfecte manier om een goed beeld te kunnen krijgen

Ik zou wel graag mee willen helpen met testen :D

Paar maanden gratis 4g als tegemoetkoming zou goed doen 😉 *grapje*
Badge
Kom maar op!!
Ik wil de nieuwe app testen!
Badge
Leuk! Jullie staan op het lijstje 😃
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Sophie,

Allereerst even Welkom op het Forum.

Helaas heb ik geen Sim Only aansluiting maar een prepaid.
Ik hou mij voor die versie wel aanbevolen met mijn iPhone.
Succes met je test!
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Sophie en welkom bij Simyo :)

Kom maar op met die app...vanaf 1 november mijn nieuwe S6 in gebruik.
Badge +2
Sophie,

ik heb alvast een opmerking over de huidige applicatie,
misschien is het iets wat meegenomen kan worden in de nieuwe :D
Is het een idee om ook een dark theme toe te voegen,
het wit is af en toe (vooral in de avond) nogal vervelend om naar te kijken.

Dit dark theme zal tevens veel batterij besparen (Vooral bij Amoled / Oled)
en kijkt rustiger (vooral in de avond). Dit is een functie die steeds meer applicaties
implementeren (met een knopje/checkbox in het menu), wat ik enorm waardeer :8
Badge
Hi Maikel.Twinnie, Martijn en Isene,

Dank voor jullie reacties.

@Maikel: ik houd je in het achterhoofd. Leuk dat je alsnog reageert!
@Martijn: ik zet je op de lijst :)
@Isene: Oei, dat wordt een uitdaging voor deze versie. Klinkt wel goed trouwens, maar ik zet het op de wish list voor de volgende keer!
Badge
Hi Scotsman,

Geregeld! Straks internationaal verkrijgbaar! :D

Groetjes Sophie
Reputatie 5
Badge +10
@Sophie,

Er is een Wish List als ik het goed hoor.
Misschien een idee om dit in het onderdeel Mijn Simyo en de Mijn Simyo app te plaatsen zodat ook de mensen op het forum dit naar hartelust kunnen aanvullen?
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Sofie,

Uiteraard wil ik graag meetesten met mijn Samsung S5 duos, zet me maar op de lijst!
Als ik die telefoon van de FB enquête win kan ik alsnog meedoen 😃
Reputatie 7
Badge +9
Hi Scotsman,

Geregeld! Straks internationaal verkrijgbaar! :D

Groetjes Sophie


Dat is mooi nieuws, ik wacht met spanning af wanneer de nieuwe versie gelanceerd gaat worden!

Hebben jullie trouwens enig idee hoeveel van jullie klanten in het buitenland wonen? Harde cijfers zullen er niet zijn, want jullie sturen simkaarten alleen naar Nederlandse adressen, maar toch hebben jullie vast een vermoeden...
Ik wil ook wel testen 🙂
zou de app graag uit willen testen.
groetjes Nanda
ik wil helpen de app te testen!

Reageer