.

Wij introduceren Simyo Compleet!

  • 23 October 2017
  • 53 reacties
  • 9149 Bekeken

Reputatie 7
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 5116 reacties
Hoi allemaal,

Vandaag, 24 oktober 2017, mogen we iets nieuws aan jullie introduceren!

Heb je thuis vast internet van KPN en gebruik je een Sim Only abonnement van Simyo? Dan hebben we leuk nieuws: je kunt voortaan Simyo Compleet gebruiken. Hiermee verdubbelen we gratis je bel- en internetbundels. En daarvoor betaal jij niets extra! We leggen je graag uit wat dit allemaal voor jou kan betekenen. Heb je na het lezen van dit topic nog vragen? Dan kun je je vraag in een reactie stellen 🙂 Wij staan voor je klaar!

Wat is Simyo Compleet?
Met Simyo Compleet verdubbelen we jouw Sim Only bel- en internetbundel als je thuis vast internet van KPN hebt. Heb je nu bijvoorbeeld een belbundel van 300 minuten dan kun je na het activeren van Simyo Compleet 600 minuten per maand gebruiken. En een internetbundel van bijvoorbeeld 2000 MB krijgt een inhoud van 4000 MB. Je hoeft hiervoor niet extra te betalen en je zit niet vast aan onverwachte verplichtingen. Het enige dat je hoeft te doen is zelf Simyo Compleet aanzetten. Natuurlijk gaan we je uitleggen hoe je dit kunt doen. Wil je nog uitgebreider lezen wat Simyo Compleet inhoudt? Dan kun je hier terecht.

Waarom introduceren we Simyo Compleet?
Met Simyo bel en internet je via het betrouwbare mobiele netwerk van KPN. Gebruik je thuis vast internet van KPN? Dan gebruik je het KPN-netwerk dus dubbel. Wij vinden dat je dan óók dubbele bundels verdient!

Kom ik ook in aanmerking voor Simyo Compleet?
Er zijn twee voorwaarden. Ten eerste heb je een Sim Only abonnement van Simyo. Het maakt daarbij niet uit welke bundels je gebruikt. Ten tweede is op het factuuradres van je Simyo Sim Only abonnement ook een abonnement voor Vast Internet van KPN actief. Belangrijk is dat het factuuradres bij beide abonnementen identiek is.

Staat het KPN-abonnement niet op jouw naam? Geen probleem, dat staat er los van. Zo lang het adres precies hetzelfde is, kun jij Simyo Compleet gebruiken. Alle Simyo Sim Only-klanten die op dit adres wonen, hebben recht op Simyo Compleet.

Ben je al KPN Compleet? Neem dit artikel dan eens door. Hier leggen we je uit hoe dit werkt in combinatie met Simyo Compleet.

Hoe activeer ik Simyo Compleet?
Dat kun je helemaal zelf via Mijn Simyo of de Mijn Simyo App. Zodra je ingelogd bent, zie je meteen of je in aanmerking komt voor Simyo Compleet. Volg daarna de stappen om Simyo Compleet te activeren. Om de extra’s van Simyo Compleet te kunnen bieden, controleren wij op het moment van aanmelden of de adresgegevens van jouw Simyo Sim Only abonnement overeenkomen met het adres van het KPN Vast Internet-abonnement. Wil je hier mee over lezen? Bekijk dan dit artikel over het activeren van Simyo Compleet.

We hopen dat je nu al een stuk wijzer bent geworden 🙂 In de 1e reactie op dit topic, vind je nog een uitgebreide FAQ. Hier vind je hopelijk alle antwoorden op je verdere vragen. Zo niet, laat het dan gerust weten!

Wil je nog meer lezen? Bekijk ons blog dan over Simyo Compleet.



