.

Nieuwe bundels voor bellers die verlengen.


Reputatie 5
Badge +8
  • Oud-moderator
  • 1912 reacties
Beste Simyo klanten.

Per 4 april 2016 zijn we met nieuwe bundels gekomen voor bellers die al 9 maanden Sim Only klant zijn en die nog een jaar bij Simyo willen blijven. De bundels zijn voordelig en je krijgt gratis extra MB's, zo heb je altijd genoeg MB's in je bundel.

Alle informatie over de nieuwe bundels vind je op deze pagina. En onder dit topic staat een overzicht van de bijbehorende FAQ.

Heb je vragen of tips, laat het ons weten!

Groetjes,
Sean

84 reacties

Reputatie 5
Badge +8
FAQ

Voor wie zijn deze nieuwe bundels?
Deze nieuwe bundels zijn speciaal voor trouwe bellers. Alle klanten die minimaal 9 maanden een Sim Only abonnement van Simyo hebben, kunnen verlengen met een jaar en daarmee gebruikmaken van de nieuwe bundels. Het maakt niet uit of je 9 maanden een jaar- of een maandcontract hebt.

Heb je al een ‘Jaar verlengd – Extra voordelig’ contract? Dan hoef je alleen je bundel(s) te wijzigen. Je contract wordt dan niet met nog een jaar verlengd: je behoudt je huidige einddatum.

Kom ik ook in aanmerking voor gratis MB’s?
Kijk op Mijn Simyo om te zien of jij ook in aanmerking komt voor deze nieuwe bundels met gratis MB’s. Alle klanten die minimaal 9 maanden een Sim Only abonnement van Simyo hebben, kunnen verlengen met een jaar en daarmee gebruikmaken van de nieuwe bundels. Het maakt niet uit of je 9 maanden een jaar- of een maandcontract hebt.

Heb je al een ‘Jaar verlengd – Extra voordelig’ contract? Dan hoef je alleen je bundel(s) te wijzigen. Je contract wordt dan niet met nog een jaar verlengd: je behoudt je huidige einddatum.

Kan ik ook wijzigen naar deze bundels?
Als je minimaal 9 maanden klanten bent met een Sim Only van Simyo, dan kun jij ook je abonnement verlengen met een jaar en daarmee gebruikmaken van de nieuwe bundels. Ga naar Mijn Simyo om je bundels aan te passen) en kies voor ‘Jaar verlengd’.

Heb je al een ‘Jaar verlengd – Extra voordelig’ contract? Dan hoef je alleen je bundel(s) te wijzigen. Je contract wordt dan niet met nog een jaar verlengd: je behoudt je huidige einddatum.

Krijg ik een nieuw contract?
Ja. Als je overstapt van een maand- of jaarabonnement naar ‘Jaar verlengd’ dan verleng je daarmee je contract met een jaar. Is je einddatum nog niet voorbij? Dan schuift je oude einddatum één jaar op.

Bijvoorbeeld: de einddatum van je huidige jaarcontract is 16 juni 2016. Als je nu kiest in april 2016 voor 'Nog een jaar - Extra voordelig', dan wordt je nieuwe einddatum 16 juni 2017. Je nieuwe bundel(s) krijg je wel al per 1 mei 2016.

Heb je al een ‘Jaar verlengd – Extra voordelig’ contract? Dan hoef je alleen je bundel(s) te wijzigen. Je contract wordt dan niet met nog een jaar verlengd: je behoudt je huidige einddatum.

Wanneer gaan de nieuwe bundels in?
Je nieuwe bundels gaan in op de eerste dag van de volgende maand. Je kunt je bundels elke maand tot het einde van de maand wijzigen.

Een voorbeeld: Pas je je bundels op of voor 30 april aan, dan heb je vanaf 1 mei meer voordeel en gratis extra MB’s.

Let op: Heb je geen Internetbundel, SMS Onbeperkt of Flex 4G bundel en zet je één van deze opties aan? Dan gaat de bundel per direct in.

Waar kan ik zien wanneer ik mijn contract kan verlengen?
Op Mijn Simyo kun je zien of je al kunt verlengen. Log hier in op Mijn Simyo om te zien wat de einddatum is van je contract en of je kunt verlengen.

Heb je al een ‘Jaar verlengd – Extra voordelig’ contract? Dan hoef je alleen je bundel(s) te wijzigen. Je contract wordt dan niet met nog een jaar verlengd: je behoudt je huidige einddatum.

