.

Mijlpaal! 30.000 forumleden – Prijsvraag


Reputatie 7
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 5116 reacties
Hoi allemaal,

Wauw, we kunnen het zelf bijna niet geloven. Maar niets is minder waar! We zijn de 30.000 leden voorbij gevlogen 😃 Hier zijn we natuurlijk enorm trots op. Zoveel gezelligheid en nog belangrijker, we hebben al enorm veel forumleden en bezoekers van het forum aan een antwoord kunnen helpen :)

We willen dit moment niet zomaar voorbij laten gaan. Daarom gaan we deze mijlpaal met jullie vieren!

Weet jij het antwoord op onderstaande vraag? Laat dit dan aan ons weten door een reactie te plaatsen in dit topic en win! Wij geven namelijk een Simyo Zomerpakket weg met onder andere: een cameralens voor op je telefoon, de Simyo powerbank, een Simyo poncho en nog wat verrassingen 😉 Zo kun jij voorbereid aan de zomer beginnen (aangezien deze nu pas van start gaat in Nederland ;))

De vraag luidt: In welk subforum zijn de meeste topics/vragen te vinden?

A: Gewoon gezellig
B: Internet
C: Simkaart
😨 Abonnementen


Wij gaan even een stukje taart eten en genieten van deze mijlpaal. Jullie hebben t/m woensdag 27 juli de tijd om te reageren. Hierna zullen wij zo snel mogelijk al jullie reacties bekijken en een winnaar bekend maken.

Edit: Omdat we graag meerdere forumleden een Simyo Zomerpakket gunnen, stellen we de actie uit. Je hebt t/m 10 augustus de tijd om je reactie te plaatsen :)



Groetjes,
Sean, Caspar, Ilias, Jihane, Romy, Alex & Angela

109 reacties

Reputatie 7
Dat is nog eens mijlpaal! Goed gedaan allemaal! Op naar de volgende 30k! 🆒
Jeeeej Wat een Mijlpaal.. Geniet van de taart en op naar inderdaad de volgende 30k enz. enz.. ::D

Ow en het antwoord op de prijsvraag is;

C: SImkaart

Met op het moment van typen 3931 topics / vragen
Reputatie 7
Badge +7
Ik denk ook C.

van harte trouwens.
C: simkaart
Ik ga b gefeliciteerd en ga zo vrolijk Door zou ik zeggen?
Badge
Gefeliciteerd, goed gedaan!
Antwoord prijsvraag: C: Simkaart
Badge
Hieperdepiep en heel veel hoeraatjes. Wij gaan voor antwoord C. Fijn weekend.
Ik denk ook c en beste provider van nl gefeliciteerd
Badge +1
Als eerste gefeliciteerd met het feit dat steeds meer mensen het forum weten te vinden en dat er door zowel de gebruikers als de medewerkers van Simyo altijd prettig en vlot op wordt gereageerd.

Waar het natuurlijk om gaat is het antwoord op de vraag: Aan de topics op het forum te zien is dit antwoord C, simkaart, met meer dan 3900 topics.

Groet,
Erik
Antwoord C, simkaart.
Gefeliciteerd en ga zo door.
Reputatie 7
Badge +9
Gefelicitaart Simyo 🙂 Taart of Tompouce, who cares!

Ik ga ook voor antwoord C (de C van Champagne, dat hebben jullie verdiend!).
Badge +1
Gefeliciteerd Simyo, dat is zeker een stukje taart waard.

Het antwoord is C (simkaart) met ruim 3900 topics.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi allemaal,

Bedankt voor alle leuke berichtjes en felicitaties! Goed dat jullie ook allemaal meedoen aan de prijsvraag 🆒 Nog ruim 2 dagen de tijd om te reageren en mee toe doen. Succes iedereen!

Groetjes,
Angela
Ik denk C
Badge
Gefeliciteerd. Het forum in trouwens voor veel meer mensen waardevol. Ik heb al diverse antwoorden gevonden op vragen, zonder mij te "melden". Het antwoord op de vraag is volgens mij China.
Wat leuk om te zien dat jullie er zo snel op vooruit gaan en zoveel mensen weten te helpen! Als antwoord kies ik C omdat deze over 3900 topics/vragen heeft. Groetjes, Sam
Als antwoord kies ik C, ook omdat Chrome als beste werkt voor jullie site.
Proficiat luitjes en dan bedoel ik ook diegenen die achter de schermen werken om het forum goed te laten functioneren. Moderatoren en oud-moderatoren, allen die betrokken zijn, jullie allemaal gefeliciteerd en bedankt.

Ennuh, Su en Shi, blijf ze motiveren ! 🆒
Reputatie 7
Badge +10
We worden helemaal warm van binnen van al jullie lieve reacties 🙂 Omdat we besloten hebben om meerdere Simyo Zomerpakketten weg te geven zodat we meer forumleden blij kunnen maken, stellen we de prijsvraag uit. En niet even, je maakt tot 10 augustus kans op een pakket als je het goede antwoord geeft :D

Happy guessing!

Groetjes,
Angela
Reputatie 1
Badge +2
Gefeliciteerd 😃, een mooi moment om te vieren. 30.000 forum leden geeft aan dat het een handig medium is, zeker omdat dit 24/7 te benaderen is om antwoorden te zoeken. Mijn antwoord is ook C inmiddels 3938 topics.
Badge
Ik ga ook voor antwoord C! Leuk om te zien dat jullie goed gebruik maken van diverse digitale kanalen om mensen te helpen.
Gefeliciteerd!

Mijn antwoord is:
C: Simkaart

[3942 topics]
Gefeliciteerd! Wat een mijlpaal!

Ik ga voor antwoord C
Reputatie 7
Badge +9
Hello gorgeous Simyo Lasses and Lads

Clearly the answer is sub-forum E: Free roaming in Bonnie Scotland for Simyo forum members.
There are over 30,000 appreciative responses in sub-forum E, which means that the idea to allow all 30,000+ forum members to use their mobile phones for free in Scotland has truly been a stroke of genius. Well done Simyo!

Oh dear, I just realised there is no answer E, I must have been dreaming. Blame the whisky... Never mind, in that case I simply submit my answer in agreement with the majority of the respondees above, i.e. sub-forum C.

There is no need to post the prize to Scotland, a personal delivery by one of the moderators would be perfectly acceptable.
😳
Simyo, Gefeliciteerd met deze mijlpaal. Jullie hebben erg goede en snelle communicatie wegen!! Antwoord is overigens C, Simkaart.
Reputatie 7
Badge +9
Is Alex op vakantie op de Canarische eilanden, het Caribisch gebied(Cuba of Curaçao), Cambodja, Cyprus of Costa Rica want volgens mij staat hij niet op de foto... Kan Casper hem namens mij de groeten doen? :P

Veel nieuwe gezichten bij het team. Gaat Charlene ons het goede antwoord geven in een mooi filmpje?

Reageer