.

Beantwoord

Waarom krijg ik mijn telefoon niet meer aan?

  • 5 April 2020
  • 8 reacties
  • 269 Bekeken

ik krijg mijn telefoon niet meer aan. Ik zie allemaal rode, witte en blauwe letters maar mijn telefoon doet niets meer

icon

Beste antwoord door Groentjuh 5 April 2020, 22:36

Bekijk originele reactie

8 reacties

er staat in het rood flash read failure, in het wit mmc_read failed

Wat is het merk / model? 

 

samsung j5 6

Reputatie 7
Badge +9

De opslag van je telefoon is kapot (aan het gaan).

Als je geluk hebt, start het toestel nog op na een aantal pogingen (eventueel na een tijdje de accu te verwijderen). Mocht dat lukken, maak zo snel mogelijk backups van foto's en alle gegevens die je dierbaar zijn, want je gaat heel binnenkort een nieuwe telefoon nodig hebben! Voor het maken van een eventuele backup zou je "Samsung Smart Switch” kunnen gebruiken.

De opslag van je telefoon is kapot (aan het gaan).

Als je geluk hebt, start het toestel nog op na een aantal pogingen (eventueel na een tijdje de accu te verwijderen). Mocht dat lukken, maak zo snel mogelijk backups van foto's en alle gegevens die je dierbaar zijn, want je gaat heel binnenkort een nieuwe telefoon nodig hebben! Voor het maken van een eventuele backup zou je "Samsung Smart Switch” kunnen gebruiken.

 

Ik lag al heel vroeg in bed en heb daarom niet meer gereageerd. @Groentjuh geeft aan wat ik al vermoedde.. Waarom mijn vraag is als het Antwoord is gemarkeerd klopt ook niet, deze mag wel naar@Groentjuh :thumbsup:

Reputatie 7
Badge +9

Waarom mijn vraag is als het Antwoord is gemarkeerd klopt ook niet, deze mag wel naar@Groentjuh :thumbsup:

Omdat 67 helen die post als antwoord markeerde.

@Ray en @Groentjuh +1.👍

Reputatie 7
Badge +6

Hoi 67 helen,

 

Welkom op het Simyo forum!

 

Ik zie dat je goed geholpen bent door Ray en Groentjuh! Laat je het weten als je nog verdere hulp nodig hebt?

 

Thanks mannen! :smile:

 

Groetjes,

Tessanne

Reageer