.

Wij introduceren Simyo Compleet!

  • 23 October 2017
  • 53 reacties
  • 9150 Bekeken


Toon eerste bericht

53 reacties

Ja dat snap ik. Maar als ik het goed begrijp is het adres van je aansluiting bij Simyo die van je ouders.

Je ouders hebben KPN.

Je schreef KPN kabel en dan is de vraag wat je daar mee bedoeld want KPN zit niet op de kabel.

Ze hebben teven internet voor 2 huis telefoons.

Ik denk dus dat je ouders gewoon een Allesin1 pakket hebben klopt?

Dus wil jij weten of je in aanmerking komt komt, log dan in op je MijnSimyo met een laptop of pc. Op je MijnSimyo kun je ook zien of je adres klopt (moet van je ouders zijn).
Reputatie 7
Badge +10
Hi Mariekejansss,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat leuk dat je gebruik wilt maken van Simyo Compleet 🙂 Je kunt dat gewoon doen, joh! Dat mag! Zolang het adres op Mijn Simyo overeenkomt met het adres waarop je ouders KPN vast hebben, is er niets aan de hand. Let je er alleen op dat als je ooit in de toekomst een nieuwe simkaart bestelt, deze bij je ouders aankomt? Verder merk je er niets van, want alle communicatie verloopt online. Ik zie ook dat je Simyo Compleet vandaag geactiveerd hebt. Netjes!

Heb je hier nog andere vragen over?

@ Ray, dank voor je hulp! Marieke wilde weten of het oké was dat ze niet zelf op dat adres meer woont, waar de KPN aansluiting ook is. Dat is niet erg gelukkig!

Groetjes,
Jihane
Badge
Heb internet, tv en telefoon van KPN.
En wat krijg ik bij onbeperkt bellen, het duurste belabonnement van Simyo?
Helemaal niets?
🤔
Tweemaal onbeperkt bellen?
🙄
Typisch ...
Hoe moeten ze iets wat onbeperkt is dan verdubbelen? 🤔
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Elvira,

Wat leuk, zo kun jij ook gebruik maken van Simyo Compleet! Uiteraard wordt het lastig om iets dat onbeperkt is te verdubbelen, wellicht heb je er iets aan voor je internetbundel? Dan heb je een dubbel aantal MB's voor minder kosten. Fijn toch?

Verbruik je maandelijks meer dan 300 belminuten, maar minder dan 600? Dan zou je er voor kunnen kiezen om je belbundel te verlagen naar 300 minuten. Met Simyo Compleet kun je deze dan verdubbelen. Is dit iets?

Groetjes,
Els
Badge
Hoe moeten ze iets wat onbeperkt is dan verdubbelen? 🤔
Simpel!!
Door door de kosten te halveren!
Badge
Ik ga geen risico lopen met bundels.
Door schade en schande (lees: torenhoge kosten) wijs geworden.
Dan maar geen cadeautje...
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Elvira,

Uiteraard snap ik dat je liever geen risico loopt, niemand zit te wachten op onverwachte kosten. Gelukkig hebben we altijd nog een Simyaardag als cadeau voor al onze Sim Only-klanten. Mocht je in de toekomst een internetbundel willen gaan gebruiken, dan kun je deze natuurlijk kosteloos verdubbelen met Simyo Compleet.

Groetjes,
Els
@Els
Ik zou, zou ik Simyo zijn, zoals @Elvira al opmerkte een voordeel in de kosten bieden voor mensen die geen internet gebruiken. Dus bijvoorbeeld 4 à 5 euro korting op je maandelijks abbo.
Hoe moeten ze iets wat onbeperkt is dan verdubbelen? 🤔
Simpel!!
Door door de kosten te halveren!


Daarmee verdubbel je nog steeds niks.
Reputatie 5
Badge +9
Hoe moeten ze iets wat onbeperkt is dan verdubbelen? 🤔
Simpel!!
Door door de kosten te halveren!


Daarmee verdubbel je nog steeds niks.


Scherp, Ray!

@Friesian, de actie is inderdaad niet om kosten te halveren, maar om bundels te verdubbelen van Sim Only klanten die een vaste aansluiting van KPN hebben.

Groetjes,
Caspar
Reputatie 1
Badge +1
Ik heb geen KPN thuis, maar mijn schoonouders wel.
Dus ik kan mijn factuuradres naar dat van mijn schoonouders veranderen en dan kan ik er ook gebruik van maken als ik het goed begrijp.

Alleen even overleggen als ze het goed vinden en ik weet dat een eventuele simkaart dan bij hun terecht kom.

