.

Wij introduceren Simyo Compleet!

  • 23 October 2017
  • 53 reacties
  • 9149 Bekeken


Toon eerste bericht

53 reacties

Badge
Geldt dit ook voor Solcon klanten daar Solcon door KPN is overgenomen?
Reputatie 1
Badge +2
Mooi initiatief. Alleen jammer dat alleen degene die Internet van KPN hebben, gebruik kunnen maken van deze actie. Ik bedoel niets verkeerd tov KPN, alleen, KPN kan mij niet de internet snelheid bieden als mijn huidige provider. Ik heb niet zo veel keuze in mijn geval. Ik ben wel ruim 20 jaar abonnee bij KPN wat betreft vast bellen (de ouderwetse analoog telefoon lijn) en had graag ook gebruik willen maken van deze initiatief.
Maar nogmaals, voor degene die hier in aanmerking komen, super goed idee!
Reputatie 7
Badge +10
FAQ - Simyo Compleet

Wat verandert er voor mij als ik voor Simyo Compleet kies?
Door Simyo Compleet te activeren verandert er verder niets aan je abonnement. Je bundels worden vanaf de volgende maand verdubbeld. Zonder extra kosten. Je kunt je bundels nog steeds naar boven en beneden aanpassen. Je zit nergens aan vast, dus je kunt je op ieder moment weer afmelden voor Simyo Compleet.

Moet ik voor het activeren van Simyo Compleet, nog iets aan KPN doorgeven?
Simyo Compleet hoef je alleen zelf te activeren op Mijn Simyo. Je hoeft verder niets aan KPN door te geven.

Worden mijn gegevens nu ook gedeeld met KPN?
Om de extra’s van Simyo Compleet te kunnen bieden, checken wij op het moment van aanmelden of de adresgegevens van jouw Simyo Sim Only abonnement overeenkomen met het adres van het KPN Vast Internet abonnement. Als je dit niet wilt, kun je niet in aanmerking komen voor de voordelen van Simyo Compleet. Je kunt bezwaar maken tegen het delen van data, neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Ik heb Simyo Compleet. Wat moet ik aan wie doorgeven als ik ga verhuizen?
Je adres zit aan je contract gekoppeld. Daarom moet je bij een verhuizing je nieuwe adres doorgeven aan Simyo, en ook aan KPN. Dit kan via Mijn Simyo en door contact op te nemen met de verhuisdesk van KPN.

Waarom moet ik voorwaarden accepteren als ik Simyo Compleet activeer?
In de voorwaarden staat wanneer je recht hebt op de voordelen van Simyo Compleet. Door de voorwaarden te accepteren, geef je aan dat je begrijpt dat de voordelen komen te vervallen als je niet meer voldoet aan de gestelde voorwaarden.

Ik heb thuis een KPN Vast Internet-aansluiting, maar ik kan niet voor Simyo Compleet kiezen. Hoe kan dat?
Heb je al gecontroleerd of de adressen van je Simyo Sim Only abonnement en het KPN Vast Internet abonnement identiek zijn? Soms zit er een verschil in de notatie van –bijvoorbeeld- het huisnummer of de toevoeging. Pas als de twee adressen echt identiek zijn, kunnen wij jou als klant het Simyo Compleet voordeel laten zien in Mijn Simyo. Heb je vandaag de adressen aangepast? Dan zie je dat morgen in Mijn Simyo.

Lukt het niet of is er wat anders aan de hand? Bel dan even met onze klantenservice, dan onderzoeken we samen wat er aan de hand kan zijn.

Mijn abonnementen van Simyo Sim Only en KPN Vast Internet staan niet geregistreerd op hetzelfde adres, wat nu?
Pas het factuuradres van je Simyo Sim Only abonnement aan naar het adres waar ook het KPN Vast Internet geregistreerd staat. Dit kan via Mijn Simyo.

Wanneer gaat mijn voordeel in?
Het activeren van Simyo Compleet doe je op Mijn Simyo. Vanaf de volgende maand krijg je dan twee keer zoveel minuten en MB’s, elke maand weer.

Is er ook een aanbod voor Prepaid klanten?
Simyo Compleet geldt bij een Simyo Sim Only abonnement. Met een combinatie van Simyo Prepaid en KPN Vast Internet is er geen Simyo Compleet voordeel.

Wanneer kan Simyo Compleet worden beëindigd
Je Simyo Compleet voordelen vervallen wanneer je Simyo Sim Only abonnement of de KPN Vast Internet-aansluiting wordt stopgezet. Of als je niet meer op hetzelfde adres woont. We zetten de voordelen altijd stop op de eerste dag van de volgende maand.

Wat gebeurt er als ik mijn Simyo bundel(s) wijzig?
Het Simyo Compleet voordeel wijzigt automatisch mee. Als je een bundel omhoog of omlaag gaat, verdubbelen wij vanaf de eerste van de maand dat de nieuwe bundels ingaan, ook het Simyo Compleet voordeel. Automatisch en elke maand weer. Tot je weer een wijziging doet. Ook als je je internetbundel uitzet, of juist aan, wijzigt het voordeel vanzelf met je mee.

Krijg ik altijd dubbele minuten en MB’s? Ook als ik een andere bundels kies?
Als je Simyo Compleet hebt geactiveerd, krijg je vanaf de volgende maand twee keer zoveel minuten en MB’s (als je een internetbundel hebt). Je bundels kun je nog steeds naar boven en beneden aanpassen. De belbundel ‘Onbeperkt Bellen’ kunnen we niet verdubbelen.

Geldt het Simyo Compleet voordeel van dubbele bundels ook op bijgekochte minuten en MB’s?
Het Simyo Compleet voordeel geldt alleen op je normale bundels. Deze worden elke maand verdubbeld. Los bijgekochte minuten en MB’s vallen buiten Simyo Compleet.

Reageer