.

Beantwoord

Waarom kon ik niet inloggen?

  • 25 May 2019
  • 4 reacties
  • 292 Bekeken

Wanneer is het websiteprobleem opgelost. Ik kan het overzicht niet zien en de facturen ook niet
icon

Beste antwoord door Jihane 27 May 2019, 13:40

Bekijk originele reactie

4 reacties

@Myrla

Heb je al eens de browser geschiedenis en cookies verwijderd? Ik gebruik Chrome en ervaar zelf geen enkel probleem. Ook met de MijnSimyo app ervaar ik geen problemen.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Myrla,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat jammer dat je zaterdag niet kon inloggen op Mijn Simyo! Er was inderdaad kortstondig een belemmering waardoor het niet lukte om de website goed te bereiken. Gelukkig is dat na een paar uur opgelost, en werkt het intussen weer vlekkeloos.

Kun je nu weer inloggen?

@ Ray, dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane
Bedankt, het was later weer in orde.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Myrla,

Fijn dat alles weer werkt!

Groetjes,

Kevin

Reageer