Groetjes,
Theo
Reputatie 7
Badge +6
Dat wordt je schoonmoeder heel lief aankijken😍
Reputatie 1
Badge +1
Dat wordt je schoonmoeder heel lief aankijken😍

Dat is geen probleem, maar mag het van simyo?
Reputatie 7
Badge +6
Lees het hele topic eens door....
Reputatie 1
Badge +1
Kom ik ook in aanmerking voor Simyo Compleet?
Er zijn twee voorwaarden. Ten eerste heb je een Sim Only abonnement van Simyo. Het maakt daarbij niet uit welke bundels je gebruikt. Ten tweede is op het factuuradres van je Simyo Sim Only abonnement ook een abonnement voor Vast Internet van KPN actief. Belangrijk is dat het factuuradres bij beide abonnementen identiek is.

Staat het KPN-abonnement niet op jouw naam? Geen probleem, dat staat er los van. Zo lang het adres precies hetzelfde is, kun jij Simyo Compleet gebruiken. Alle Simyo Sim Only-klanten die op dit adres wonen, hebben recht op Simyo Compleet.

Eerst spreken ze over factuuradres dus zou het mogen, maar verder staat weer dat alle Sim only klanten die op adres wonen er recht op hebben.

Als ik niks hoor van simyo ga ik het gewoon proberen.
Badge
Hallo Simyo,
Ik krijg net een melding van KPN Veilig op mijn gsm. Heb verder geen internet o.i.d. van KPN. Jullie maken gebruik van het netwerk van KPN, is de KPN Veilig voor mij dan wel gratis? Voordat ik de knop Installeren indruk wil ik dat wel graag weten ;)
Alvast bedankt voor de reactie!
Badge
Bedankt Frans, dan zal het idd een advertentie zijn geweest...ik heb verder niets van KPN dus klik hem nu gelijk weg. Fijn weekend en bedankt voor je snelle reactie!
Reputatie 7
Badge +10
Hi allemaal,

Afentoe, goede vraag! Dit is wat ertoe doet: als het adres waarop je KPN aansluiting staat overeenkomt met je postadres van Simyo, dan heb je recht op KPN compleet 🙂 Maakt dat de boel wat duidelijker voor je?

@Catootje1, slim dat je het even na kwam vragen! Ik kan dat niet voor je controleren, maar Frans heeft gelijk: het kan zomaar een advertentie geweest zijn!

Trek je aan de bel als je nog een andere vraag hebt?

@ Franswon, dank voor je reactie!

Groetjes,
Jihane
Hallo,

Leuke actie.
Maar was het misschien een idee geweest om dit ook aan jullie klanten te mailen of zo?
Ik ben klant bij jullie voor mobiel en de rest is van KPN, ik kom dus wel voor die aanbieding in aanmerking. Echter doordat ik vandaag (20 december 2017) inlog omdat ik mijn rekening wel heel erg hoog vond en die dus even wou controleren kom ik hier nu pas achter.
Als ik dit eerder had geweten had ik het ook eerder kunnen activeren en was mijn huidige rekening ook niet zo hoog geweest.
Ik heb het nu natuurlijk alsnog geactiveerd, dus dat scheelt vanaf januari.
Maar ik had het erg op prijs gesteld als ik hier over eerder over geïnformeerd zou zijn. Of beter gezegd, als ik überhaupt geïnformeerd zou zijn hierover.
Ik log nauwelijks in op de site omdat mijn rekeningen altijd wel kloppen. Maar omdat ik deze keer wel erg ver boven mijn bundel zat (bleek wel te kloppen) heb ik nu ingelogd.

Groet Esther
Reputatie 7
Badge +10
Hi Esther,

Wat lastig dat je geen e-mail hebt ontvangen! We hebben alle mensen die in aanmerking komen voor Simyo Compleet namelijk gemaild erover. Het zou nogal onverantwoord zijn om iedereen maar erachter te laten komen als ze toevallig inloggen.

Komt je e-mailadres in Mijn Simyo overeen met het mailadres dat je controleert met enige regelmaat?

Groetjes,
Jihane
Hoi Jihane,

Ja jullie hebben wel mijn juiste mailadres.
En ook mijn spam/junk box controleer ik meerdere keren per dag en daar heeft ook geen mail van jullie bij gestaan.

Groetjes Esther
Reputatie 6
Badge +5
Hi Esther1978,

Wat vreemd dat je de mail niet hebt ontvangen! Gelukkig heb je nu dan wel Simyo Compleet geactiveerd 🙂 Bedankt voor het doorgeven dat de mail niet binnen is gekomen.

Groetjes,
Niels
Reputatie 7
Badge +9
En Telfort mag ook van mij 😀
Wist je dat........ behalve bellen het zelfs mogelijk is dat ze naar binnen wandelen en het vragen? ☺️

Reageer