.

Waarom kan ik opeens geen internet bundel meer bestellen bij prepaid?

  • 27 July 2012
  • 27 reacties
  • 2296 Bekeken

Badge
Zojuist wilde ik een nieuwe maandbundel internet aanschaffen van € 10.00 omdat mijn vorige verlopen is op 26 juli, krijg ik de melding

Je kunt deze bundel niet bestellen omdat je op een tariefplan zit waarbij deze niet van toepassing is

Wat is er ineens veranderd aan mijn tariefplan? Ik ben nooit ingelicht over het feit dat mijn tariefplan geen maandbundel meer toestaat?

Help.............

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

27 reacties

Badge +6
Hoe groter een bedrijf hoe ***ter het word de service zit eerst 20 minuten te wachten voordat ik iemand aan de lijn krijg bij de klantenservice. Vervolgens gaat ze me uitleggen hoe ik me maandbundel moet activeren... Haha dat is me probleem juist dat werkt niet... Nou na n discussie gaat ze met haar leidinggevende praten.. Dik 4 minuten in de wacht....sorry meneer ik was niet op de hoogte.. Ik zal u bundel activeren en gaat binnen een uur geactiveerd worden.... Half uur verder uiyeindelijk.... Op hoop van zegen danmaar

Beste Dirkoosterkamp,

De internet maandbundel is toegevoegd aan je aansluiting. Het probleem met het niet kunnen toevoegen van de bundel is verholpen.
Badge +6
mijn nummer is , ik heb normaal een verbruik van 10 euro bellen per maand en tien euro bundel voor internet.
nu heb ik in 2 weken tijd 50 euro kosten voor internet gehad.. dit is toch raar of niet?? kan ik dat ook terugdeclareren op mijn beltegoed/ want dit vind ik echt absurd!! iemand nog meer zo'n hoge kosten?? vind dat we recht hebben op geld terug of twee, minimaal 1 week gratis bellen en internetten!!
en graag wil ik ook mijn maandbundel terug, want ik heb internet dringend nodig vanwege werk.


Beste Ronny Woodhouse,

Het probleem met het niet kunnen aanvragen van de internet dag of maandbundel is inmiddels verholpen.
Het is mogelijk om via de persoonlijke pagina de bundel aan te vragen.