.

Eerste en Tweede Paasdag


Reputatie 7
Badge +10
  • Oud community manager
  • 4797 reacties
Hoi allemaal!

Het is vandaag Witte Donderdag, en dat betekent dat het morgen Goede Vrijdag is, wat dus betekent dat het overmorgen Stille Zaterdag is, en daarna is het Pasen. Paaseitjes en paashazen overal - zelfs op kantoor liep er net eventjes een paashaas rond, voor foto's en om paaseitjes uit te delen 🙂

Wat ben jij van plan te doen met Pasen? Ga je eieren verven en zoeken? Ga je lekker veel chocolade eten? Vindt er een Paasontbijt plaats waar je nu al naar uit kijkt?

Naast dat ik jullie plannen graag wil horen, wil ik ook meteen een huishoudelijke mededeling doen. Eerste Paasdag valt op zondag, en tweede Paasdag op maandag. Zondag zal alles verlopen zoals elke zondag: er zal iemand aanwezig zijn die vooral op Facebook en Twitter actief is, en ook even op het Forum rond zal dwalen 😉 Maandag zijn we eigenlijk dicht, maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat er dan ook Ă©Ă©n persoon rond zal lopen, zowel op Facebook, Twitter als op het Forum. Schrik dus niet als er opeens toch gereageerd wordt op een vraag. 😉

Laat me weten wat jij allemaal uitspookt straks met Pasen 😃

Groetjes,
Jihane

10 reacties

Ik ga werken.. Maar misschien verstop ik wat eieren en laat ik mijn collega lekker zoeken 😃
Maandag zijn we eigenlijk dicht, maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat er dan ook Ă©Ă©n persoon rond zal lopen, zowel op Facebook, Twitter als op het Forum. Schrik dus niet als er opeens toch gereageerd wordt op een vraag. 😉

Laat me weten wat jij allemaal uitspookt straks met Pasen 😃

Groetjes,
Jihane

Mensen die iets uitspoken maken dat meestal niet (van tevoren) bekend.:8
Wat zou Jihane uitspoken op maandag? :P;););)
Reputatie 7
Badge +9
Formule 1 Grand Prix van Bahrein 2017

14 apr 2017
‎13‎:‎00‎-‎14‎:‎30‎ Eerste vrije training
‎17‎:‎00‎-‎18‎:‎30‎ Tweede vrije training
15 apr 2017
‎14‎:‎00‎-‎15‎:‎00‎ Derde vrije training
‎17‎:‎00‎-‎18‎:‎00‎ Kwalificatie
16 apr 2017
‎17‎:‎00‎ Race


Daarna misschien (Ver)stappen :)

Het zal wel geen regenrace worden 😞
Reputatie 7
Helemaal geen plannen. De tuin kan wel een onderhoudsbeurtje gebruiken.
Das toevallig, ik zit te w88 tot ik ijzersulfaat kan strooien.
Reputatie 7
Badge +9
In je aquarium Friesian? 😃
Franciscus, volgens mij zij de gij in de war met Popeye. 😉
Reputatie 7
Badge +10
Mensen die iets uitspoken maken dat meestal niet (van tevoren) bekend.:8
Wat zou Jihane uitspoken op maandag? :P;););)


Haha, dat is waar! 😃 Op maandag was ik degene die aan het rondsluipen was op het Forum en andere Social kanalen. Daarna met wat vrienden gaan eten! Prima maandag dus 😃

Groetjes,
Jihane
Ik had al een donkerbruin vermoeden. 😉
Reputatie 5
Badge +9
Formule 1 Grand Prix van Bahrein 2017

:(


Jammer dat hij uitviel hè!? Het was volgens mij best hoopvol wat hij tot die tijd heeft laten zien. Ik was met familie op 2e Paasdag, maar toch voor elkaar gekregen dat we het even hadden aangezet 😉

Reageer