.

Wij introduceren Simyo Compleet!

  • 23 October 2017
  • 53 reacties
  • 9149 Bekeken

Reputatie 7
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 5116 reacties
Hoi allemaal,

Vandaag, 24 oktober 2017, mogen we iets nieuws aan jullie introduceren!

Heb je thuis vast internet van KPN en gebruik je een Sim Only abonnement van Simyo? Dan hebben we leuk nieuws: je kunt voortaan Simyo Compleet gebruiken. Hiermee verdubbelen we gratis je bel- en internetbundels. En daarvoor betaal jij niets extra! We leggen je graag uit wat dit allemaal voor jou kan betekenen. Heb je na het lezen van dit topic nog vragen? Dan kun je je vraag in een reactie stellen 🙂 Wij staan voor je klaar!

Wat is Simyo Compleet?
Met Simyo Compleet verdubbelen we jouw Sim Only bel- en internetbundel als je thuis vast internet van KPN hebt. Heb je nu bijvoorbeeld een belbundel van 300 minuten dan kun je na het activeren van Simyo Compleet 600 minuten per maand gebruiken. En een internetbundel van bijvoorbeeld 2000 MB krijgt een inhoud van 4000 MB. Je hoeft hiervoor niet extra te betalen en je zit niet vast aan onverwachte verplichtingen. Het enige dat je hoeft te doen is zelf Simyo Compleet aanzetten. Natuurlijk gaan we je uitleggen hoe je dit kunt doen. Wil je nog uitgebreider lezen wat Simyo Compleet inhoudt? Dan kun je hier terecht.

Waarom introduceren we Simyo Compleet?
Met Simyo bel en internet je via het betrouwbare mobiele netwerk van KPN. Gebruik je thuis vast internet van KPN? Dan gebruik je het KPN-netwerk dus dubbel. Wij vinden dat je dan óók dubbele bundels verdient!

Kom ik ook in aanmerking voor Simyo Compleet?
Er zijn twee voorwaarden. Ten eerste heb je een Sim Only abonnement van Simyo. Het maakt daarbij niet uit welke bundels je gebruikt. Ten tweede is op het factuuradres van je Simyo Sim Only abonnement ook een abonnement voor Vast Internet van KPN actief. Belangrijk is dat het factuuradres bij beide abonnementen identiek is.

Staat het KPN-abonnement niet op jouw naam? Geen probleem, dat staat er los van. Zo lang het adres precies hetzelfde is, kun jij Simyo Compleet gebruiken. Alle Simyo Sim Only-klanten die op dit adres wonen, hebben recht op Simyo Compleet.

Ben je al KPN Compleet? Neem dit artikel dan eens door. Hier leggen we je uit hoe dit werkt in combinatie met Simyo Compleet.

Hoe activeer ik Simyo Compleet?
Dat kun je helemaal zelf via Mijn Simyo of de Mijn Simyo App. Zodra je ingelogd bent, zie je meteen of je in aanmerking komt voor Simyo Compleet. Volg daarna de stappen om Simyo Compleet te activeren. Om de extra’s van Simyo Compleet te kunnen bieden, controleren wij op het moment van aanmelden of de adresgegevens van jouw Simyo Sim Only abonnement overeenkomen met het adres van het KPN Vast Internet-abonnement. Wil je hier mee over lezen? Bekijk dan dit artikel over het activeren van Simyo Compleet.

We hopen dat je nu al een stuk wijzer bent geworden 🙂 In de 1e reactie op dit topic, vind je nog een uitgebreide FAQ. Hier vind je hopelijk alle antwoorden op je verdere vragen. Zo niet, laat het dan gerust weten!

Wil je nog meer lezen? Bekijk ons blog dan over Simyo Compleet.



53 reacties

Reputatie 7
Badge +10
FAQ - Simyo Compleet

Wat verandert er voor mij als ik voor Simyo Compleet kies?
Door Simyo Compleet te activeren verandert er verder niets aan je abonnement. Je bundels worden vanaf de volgende maand verdubbeld. Zonder extra kosten. Je kunt je bundels nog steeds naar boven en beneden aanpassen. Je zit nergens aan vast, dus je kunt je op ieder moment weer afmelden voor Simyo Compleet.

