.

[Opgelost] Mijn Simyo & Mijn Simyo app tijdelijk niet bereikbaar [13-10]

  • 12 October 2016
  • 0 reacties
  • 334 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Hoi allemaal,

Donderdagochtend 13/10 tussen 6:00 - 6:30 zullen Mijn Simyo en de Mijn Simyo app tijdelijk niet bereikbaar zijn vanwege onderhoud.

Wat betekent dit onder andere?

- Niet kunnen opwaarderen als Prepaid gebruiker
- Je simkaart niet kunnen activeren
- Je verbruik niet kunnen inzien
- Geen wijzigingen kunnen plaatsen

Er wordt dus even aan onze website en app gesleuteld. Geen paniek! Het duurt gelukkig maar heel even 🙂 Het Simyo Forum is wel gewoon bereikbaar.

Onze excuses voor het eventuele ongemak.

Groetjes,

Alex

Update 13-10-2016: Het onderhoud is vanmorgen rond 06:30 succesvol afgerond. De website en App zijn weer bereikbaar!

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.