53 reacties

Badge
Hoe moeten ze iets wat onbeperkt is dan verdubbelen? 🤔
Simpel!!
Door door de kosten te halveren!
Badge
Ik ga geen risico lopen met bundels.
Door schade en schande (lees: torenhoge kosten) wijs geworden.
Dan maar geen cadeautje...
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Elvira,

Uiteraard snap ik dat je liever geen risico loopt, niemand zit te wachten op onverwachte kosten. Gelukkig hebben we altijd nog een Simyaardag als cadeau voor al onze Sim Only-klanten. Mocht je in de toekomst een internetbundel willen gaan gebruiken, dan kun je deze natuurlijk kosteloos verdubbelen met Simyo Compleet.

Groetjes,
Els
@Els
Ik zou, zou ik Simyo zijn, zoals @Elvira al opmerkte een voordeel in de kosten bieden voor mensen die geen internet gebruiken. Dus bijvoorbeeld 4 à 5 euro korting op je maandelijks abbo.
Hoe moeten ze iets wat onbeperkt is dan verdubbelen? 🤔
Simpel!!
Door door de kosten te halveren!


Daarmee verdubbel je nog steeds niks.
Reputatie 5
Badge +9
Hoe moeten ze iets wat onbeperkt is dan verdubbelen? 🤔
Simpel!!
Door door de kosten te halveren!


Daarmee verdubbel je nog steeds niks.


Scherp, Ray!

@Friesian, de actie is inderdaad niet om kosten te halveren, maar om bundels te verdubbelen van Sim Only klanten die een vaste aansluiting van KPN hebben.

Groetjes,
Caspar
Dat begrijp ik Caspar en daarom spreek ik voor mezelf, zou ik Simyo zijn, over een korting.

De kern van de actie, de verdubbeling is SUPER duidelijk en goed.

Wat Ray schreef is en scherp en ook mijn 1e gedachte toen ik het las van Elvira, al begrijp ik de opmerking.
Reputatie 1
Badge +1
Ik heb geen KPN thuis, maar mijn schoonouders wel.
Dus ik kan mijn factuuradres naar dat van mijn schoonouders veranderen en dan kan ik er ook gebruik van maken als ik het goed begrijp.

Alleen even overleggen als ze het goed vinden en ik weet dat een eventuele simkaart dan bij hun terecht kom.

Groetjes,
Theo
Reputatie 7
Badge +6
Dat wordt je schoonmoeder heel lief aankijken😍
Reputatie 1
Badge +1
Dat wordt je schoonmoeder heel lief aankijken😍

Dat is geen probleem, maar mag het van simyo?
Reputatie 7
Badge +6
Lees het hele topic eens door....
Dat wordt je schoonmoeder heel lief aankijken😍

Dat is geen probleem, maar mag het van simyo?

Natuurlijk mag je van Simyo je schoonmoeder heel lief aankijken. Ook al staat dat niet expliciet in de voorwaarden. ☺
Reputatie 1
Badge +1
Kom ik ook in aanmerking voor Simyo Compleet?
Er zijn twee voorwaarden. Ten eerste heb je een Sim Only abonnement van Simyo. Het maakt daarbij niet uit welke bundels je gebruikt. Ten tweede is op het factuuradres van je Simyo Sim Only abonnement ook een abonnement voor Vast Internet van KPN actief. Belangrijk is dat het factuuradres bij beide abonnementen identiek is.

Staat het KPN-abonnement niet op jouw naam? Geen probleem, dat staat er los van. Zo lang het adres precies hetzelfde is, kun jij Simyo Compleet gebruiken. Alle Simyo Sim Only-klanten die op dit adres wonen, hebben recht op Simyo Compleet.

Eerst spreken ze over factuuradres dus zou het mogen, maar verder staat weer dat alle Sim only klanten die op adres wonen er recht op hebben.