Moet ik voor het activeren van Simyo Compleet, nog iets aan KPN doorgeven?
Simyo Compleet hoef je alleen zelf te activeren op Mijn Simyo. Je hoeft verder niets aan KPN door te geven.

Worden mijn gegevens nu ook gedeeld met KPN?
Om de extra’s van Simyo Compleet te kunnen bieden, checken wij op het moment van aanmelden of de adresgegevens van jouw Simyo Sim Only abonnement overeenkomen met het adres van het KPN Vast Internet abonnement. Als je dit niet wilt, kun je niet in aanmerking komen voor de voordelen van Simyo Compleet. Je kunt bezwaar maken tegen het delen van data, neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Ik heb Simyo Compleet. Wat moet ik aan wie doorgeven als ik ga verhuizen?
Je adres zit aan je contract gekoppeld. Daarom moet je bij een verhuizing je nieuwe adres doorgeven aan Simyo, en ook aan KPN. Dit kan via Mijn Simyo en door contact op te nemen met de verhuisdesk van KPN.

Waarom moet ik voorwaarden accepteren als ik Simyo Compleet activeer?
In de voorwaarden staat wanneer je recht hebt op de voordelen van Simyo Compleet. Door de voorwaarden te accepteren, geef je aan dat je begrijpt dat de voordelen komen te vervallen als je niet meer voldoet aan de gestelde voorwaarden.

Ik heb thuis een KPN Vast Internet-aansluiting, maar ik kan niet voor Simyo Compleet kiezen. Hoe kan dat?
Heb je al gecontroleerd of de adressen van je Simyo Sim Only abonnement en het KPN Vast Internet abonnement identiek zijn? Soms zit er een verschil in de notatie van –bijvoorbeeld- het huisnummer of de toevoeging. Pas als de twee adressen echt identiek zijn, kunnen wij jou als klant het Simyo Compleet voordeel laten zien in Mijn Simyo. Heb je vandaag de adressen aangepast? Dan zie je dat morgen in Mijn Simyo.

Lukt het niet of is er wat anders aan de hand? Bel dan even met onze klantenservice, dan onderzoeken we samen wat er aan de hand kan zijn.

Mijn abonnementen van Simyo Sim Only en KPN Vast Internet staan niet geregistreerd op hetzelfde adres, wat nu?
Pas het factuuradres van je Simyo Sim Only abonnement aan naar het adres waar ook het KPN Vast Internet geregistreerd staat. Dit kan via Mijn Simyo.

Wanneer gaat mijn voordeel in?
Het activeren van Simyo Compleet doe je op Mijn Simyo. Vanaf de volgende maand krijg je dan twee keer zoveel minuten en MB’s, elke maand weer.

Is er ook een aanbod voor Prepaid klanten?
Simyo Compleet geldt bij een Simyo Sim Only abonnement. Met een combinatie van Simyo Prepaid en KPN Vast Internet is er geen Simyo Compleet voordeel.

Wanneer kan Simyo Compleet worden beëindigd
Je Simyo Compleet voordelen vervallen wanneer je Simyo Sim Only abonnement of de KPN Vast Internet-aansluiting wordt stopgezet. Of als je niet meer op hetzelfde adres woont. We zetten de voordelen altijd stop op de eerste dag van de volgende maand.

Wat gebeurt er als ik mijn Simyo bundel(s) wijzig?
Het Simyo Compleet voordeel wijzigt automatisch mee. Als je een bundel omhoog of omlaag gaat, verdubbelen wij vanaf de eerste van de maand dat de nieuwe bundels ingaan, ook het Simyo Compleet voordeel. Automatisch en elke maand weer. Tot je weer een wijziging doet. Ook als je je internetbundel uitzet, of juist aan, wijzigt het voordeel vanzelf met je mee.

Krijg ik altijd dubbele minuten en MB’s? Ook als ik een andere bundels kies?
Als je Simyo Compleet hebt geactiveerd, krijg je vanaf de volgende maand twee keer zoveel minuten en MB’s (als je een internetbundel hebt). Je bundels kun je nog steeds naar boven en beneden aanpassen. De belbundel ‘Onbeperkt Bellen’ kunnen we niet verdubbelen.

