.

Wanneer lopen de acties af?

  • 21 February 2012
  • 9 reacties
  • 1391 Bekeken

Badge
Beste mensen van Simyo,


Ik wil graag gebruik maken van jullie internetabbonementen, ik heb zelf al het 'geregeld'-abbonement.

Nu zijn deze internetabbonementen ook nog in de aanbieding. Echter wil ik pas over anderhalf á twee maanden gebruik maken van internet op mijn mobiel. Om daarna 6 maanden te kunnen genieten van de korting.

Mijn vraag is wanneer de internetacties aflopen.
Alvast bedankt!

9 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Viora,

Wij kunnen op dit moment niet aangeven of de internet bundels over anderhalve maand nog steeds worden aangeboden. Overigens kun je als bestaande klant niet zomaar gebruik maken van 6 maanden korting. De 6 maanden korting is alleen geldig voor nieuwe klanten die tijdens de bestelling aangeven een internet bundel te willen. Bij bestaande klanten wordt gekeken naar het aantal maanden dat ze al klant zijn. Bent je al 3 maanden klant, ontvang je nog 3 maanden korting op de internet bundel.

Groetjes,

Alex
Badge
Welkom op het forum Viora,

Wij kunnen op dit moment niet aangeven of de internet bundels over anderhalve maand nog steeds worden aangeboden. Overigens kun je als bestaande klant niet zomaar gebruik maken van 6 maanden korting. De 6 maanden korting is alleen geldig voor nieuwe klanten die tijdens de bestelling aangeven een internet bundel te willen. Bij bestaande klanten wordt gekeken naar het aantal maanden dat ze al klant zijn. Bent je al 3 maanden klant, ontvang je nog 3 maanden korting op de internet bundel.

Groetjes,

Alex


Maar dat zou betekenen dat de bestaande klant achter wordt gesteld ten opzichte van de nieuwe klant.Ik heb nu net 6 maanden een Simyo-abbonement, dat betekent dus dat ik helemaal geen gebruik kan maken van deze actie?
Reputatie 5
Badge +10
Alle klanten kunnen ten tijde van het afsluiten van een abonnement gebruik maken van een actie. Iedere klant wordt dus gelijk behandeld. Als je al 6 maanden klant bent, kun je helaas geen gebruik maken van de korting.
Badge
Krijg je ook een bericht als je kortingsperiode afloopt?
Reputatie 2
Badge +4
Beste MSR,

Je kunt op je contract nakijken tot wanneer je recht hebt op korting op de abonnementskosten. Het contract heb je per e-mail ontvangen nadat je de simkaart had geactiveerd.

Groetjes,

Manisha
Welkom op het forum Viora,

Wij kunnen op dit moment niet aangeven of de internet bundels over anderhalve maand nog steeds worden aangeboden. Overigens kun je als bestaande klant niet zomaar gebruik maken van 6 maanden korting. De 6 maanden korting is alleen geldig voor nieuwe klanten die tijdens de bestelling aangeven een internet bundel te willen. Bij bestaande klanten wordt gekeken naar het aantal maanden dat ze al klant zijn. Bent je al 3 maanden klant, ontvang je nog 3 maanden korting op de internet bundel.

Groetjes,

Alex


Dit zouden jullie wel eens wat duidelijker kunnen aangeven op die pagina. Uit niets blijkt dat de voorwaarde voor die korting is dat je een nieuwe klant bent, of nog geen 6 maanden klant bent. Daarvoor zul je op andere pagina's moeten gaan zoeken. Op de pagina lijkt het of de tarieven voor internet zijn verlaagd. Er staat niet of dit tijdelijk is of wat dan ook. Gewoon voor 1000MB 16,99 doorgetreept, nu 9,99.
Reputatie 2
Badge +4
Beste Bor Spil,

Allereerst onze excuses voor de vertraagde reactie.
Het spijt ons om te vernemen dat je van mening bent dat we de voorwaarden niet duidelijk vermelden op de website.
Onze tarieven en de bijbehorende voorwaarden worden vermeld op http://www.simyo.nl/sim-only/tarieven. Hier wordt aangegeven dat de korting op de internetbundel alleen geldig is gedurende de eerste 6 maanden van het abonnement. Als je langer dan 6 maanden klant bent kom je helaas niet in aanmerking voor deze actie.

Het spijt ons je niet anders te kunnen berichten.

Groetjes,

Manisha
Beste Bor Spil,

Allereerst onze excuses voor de vertraagde reactie.
Het spijt ons om te vernemen dat je van mening bent dat we de voorwaarden niet duidelijk vermelden op de website.
Onze tarieven en de bijbehorende voorwaarden worden vermeld op http://www.simyo.nl/sim-only/tarieven. Hier wordt aangegeven dat de korting op de internetbundel alleen geldig is gedurende de eerste 6 maanden van het abonnement. Als je langer dan 6 maanden klant bent kom je helaas niet in aanmerking voor deze actie.

Het spijt ons je niet anders te kunnen berichten.

Groetjes,

Manisha






Dat moet je dus vermelden op dezelfde pagina waar je die aanbieding doet en niet op een andere pagina. Dat is duidelijk. Je gaat er als consument namelijk niet van uit dat je belazerd wordt, toch? Op de pagina van Mijn Simyo weet Simyo wie ik ben en hoe lang ik een abonnement heb. Dan moet Simyo mij die aanbieding niet doen of erbij zetten dat die voor mij niet geldt omdat ik al langer bij Simyo zit.
Als klanten vervolgens kritiek hebben en de moeite nemen jullie op je fouten te wijzen, dan moet je ze niet afpoeieren door te verwijzen naar andere pagina's waar het toevallig wel staat, Dan moet je die kritiek ter harte nemen en en wat mee doen!!
Zo, en nu is het wat mij betreft welletjes. Ik geef geen kritiek en/of commentaar meer. Het is verspilde moeite. Schraap vooral verder.....
Reputatie 5
Badge +10
In twee andere topics heb ik inmiddels reactie gegeven op je post. Simyo gaat het aanpassen.

Groetjes,

Alex

Reageer