.

Volg jij ons al op Snapchat?

  • 27 October 2016
  • 37 reacties
  • 833 Bekeken

Reputatie 7
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 5116 reacties
Hoi allemaal,

Groot nieuws! Sinds vandaag zijn wij ook op Snapchat te vinden 🙂

We gaan je hier meenemen in de wereld van Simyo vanuit onze ogen. Hoe gaan wij om met de maandagen en wie zorgt er dan voor de benodigde cafeïne? Hoe gaat het er aan toe tijdens een brainstormsessie en houden wij eigenlijk een vrijdagmiddagborrel?

Lijkt het je leuk om te zien hoe wij tipjes van de sluier oplichten? Dan kun je ons toevoegen met de naam: SimyoNL. Ben je nog niet helemaal bekend met Snapchat? Lees dan gauw verder. We leggen je uit hoe je ons kunt gaan volgen.

Snapchat downloaden
Heb jij nog nooit Snapchat gebruikt? Dan is het de bedoeling dat je de app eerst download vanuit de store. Je kunt een account aanmaken en hierna heb je direct toegang tot de app.

Download Snapchat voor Android
Download Snapchat voor iOS

Vrienden toevoegen
Vanuit het scherm waarin je een foto kunt maken, kun je ook vrienden, BN-ers of bedrijven gaan volgen. Je ziet bovenin een klein wit spookje staan. (Het snapchat logo) Als je hierop klikt, vind je de mogelijkheid 'Vrienden toevoegen'. Wil je precies weten wat de mogelijkheden zijn om iemand toe te voegen? Bekijk dan deze uitleg van Snapchat.

Heb je nog vragen? Laat het dan weten!

Tot snap!



Groetjes,
Simyo Social

37 reacties

Reputatie 7
Hmm, gelet op het aantal reacties, of juist het gebrek hieraan, leeft dit (nog) niet zo, zoals bij mij.
Ik vind snapchat ruk. Ik volg jullie al op FB, Twitter en Instagram. 😛
Reputatie 5
Badge +8
Haha, het heeft inderdaad wat tijd nodig Rico 😳 Heb je de app wel al uitgeprobeerd?

@Raytje, ieder zo zijn ding 😛 Je krijgt via Snapchat wel unieke beelden te zien!

Groetjes en alvast een goede jaarwisseling heren!

Sean
Reputatie 7
Nee, ik heb de app nog niet uitgeprobeerd.
Reputatie 7
Badge +10
Moet je doen, Rico! 😃 Het is heel leuk! Het klinkt altijd heel oppervlakkig, omdat je die foto's en video's maar één keer kunt bekijken, maar toch heeft Snapchat zekere charme.

Groetjes,
Jihane
Reputatie 5
Badge +10
Snapchat is een fijn kanaal hoor.
Alleen zal het volgers aantal wel tegenvallen denk ik?

Ooit al eens gedacht aan de manier van Achema, LAKS om zo medewerkers op insta en snapchat te volgen een dag/week?
Dan wordt het beeld nog unieker.
Tsjonge jonge jonge jonge jonge.
Zeg Simyooten waar zijn jullie toch mee bezig. De leon ergert zich al aan mobiel gehannes, uhh correctie mobiel geklungel op de fiets. En nou laten jullie Asma klungelen met een stoelfiets. Geen goej idee Simyo piepel. :(
Dat schiet niet op, zo kom je geen meter verder....:P
Reputatie 5
Badge +8
Hahah, scherp Friesian. Leuk dat je ons volgt 😃 De bureaufiets was geen succes, dus Asma zit inmiddels weer gewoon op een stoel!

@Maikel.twinnie leuke tip! Op Instagram is dat bij ons geen optie, maar voor Snapchat is het een goed idee. Ik ga LAKS even in de gaten houden.

Groetjes,
Sean
Reputatie 5
Badge +10
@Sean,
Kom over 2 weken bij je terug voor de bevindingen!
Reputatie 5
Badge +8
Dat is goed Maikel! 😃
Wat kijkt Jihane toch vrolijk op als ze een koffie verkeerd heeft op Blue monday.
Maar gelukkig zijn jullie er....

Reputatie 5
Badge +9
Hahaha, ja hij was leuk hè!

Door haar collega's kon ze die maandag wel doorkomen. Supertof dat je het met de reddertjes vergelijkt. Doet me terug denken aan die leuke films.

Groetjes,
Caspar
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb geen Snapchat en ben eigenlijk niet van plan om dit te installeren, ik heb al zoveel Social Media op mijn S5... in totaal al 8 GB aan apps (alle apps dus), het geheugen begint langzamerhand vol te raken.
Reputatie 5
Badge +8
Hee Franswon,

Het is zo onhandig wanneer je geheugen vol is. Ik kan soms geen foto maken zonder er eerst een paar te verwijderen 😞 Is een geheugenkaartje voor jou geen goede oplossing? Op mijn iPhone kan dat helaas niet..
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb een 32 GB geheugenkaart, maar een heleboel programma's kan je niet verplaatsen. Ik maak regelmatig de cache leeg, dan heb ik weer 1,5 GB vrij.
Mijn foto's staan op de geheugenkaart en de muziek ook.
Reputatie 5
Badge +8
Wat onhandig dat je zoveel programma's niet kunt verplaatsen. Snapchat neemt op mijn telefoon 160 MB in beslag 😳
RELAX, Sean, Dur bennuh errugguhr dingen in hut leevuh. ;);) Simyo heeft zelfs een hèhè ff lekker languit.op.de.bank bank....:P:cool:
Reputatie 5
Badge +9
Op die bank kan je inderdaad lekker languit haha!
Reputatie 5
Badge +10
Ik lees al dat je zo tegenwoordig je werk als moderator doet?
Komen ze je zeker ook nog koffie brengen!
Reputatie 5
Badge +9
Ja, met melk en suiker toch? 😛
Ik heb de app nu weer eens gedownload. Al 2x de melding gehad dat de app is gestopt :?

Verder snap ik er weinig van haha.. Net iets gestuurd naar Simyo maar er moest nog tekst bij :8 😛
Ik heb de app nu weer eens gedownload. Al 2x de melding gehad dat de app is gestopt :?

Verder snap ik er weinig van haha..
Net iets gestuurd naar Simyo maar er moest nog tekst bij :8 :P

@Ray,
dan doet de app niets meer.. ;):)
Reputatie 7
Badge +9
Ik vroeg nog aan mijn vrouw Snap jij het schat? Maar zij kan niet helpen, gebruikt ook geen Snapchat 😃
Nope die gebruikt waarschijnlijk speciaal voor jou 'Snapschat'.:)
Reputatie 7
Badge +9
Jij snapt het 🙂

Reageer