.

Beantwoord

Waarom is de prijs van mijn bundel niet verandert?

  • 12 January 2018
  • 2 reacties
  • 138 Bekeken

Ik lees nieuwe tarieven vanaf 18 december 2017.Ik heb al maanden een bundel van 100 min en 4000 mb. Prijzen verlaagd?.De "nieuwe tarieven lezend is er er 4000 mb niets veranderd. Vreemd.
icon

Beste antwoord door franswon 12 January 2018, 20:15

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Beste,

Niet alle tarieven zijn gewijzigd.

Een moderator zal je gebruikersnaam veranderen omdat het niet wenselijk is je privégegevens hier te delen.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Willem!

Welkom op het Simyo Forum!

Zoals Franswon het al heeft aangegeven, privégegevens zijn niet wenselijk om te delen op het Forum. Het Forum is voor iedereen zichtbaar. Vandaar dat ik je gebruikersnaam hebt gewijzigd.

De tarieven zijn inderdaad veranderd. Wat is er precies verandert? Wij hebben de prijs van de onbeperkt bellen bundel verlaagd. De internetbundels van 2000 en 4000 MB hebben wij ook in prijs verlaagd. En we hebben nu ook een grotere internetbundel van 8000MB.

Voor jou is de prijs van je internetbundel ook gewijzigd. Jij betaalt nu € 12,- voor je internetbundel van 4000MB. Deze bundel kost voor jou nu € 11,-. Via Mijn Simyo > Overzicht > Bundels aanpassen, kan jij kiezen voor de 4000MB bundel voor € 11,-. Zodra je dit hebt gedaan, wordt de prijs van je bundel per 1 februari gewijzigd.

Laat je het mij weten of het lukt?

@Franswon Bedankt voor je antwoord!

Groetjes,
Ashweeta

Reageer