.

[Nieuwe verbetering] Nieuwe factuur pagina

  • 25 June 2014
  • 0 reacties
  • 1768 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Hey allemaal,

De afgelopen maanden zijn we bij Simyo druk bezig geweest om de factuur pagina te verbeteren. Tot op heden kon een factuur enkel betaald worden via een iDeal link welke per email werd gestuurd. Het is vanaf nu mogelijk om een factuur te betalen via 'Mijn Simyo'. Ook is vanaf nu gemakkelijker om een hoogverbruik betaling te doen. Alle wijzigingen over hoogverbruik zijn te vinden in dit topic.

Wat is er precies gewijzigd:

A. Herinneringen kunnen worden betaald via iDeal door op Mijn Simyo het icoon daarvoor aan te klikken. Dit is alleen niet mogelijk wanneer we nog niet hebben geïncasseerd en wanneer de nota is doorgezet naar het incassobureau.

B. Hoogverbruik aanbetalingen kunnen worden gedaan via Mijn Simyo. Zie dit topic.

Punt A. ziet er zo uit:

[ATTACH=CONFIG]374[/attach]

1. Status beschrijving (zie onder):

- Niet betaald: als de factuur net is gesloten (bijv. factuur mei) en nog geen poging is gewaagd om te incasseren
- Achterstallig: onbetaalde factuur ligt in het verleden of poging gewaagd om factuur te incasseren maar mislukt
- Incassobureau: factuur is overgedragen aan het incassobureau
- Betaald: je hebt de factuur betaald.

2. Alleen bij ‘Betaald’ zie je een V, alle andere statussen hebben een X.

3. Via de knop 'overmaken' kun je de factuur via iDeal betalen.

4. De administratiekosten worden apart genoemd. Kunnen € 5,- of € 12,50 zijn.

5. Wanneer er meerdere kosten zijn, dan worden de administratiekosten en de andere kosten los van elkaar gespecificeerd.

6. Onderaan kan je ervoor kiezen om oudere facturen te bekijken.


Let op! Het is niet mogelijk om handmatig te betalen.

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.