.

Beantwoord

werkzaamheden?

  • 28 November 2019
  • 12 reacties
  • 386 Bekeken

Volgens een sms, die ik gisteren heb ontvangen, zullen er werkzaamheden in mijn buurt zijn van 1 t/m 7 December 2019. 

 

Als ik inlog op de site van KPN zijn er geen (geplande) werkzaamheden bekend, zoekende op mij postcode en huisnummer. 

 

Graag duidelijkheid. 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Ray 2 December 2019, 15:32

Bekijk originele reactie

12 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Ray,

 

Goed dat je dit aangeeft, voor zover wij weten zullen er wel werkzaamheden plaats vinden waar jij eventueel last van kan hebben. Ik ga deze screenshots gelijk even doorsturen naar de technische afdeling zodat zij contact met KPN kunnen opnemen hierover. 

 

Thanks voor je oplettendheid!

 

Groetjes,

Daisy

@Daisy 

 

Ik hoop hopelijk vandaag nog iets te vernemen zodat ik, indien nodig, wat kan regelen. 

 

Gr. Ray

Reputatie 4
Badge +4

Hey Ray,

 

KPN gaat de masten vervangen en je zou altijd bereik moeten hebben alleen zou je last kunnen hebben van een verminderd signaal. KPN gaat de werkzaamheden zo uitvoeren dat er altijd andere masten in de buurt zullen zijn waarmee jouw toestel kan verbinden. Er zal dus geen situatie moeten voorkomen dat er helemaal geen netwerk of service is. Er waren werkzaamheden bij mij in de buurt vorige week en het is mij eerlijk gezegd niet eens opgevallen.

Ik hoor graag van je als je nog vragen hebt!

 

Groetjes,

Ouael

Het punt is dat ik weet hoe het werkt en ook niet daar naar vroeg. 

Mijn vraag ging over de onduidelijkheid in de berichtgeving (jullie sms  en site KPN). 

 

Ik vind het eigenlijk best jammer dat ik dat ook nog moet uitleggen. 

 

Dus als ik 1 vraag mag stellen?

 

Waarom geen antwoord op de gestelde vraag? 

Reputatie 4
Badge +4

Hey Ray,

 

Sorry als je overbodige info hebt gekregen van mij. Je vroeg om duidelijkheid en ik dacht dat je dit bedoelde. Daisy heeft al een bericht gestuurd naar de technische dienst om te vragen waarom het niet op de KPN-site staat. Zij heeft hier nog geen antwoord op gekregen dus wij wachten daar nog op.

 

Groetjes,

Ouael

Hoi @Ouael 

 

Even terug komen op jou reactie aangaande het bereik. Ik heb nu helemaal geen bereik, of soms een beetje. Kan ik hieruit aan afleiden dat ze reeds begonnen zijn? Of het het toch indirect hier mee te maken. Ik had namelijk al geen super goed bereik zoals je in dat topic kan lezen. Dus hoop eigenlijk dat het bereik straks beter is dan voorheen. 

 

Het vreemde is dat jullie simkaart minder bereik toont dan mijn data simkaart van XS4ALL die dus net als Simyo op het zelfde netwerk zit. 

 

Update: er staat NU wel iets op de site van KPN. 

 

Lekker op tijd :smirk:

 

Oja Simyo sim is nu ingesteld op 2G, daarom vol bereik nu. 

 

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Ray,

 

Ik heb net bericht gekregen dat het niet bekend is waarom het niet op de KPN website staat. De technische afdeling krijgt wekelijks een lijst door van KPN en aan de hand daarvan worden die sms'jes verstuurd. Wel super balen dat je er wel last van lijkt te hebben, als het goed is is het wel tijdelijk.

 

Groetjes,

Daisy

@Daisy 

 

Ik had een screenshot geplaatst voor jouw reactie. Het staat er nu dus wel. En dat vind ik dus een beetje laat voor gepland werk. 

Zojuist, via de plek waar de zendmast staat, gelopen en even een boodschap gehaald. Zag dat ze druk bezig waren. 😉

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Ray,

 

Grappig om te zien, ik kan me inderdaad voorstellen dat het te laat is omdat het niet overeen komt met de sms die je eerder hebt gekregen. Ik kan hier alleen vrij weinig aan doen, daar is KPN verantwoordelijk voor.

 

Groetjes,

Daisy

Ik geef jullie ook geen schuld ofzo. Ik vroeg duidelijkheid aan jullie omdat jullie m'n provider zijn. Best logisch toch? ☺️

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Ray,

 

Zeker logisch! Het is fijn om te weten waar je aan toe bent. :relaxed:

In ieder geval nogmaals bedankt voor je oplettendheid. Hopelijk zet de KPN (na onze melding) de juiste informatie in het vervolg op tijd online. 

 

Groetjes,

Tessanne 

Reageer