Geldt het Simyo Compleet voordeel van dubbele bundels ook op bijgekochte minuten en MB’s?
Het Simyo Compleet voordeel geldt alleen op je normale bundels. Deze worden elke maand verdubbeld. Los bijgekochte minuten en MB’s vallen buiten Simyo Compleet.
Reputatie 1
Badge +2
Mooi initiatief. Alleen jammer dat alleen degene die Internet van KPN hebben, gebruik kunnen maken van deze actie. Ik bedoel niets verkeerd tov KPN, alleen, KPN kan mij niet de internet snelheid bieden als mijn huidige provider. Ik heb niet zo veel keuze in mijn geval. Ik ben wel ruim 20 jaar abonnee bij KPN wat betreft vast bellen (de ouderwetse analoog telefoon lijn) en had graag ook gebruik willen maken van deze initiatief.
Maar nogmaals, voor degene die hier in aanmerking komen, super goed idee!
Badge
Geldt dit ook voor Solcon klanten daar Solcon door KPN is overgenomen?
Reputatie 7
Badge +6
Zeker een mooi initiatief maar wat al aangegeven werd jammer dat de actie alleen voor KPN klanten geldt.
Kunnen jullie niet zo een deal sluiten met Ziggo ondanks dat zij al met vodafone in zee zijn gegaan😁

Kan iemand charteren die Vast internet van KPN heeft😉......Alleen effe in de peiling houden als je een nieuwe simkaart nodig hebt😳 (Of zit ik ernaast)
Geldt dit ook voor Solcon klanten daar Solcon door KPN is overgenomen?

Nee, Solcon is een zelfstandig opererend bedrijf. KPN is alleen eigenaar.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi allemaal,

Ontzettend leuk dat jullie hier zo enthousiast over zijn! 😄

@Alexnero, ontzettend jammer dat je hier geen gebruik van kunt maken. 😞 Simyo Compleet is alleen geldig voor klanten die KPN Vast Internet hebben in combinatie met een Simyo Sim Only abonnement.

@R.Hagedoorn, goede vraag! Ik heb het even uitgezocht en zie dat Solcon onder zijn eigen naam blijft opereren. Simyo Compleet geldt daarentegen alleen voor KPN Vast Internet klanten. Je kunt het beste even contact opnemen met je internetaanbieder voor meer informatie.

@RonH, super jammer dat je hier geen gebruik van kunt maken! Wij zijn niet gerelateerd aan Ziggo, in tegenstelling tot KPN. Dit is immers onze telecom-moeder. De kans dat zo'n samenwerking zal ontstaan met Ziggo is nihil. :P

Om gebruik te kunnen maken van de verdubbeling is het van belang dat je een KPN Vast Internet abonnement hebt op de adresgegevens die bij ons bekend zijn. Is dit zo? Dan verschijnt bij jou de optie om Simyo Compleet te activeren via Mijn Simyo.

@Ray, bedankt! :D

Laten jullie het weten als jullie hier vragen over hebben?

Groetjes,
Asma
Heeft Simyo (KPN) ook nog een leuke actie in het verschiet voor klanten die helaas geen vast internet van KPN hebben?
Reputatie 7
Badge +7
Ik heb internet van jullie zusje, XS4ALL.
Komt er daar nog iets voor? Is toch ook familie?
Ik heb ook XS4ALL Wim. Alles is (indirect) KPN maar voor ons is het helaas.
Reputatie 7
Badge +7
En jij hebt, net als ik, ook geen zin in een overstap van XS4ALL naar KPN?
Dan moet ik sowieso tot juni wachten.. 😁
Reputatie 7
Badge +10
Hoi allemaal!

Hier ben ik 😃 Om alle vragen te beantwoorden! 👮

@ JGeurts, sorry! Je kunt echt alleen Simyo Compleet activeren als je thuis een KPN Internet abonnement hebt. Dat is de enige voorwaarde 🙂

@ Wim en Ray, oei oei, ook jullie zal ik moeten teleurstellen! Deze deal bestaat nu alleen met ons mama-bedrijf: KPN. Dit is nu ook nog maar nieuw, dus ik betwijfel of dat uitgebreid zal worden.

Zijn er nog andere vragen?

