.

Winnaars ingevulde enquête

  • 20 February 2013
  • 34 reacties
  • 11133 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Beste forum gebruikers,

We hebben jullie onlangs gevraagd mee te doen aan een onderzoek. Het onderzoek was bedoeld om ons meer informatie te geven over het Simyo forum. De deelnemers konden hiermee een leuke prijs winnen. Het lijstje met de winnaars staat hieronder weergeven:

Winnaars iPad 2:
RicoK
Martijn®

Winnaars Bol.com bon:
Caro123
lugtigheid
pacorob
Gobo
hclier

Ik heb jullie een privé bericht gestuurd met meer informatie.

Groetjes,

Alex

34 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi de leon,

Ik blijf het scherp in de gaten houden. Al is een iPhone 5 natuurlijk wel meteen de jackpot.
Reputatie 7
Badge +9
iPhone - not my phone 🙂
Reputatie 1
Badge +1
Trouwens nog erg bedankt voor de bol.com bon al is het even geleden. We hebben deze mooi gebruikt bij de aanschaf van een babyfoon op bol.
Ik was er erg blij mee als was een iPad2 natuurlijk nog leuker geweest. Ach wie weet ooit nog een keer een kans.
Badge +6
Trouwens nog erg bedankt voor de bol.com bon al is het even geleden. We hebben deze mooi gebruikt bij de aanschaf van een babyfoon op bol.
Ik was er erg blij mee als was een iPad2 natuurlijk nog leuker geweest. Ach wie weet ooit nog een keer een kans.


Hoi Pacorob,

Graag gedaan. Heb je een babyfoon met camerafunctie gekocht of één zonder camerafunctie?
Reputatie 1
Badge +1
Trouwens nog erg bedankt voor de bol.com bon al is het even geleden. We hebben deze mooi gebruikt bij de aanschaf van een babyfoon op bol.
Ik was er erg blij mee als was een iPad2 natuurlijk nog leuker geweest. Ach wie weet ooit nog een keer een kans.


Hoi Pacorob,

Graag gedaan. Heb je een babyfoon met camerafunctie gekocht of één zonder camerafunctie?


Een 'gewone' zonder camerafunctie maar wel met veel fraaie babyfoon features (muziekjes, walky talkie achtige functie, temperatuur).
Badge +6
Een 'gewone' zonder camerafunctie maar wel met veel fraaie babyfoon features (muziekjes, walky talkie achtige functie, temperatuur).

Zo die dingen worden ook steeds moderner 🙂
Reputatie 3
Badge +5
iPhone - not my phone :)

Eens, veel te beperkt en ''hipster'' 😛
Reputatie 3
Badge +5
Ik denk dat de iPad ergens in de sloot ligt of verkeerd bezorgd is, te danken aan de ''betrouwbaarheid'' van PostNL. We hebben er veel last van in onze regio maar ja wat doe je eraan.
Reputatie 7
Badge +9
Eens, veel te beperkt en ''hipster'' :P

Ach, ja....:rolleyes: :p

Reageer