Als ik niks hoor van simyo ga ik het gewoon proberen.
Badge
Hallo Simyo,
Ik krijg net een melding van KPN Veilig op mijn gsm. Heb verder geen internet o.i.d. van KPN. Jullie maken gebruik van het netwerk van KPN, is de KPN Veilig voor mij dan wel gratis? Voordat ik de knop Installeren indruk wil ik dat wel graag weten ;)
Alvast bedankt voor de reactie!
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Catootje1,

Voor KPN Veilig heb je een KPN-ID nodig, die kan je krijgen als je KPN diensten afneemt.
Was die mededeling misschien een advertentie? Als je via een zoekmachine zoals Google iets over KPN hebt opgezocht is de kans groot dat je advertenties van KPN te zien krijgt.
Badge
Bedankt Frans, dan zal het idd een advertentie zijn geweest...ik heb verder niets van KPN dus klik hem nu gelijk weg. Fijn weekend en bedankt voor je snelle reactie!
Reputatie 7
Badge +10
Hi allemaal,

Afentoe, goede vraag! Dit is wat ertoe doet: als het adres waarop je KPN aansluiting staat overeenkomt met je postadres van Simyo, dan heb je recht op KPN compleet 🙂 Maakt dat de boel wat duidelijker voor je?

@Catootje1, slim dat je het even na kwam vragen! Ik kan dat niet voor je controleren, maar Frans heeft gelijk: het kan zomaar een advertentie geweest zijn!

Trek je aan de bel als je nog een andere vraag hebt?

@ Franswon, dank voor je reactie!

Groetjes,
Jihane
Hallo,

Leuke actie.
Maar was het misschien een idee geweest om dit ook aan jullie klanten te mailen of zo?
Ik ben klant bij jullie voor mobiel en de rest is van KPN, ik kom dus wel voor die aanbieding in aanmerking. Echter doordat ik vandaag (20 december 2017) inlog omdat ik mijn rekening wel heel erg hoog vond en die dus even wou controleren kom ik hier nu pas achter.
Als ik dit eerder had geweten had ik het ook eerder kunnen activeren en was mijn huidige rekening ook niet zo hoog geweest.
Ik heb het nu natuurlijk alsnog geactiveerd, dus dat scheelt vanaf januari.
Maar ik had het erg op prijs gesteld als ik hier over eerder over geïnformeerd zou zijn. Of beter gezegd, als ik überhaupt geïnformeerd zou zijn hierover.
Ik log nauwelijks in op de site omdat mijn rekeningen altijd wel kloppen. Maar omdat ik deze keer wel erg ver boven mijn bundel zat (bleek wel te kloppen) heb ik nu ingelogd.

Groet Esther
Reputatie 7
Badge +10
Hi Esther,

Wat lastig dat je geen e-mail hebt ontvangen! We hebben alle mensen die in aanmerking komen voor Simyo Compleet namelijk gemaild erover. Het zou nogal onverantwoord zijn om iedereen maar erachter te laten komen als ze toevallig inloggen.

Komt je e-mailadres in Mijn Simyo overeen met het mailadres dat je controleert met enige regelmaat?

Groetjes,
Jihane
Hoi Jihane,

Ja jullie hebben wel mijn juiste mailadres.
En ook mijn spam/junk box controleer ik meerdere keren per dag en daar heeft ook geen mail van jullie bij gestaan.

Groetjes Esther
Reputatie 6
Badge +5
Hi Esther1978,

Wat vreemd dat je de mail niet hebt ontvangen! Gelukkig heb je nu dan wel Simyo Compleet geactiveerd 🙂 Bedankt voor het doorgeven dat de mail niet binnen is gekomen.

Groetjes,
Niels
Badge
Hoi Simyo,

Wat een leuke actie. Kunnen jullie de xs4all ook bellen of ze ook mee willen doen met simyo copleet? Die hebben wij ipv KPN.
Reputatie 7
Badge +9
En Telfort mag ook van mij 😀
Wist je dat........ behalve bellen het zelfs mogelijk is dat ze naar binnen wandelen en het vragen? ☺️
Reputatie 7
Badge +9
Als hun pasje het doet natuurlijk @Friesian 😀

Reageer