Groetjes,
Jihane
@Jihane Ik wist dat al hoor :P

Ik reageerde enkel op Wim 😃
Beste Jihane,

Ik begrijp volkomen dat deze actie alleen bedoelt is voor mensen die thuis een KPN internet abonnement hebben :-)
Echter dat is niet mijn vraag.
Mijn vraag is, komt er ook nog een leuke actie/leuk aanbod, voor mensen die geen internet abonnement van KPN hebben. Dus alleen klant zijn bij Simyo. 🙂
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Jgeurts,

Oei, dat durf ik niet te zeggen! Mocht hier verandering in komen, dan houden wij je hier uiteraard van op de hoogte.

Groetjes,
Asma
Hoi Asma,

Super leuk deze actie!
Ik had alleen één vraagje, ik ben in de afgelopen maanden uit huis gegaan waardoor ik officieel helemaal niet meer woon op een adres met KPN. Ik ben vergeten deze verhuizing door te geven aan simyo (is niet bepaald het eerste waar je aan denkt hihi).
Maar nu mag ik geen gebruik meer maken van deze actie? Ondanks dat mijn ouders adres wel kpn hebben?

Alvast bedankt,
Marieke
@Mariekejansss,

Heb je Simyo prepaid of Sim Only?

Wat nemen je ouders af bij KPN?

Welk adres is er bij Simyo bekend?
@Ray Ik heb sim only van Simyo. Mijn ouders hebben een kpn kabel en internet pakket voor twee huistelefoons. Bij simyo is voor zo ver ik weet alleen nog mijn thuis adres bekend. Hier heb ik nog geen verandering in gebracht maar ik zal zo snel mogelijk mijn eigen adres doorgeven
Dan weet ik niet wat de reden is.
@Ray
Ik vroeg me gewoon af of ik in aanmerking kom voor de actie of dat ik mijn andere adres moet doorgeven en geen actie heb. Ik hoop natuurlijk het eerste haha
Ja dat snap ik. Maar als ik het goed begrijp is het adres van je aansluiting bij Simyo die van je ouders.

Je ouders hebben KPN.

Je schreef KPN kabel en dan is de vraag wat je daar mee bedoeld want KPN zit niet op de kabel.

Ze hebben teven internet voor 2 huis telefoons.

Ik denk dus dat je ouders gewoon een Allesin1 pakket hebben klopt?

Dus wil jij weten of je in aanmerking komt komt, log dan in op je MijnSimyo met een laptop of pc. Op je MijnSimyo kun je ook zien of je adres klopt (moet van je ouders zijn).
Reputatie 7
Badge +10
Hi Mariekejansss,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat leuk dat je gebruik wilt maken van Simyo Compleet 🙂 Je kunt dat gewoon doen, joh! Dat mag! Zolang het adres op Mijn Simyo overeenkomt met het adres waarop je ouders KPN vast hebben, is er niets aan de hand. Let je er alleen op dat als je ooit in de toekomst een nieuwe simkaart bestelt, deze bij je ouders aankomt? Verder merk je er niets van, want alle communicatie verloopt online. Ik zie ook dat je Simyo Compleet vandaag geactiveerd hebt. Netjes!

Heb je hier nog andere vragen over?

@ Ray, dank voor je hulp! Marieke wilde weten of het oké was dat ze niet zelf op dat adres meer woont, waar de KPN aansluiting ook is. Dat is niet erg gelukkig!

Groetjes,
Jihane
Badge
Heb internet, tv en telefoon van KPN.
En wat krijg ik bij onbeperkt bellen, het duurste belabonnement van Simyo?
Helemaal niets?
🤔
Tweemaal onbeperkt bellen?
🙄
Typisch ...
Hoe moeten ze iets wat onbeperkt is dan verdubbelen? 🤔
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Elvira,

Wat leuk, zo kun jij ook gebruik maken van Simyo Compleet! Uiteraard wordt het lastig om iets dat onbeperkt is te verdubbelen, wellicht heb je er iets aan voor je internetbundel? Dan heb je een dubbel aantal MB's voor minder kosten. Fijn toch?

Verbruik je maandelijks meer dan 300 belminuten, maar minder dan 600? Dan zou je er voor kunnen kiezen om je belbundel te verlagen naar 300 minuten. Met Simyo Compleet kun je deze dan verdubbelen. Is dit iets?

Groetjes,
Els

Reageer