Krijg ik de gratis MB's voor altijd of voor een bepaalde periode?
Als je kiest voor ‘Jaar verlengd - Extra voordelig’, dan krijg je de gratis extra MB’s zolang je klant bent bij Simyo en deze internetbundel hebt. Ook als de einddatum van je contract voorbij is.

Krijg ik automatisch de extra MB's als ik niets verander?
Nee, zolang je niet zelf je bundel(s) verandert, dan verandert er niets. Wil je graag de gratis extra MB's? Kies dan op Mijn Simyo of de Mijn Simyo app voor 'Nog een jaar - Extra voordelig', kies je bundel(s) en verleng je abonnement met nog een jaar.

Heb je al een ‘Jaar verlengd – Extra voordelig’ contract? Dan hoef je alleen je bundel(s) te wijzigen. Je contract wordt dan niet met nog een jaar verlengd: je behoudt je huidige einddatum.

Krijg ik altijd extra MB's? Ook als ik een daarna een andere internetbundel kies?
Als je kiest voor ‘Jaar verlengd - Extra voordelig’, dan krijg je de gratis extra MB’s zolang je klant bent bij Simyo en deze internetbundel hebt. Ook als de einddatum van je contract voorbij is.
Hoi, begrijp ik goed dat ik met een huidige internetbundel van 2000MB geen beroep kan doen op de actie van 1000MB+1000MB gratis? En als dit klopt: kan ik mijn maandabonnement dan voor 1 maand downgraden naar 1000MB en de volgende maand wel gebruik maken van deze actie? Bedankt!
Reputatie 1
Badge +2
Erg blij met deze actie 🙂. Ik vind het een mooie tegemoetkoming voor de klanten met een maandabonnement die helaas de laatste keer buiten de boot vielen. Nu kunnen die ook profiteren. Simyo dank, ik heb hem verlengd en ben blij met de extra MB's en in mijn geval een lager maandbedrag.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Dorien2 & Jussie,

@Dorien2, de actie geldt ook voor jou hoor! Als je minimaal 9 maanden klant bent met een Sim Only van Simyo, dan kun jij ook je abonnement verlengen met een jaar en daarmee gebruikmaken van de nieuwe bundels. Als je via Mijn Simyo jouw bundels aanpast en klikt op de knop 'Jaar verlengd', kun je gewoon kiezen voor de 1000MB + 1000MB gratis bundel 🙂 Zie je dit staan?

@Jussie, wat goed om te terug te zien op het forum. Het heeft even wat langer geduurd, maar hier zijn ze dan! Zoals beloofd hebben we gekeken naar de mogelijkheden voor klanten met een maandabonnement en zijn uiteindelijk op deze constructie uitgekomen. Ik ben blij dat het bij je in de smaakt valt en dat je gekozen hebt voor een verlenging 😃 Super! Als je nog vragen hebt, laat je het dan weten?

Groetjes,
Angela
Hallo Sean en Angela, mooie actie!

Stel dat ik nu voor een jaar verleng.
Kan ik dan tijdens dat jaar de bundel nog aanpassen voor dezelfde prijzen (https://www.simyo.nl/nieuwebundels)?
Of gelden dan de reguliere prijzen weer, zonder trouwe-klantenkorting?
Badge
Dus bij 'Jaar verlengd extra voordelig', is de +1000MB (of iets anders) iets wat elke maand er bij komt, en niet eenmalig is voor 1 maandje?

Ik heb nu:
code:

Nu: 100min €3,- | 1000MB €10,-
Zo: 100min €4,- | 2000MB €9,- (1000MB+1000MB)


Waarmee dus gelijk blijft op €13,-. En ik wel elke maand 1000MB er gratis bij heb?
Als dit zo is ben ik er blij mee en ga ik het doen, maar zit er ergens een addertje onder het gras?
Hallo Sean en Angela, mooie actie!

Stel dat ik nu voor een jaar verleng.
Kan ik dan tijdens dat jaar de bundel nog aanpassen voor dezelfde prijzen (https://www.simyo.nl/nieuwebundels)?
Of gelden dan de reguliere prijzen weer, zonder trouwe-klantenkorting?
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Siparti,

Welkom op het Simyo forum!

Goed om te lezen dat het nieuwe aanbod in de smaak valt.

Als je besluit te verlengen voor een jaar, kun je gedurende dat jaar gewoon je bundels aanpassen. Je betaalt dan nog steeds de nieuwe bundelprijzen :D

Heb je hier verder nog vragen over?

@Hedva Het is bijna te mooi om waar te zijn, maar dat klopt inderdaad 🆒 Je krijgt elke maand 1000 MB extra.

Je kunt het beste even naar Mijn Simyo gaan om te zien hoe jouw abonnement er na verlenging uit komt te zien.

Als er nog onduidelijkheden zijn, dan weet je ons te vinden!

@Noni Kan ik jou nog ergens mee helpen?

Groetjes,
Sean
Hallo, ik vroeg me af of de bundels voor 1 maand zijn of gewoon voor zo lang als je ze aan laat staan 🙂
Ha,

In Mijn Simyo behoort het 'Jaar verlengd – Extra voordelig' niet tot de opties net als 300 min/sms €5.00 en 1000 MB + 1000 MB € 9.00 wat ik wil, hoe werkt dat?

Momenteel heb ik (oude bundels):
Jaar (Voordelig) -> inmiddels afgelopen
300 min/sms € 6
1000 MB € 9

Tnx!
Reputatie 1
Badge
Hartstikke mooi, die nieuwe bundels! Ben al jaren klant met 'n abo, zonder klachten. Stukje klantwaardering. Ben nu goedkoper uit met een betere hogere bundel. Super van Simyo !!
Badge
Zelfde actief als ben.nl daar krijg je ook dubbel MB's maar je bent daar zelf iets goedkoper uit dan simyo.
[qoute=FAQ]Krijg ik altijd extra MB's? Ook als ik een daarna een andere internetbundel kies?
Als je kiest voor ‘Jaar verlengd - Extra voordelig’, dan krijg je de gratis extra MB’s zolang je klant bent bij Simyo en deze internetbundel hebt. Ook als de einddatum van je contract voorbij is.[/quote]

Quote uit de FAQ, Hier staat dat het geld zolang ik DEZE internetbundel heb.

Maar als ik mijn internetbundel over een paar maanden naar boven of naar beneden bijstel
Dan vervallen de extra MB's ?
Reputatie 5
Badge +8
Goedemiddag,

Welkom op het Simyo forum allemaal!

Mooi om te lezen dat de nieuwe bundels in de smaak vallen :D

@Romasmy Je krijgt elke maand gratis MB's!. Zelfs na je contract als je dezelfde bundel houdt.

@Paullions Wat vreemd dat jij niet voor deze bundels kan kiezen. Zou je een printscreen van jouw verlengpagina willen sturen naar webcare@simyo.nl? Dan zoek ik uit wat er aan de hand is

@Motortje7 Goed om te zien dat je zo tevreden bij ons bent en bedankt voor het compliment! 🆒

@Samsung77 Zoals je weet is dit het Simyo forum. Het is natuurlijk logisch dat je eerst alle aanbiedingen goed bekijkt voordat je met een jaar bij ons verlengd, maar het is niet de bedoeling om op allerlei topics te reageren met aanbiedingen van andere providers.

@Warzel Je kunt ook nadat je hebt verlengd je bundels maandelijks aanpassen. Je krijgt dan nog steeds de gratis MB's die bij deze bundels horen. De voorwaarde die jij noemt, geldt wanneer je jaarcontract voorbij is.

Iedereen bedankt voor de reacties. Als er nog vragen of onduidelijkheden zijn dan hoor ik het graag!

Groetjes,
Sean
Ik heb nu zo'n twee jaar een simyo abonnement en daar ik bijna overal gebruik maak van internet via wifi, verbruik ik gemiddeld maar zo'n 200 mb per maand. Voor mij is deze actie dus niet aantrekkelijk. Liever krijg ik een leuke aanbieding waarin 4g zit ipv de 3g wat ik nu heb. Ziggo biedt b.v. bundels waarin standaard 4g zit en onbeperkt sm tegen een lage prijs. Kunnen jullie ook iets voor mij betekenen in deze?
Badge +1
Ik heb vanaf juli 2015 een Sim-only abbo, maar ik zie de aanbieding(en) niet in MijnSimyo? Volgens mij kom ik wel in aanmerking.
Reputatie 1
Badge +2
ik vind het een mooie actie en goede aanbieding in vergelijking met de concurrentie. Want het werd toch wel een beetje tijd dat de tarieven enigszins gelijk werden getrokken met wat je bij de concurrent standaard krijgt.

Los van dit: ik lees dat alleen bestaande klanten hiervan gebruik kunnen maken. Ik ben al langere tijd bezig om meerdere familieleden over te hengelen naar Simyo, maar krijg toch iedere keer het argument "te duur". Nu is juist het moment dat ik kan aangrijpen om ze over te laten stappen vanwege mijn eerste zin.

Is er voor nieuwe klanten niet op een of andere manier "iets te regelen" zodat zij ook van deze aantrekkelijke aanbieding gebruik kunnen maken. Bijvoorbeeld via mijn vriendendeal. Ik blij, mijn familie blij met nieuwe bundels, en Simyo blij vanwege nieuwe klanten.

Eerst klant worden en dan pas na 9 maanden afwachten of er weer een deal voorbij komt werkt niet zo lekker.

Kortom, hoe kan ik ze direkt over de streep trekken met deze actie??
Vraag over deze actie. Ik heb nu alleen bellen/sms: 100 voor €3. Ik zou graag hieraan toe willen voegen: 500 (+gratis 500) MB's. Gaat de prijs voor het bellen en sms-en dan automatisch naar €4? of blijft dat nog steeds €3?
Ik heb het antwoord al gevonden door de keuze belbundel aanpassen aan te klikken in Mijn Simyo. Ik ga inderdaad dan per maand €4 betalen voor bellen/sms-en.
Badge
Hallo allemaal,

In februari 2016 heb ik mijn abonnement verlengd met één jaar. Nu zie ik de gunstige nieuwe tarieven in 'Mijn Simyo', maar wat mij nog niet duidelijk is, is of ik bij een databundelwijziging ook meteen een nieuw (jaar)contract aanga.

Dat wil ik namelijk niet.

Dus kortweg: kan ik mijn databundel wijzigen naar 500mb + 500mb zónder daarbij een nieuw contract aan te gaan?

Mooi/ handig forum, goede antwoorden! Thx!

Groeten,
Maarten
Je kunt je bundels aanpassen zonder je contract te verlengen. In jouw geval kan een verlenging ook niet omdat je pas al hebt verlengd.. Maar je bundels aanpassen kan altijd..
Badge
Je kunt je bundels aanpassen zonder je contract te verlengen. In jouw geval kan een verlenging ook niet omdat je pas al hebt verlengd.. Maar je bundels aanpassen kan altijd..

Dankjewel voor je razendsnelle antwoord! Ik ga voor die mooie voordelige databundel!
Badge +1
Ik heb vanaf juli 2015 een Sim-only abbo, maar ik zie de aanbieding(en) niet in MijnSimyo? Volgens mij kom ik wel in aanmerking.

Hopelijk een snel antwoord, de aanbieding staat helaas niet bij mij in MijnSimyo.
Na meer dan 10 jr bij Simyo en meer dan 9 mnd een abbo, hoop ik dat ik ook gebruik kan maken van de aanbieding.
@mods..

Waarom blijf ik de melding krijgen dat ik een oude bundel heb en kan aanpassen. Heb ik gedaan op de 4e meteen.. Lijkt mij verwarring te scheppen.

Reputatie 7
Badge +10
Hoi allemaal,

@Zowie66, jammer dat de actie voor jou niet aantrekkelijk is. Helaas kan ik je geen ander aanbod doen. Allereerst zou dit natuurlijk niet eerlijk zijn tegen over de andere klanten. Daarnaast zijn dit onze nieuwste bundels en kan ik hierin niet zomaar wijzigingen plaatsen. Sorry! Ik hoop dat je alsnog bij ons blijft!

@Arnold, volgens mij kom jij ook in aanmerking, alleen pas over een paar dagen 😉 Als jij 9 maanden Simyo klant bent, mag je kiezen voor de extra voordelige bundels. Per 21 juli ben je bij ons begonnen en per 22 april zal de optie dus beschikbaar zijn voor je. Nog even geduld!

@Bink, goed dat je dit vraagt! Je kunt ze natuurlijk al over de streep trekken met de kortingen die je kunt krijgen via de VriendenDeal. Helaas kan ik hetzelfde aanbod niet aanbieden aan nieuwe klanten. Maak je verder niet druk, dit aanbod blijft voorlopig nog wel even bestaan! Daarnaast kun je ze uiteraard overtuigen door aan te geven hoe geweldig onze service is :D

@K.P. goed om te zien dat je het antwoord zelf hebt gevonden 🙂 Het is inderdaad zo dat je overstapt naar de volledige nieuwe tarieven en dan dus ook een nieuwe belbundel. Laat je het weten als je nog vragen hebt?

@Maartenn, Hoera! Leuk om te zien dat je hebt gekozen voor deze nieuwe bundels. Veel plezier ervan 🙂

@Raytje, ah, dat zal komen omdat de wijziging pas per 1 mei ingaat. Tot die tijd heb je natuurlijk nog de 'oudere bundels'. Bedankt voor je hulp in dit topic!

Groetjes,
Angela

Reageer