.

Vertraging op het netwerk. 15:16 opgelost


Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Beste Simyo gebruikers,

Sinds gisterochtend ondervindt een deel van onze klanten problemen met het netwerk. Simkaarten worden met vertraging geactiveerd en opwaarderingen later verwerkt. Ook wijzigingen die via de 'Mijn Simyo' omgeving worden aangevraagd worden helaas met een vertraging verwerkt. Alsmede ook het activeren van bundels. Onze klantenservice probeert alle vragen te beantwoorden maar heeft het helaas erg druk. Het beantwoorden van vragen kan dan ook langer duren dan normaal. Onze excuses voor het ongemak.

We houden jullie op de hoogte.

Edit 15:16: Probleem is opgelost. Wijzigingen worden nu mondjesmaat op het netwerk doorgevoerd. Dit kan 2 uurtjes duren.

Groetjes,

Alex

13 reacties

Ik heb gisteren mijn simkaart geactiveerd. En zou er onder normale omstandigheden direct mee kunnen bellen. Ik krijg steeds de melding dat ik om administratieve redenen ben afgesloten. Ik kan zelf niet bellen, maar ook niet gebeld worden. Heeft dit te maken met de storing, of is er iets anders aan de hand? De vertraging zou dus langer zijn dan een dag.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum sjimmie,

De melding is inderdaad een gevolg van de vertraging. De problemen in de systemen zijn echter opgelost. Dit betekent dat alles nu stap voor stap hersteld wordt. Dit zou ervoor moeten zorgen dat je binnen enkele uurtjes gebruik zou moeten maken van je aansluiting.

Groetjes,

Alex
ik ontvang vandaag om 11.00 uur 2 sms-jes die respectievelijk 3 july en 4 july zijn verstuurd !
hoe kan dit ???????????
erg vervelend want het betrof mijn werk !
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum san39,

Het is mogelijk dat dit met de vertraging te maken heeft gehad. Het is echter ook goed mogelijk dat het aan de verzendende partij ligt. Waren deze smsjes afkomstig van hetzelfde nummer?

Groetjes,

Alex
Welkom op het forum san39,

Het is mogelijk dat dit met de vertraging te maken heeft gehad. Het is echter ook goed mogelijk dat het aan de verzendende partij ligt. Waren deze smsjes afkomstig van hetzelfde nummer?

Groetjes,

Alex


ja ze kwamen van hetzelfde nummer af
ik kan nog steeds niet bellen
Badge
weet iemand of er storing is heb al vanaf gistermiddag geen netwerkbereik
Reputatie 5
Badge +10
ja ze kwamen van hetzelfde nummer af

Ervaar je de problemen nu nog steeds? Problemen op ons netwerk zijn namelijk verholpen. Het zou daarom ook aan de verzendende partij kunnen liggen.

Groetjes,

Alex
ja ze kwamen van hetzelfde nummer af

Ervaar je de problemen nu nog steeds? Problemen op ons netwerk zijn namelijk verholpen. Het zou daarom ook aan de verzendende partij kunnen liggen.

Groetjes,

Alex

nee doet het nu nog, maar verzende partij zond op die tijdstippen heel veel sms naar andere collegae en die ontvingen wél de sms
dus ligt echt aan jullie !
Op 4 juli is mijn prepaidtegoed met €10,-- opgewaardeerd.
Er was een storing, maar deze blijkt opgelost te zijn.
Ik kan echter nog steeds alleen noodoproepen doen.
Op mijn Simyo staat wel het goede beltegoed.
Kunt u mij meer vertellen?
Reputatie 5
Badge +10
ik kan nog steeds niet bellen

Wat voor melding krijg je wanneer je probeert te bellen? Ik zie dat je wel kunt internetten.

weet iemand of er storing is heb al vanaf gistermiddag geen netwerkbereik

Ik zie dat jullie inmiddels gebruik hebt kunnen maken van je aansluiting. Had je op een bepaalde plek geen bereik of meerdere plekken?

Op 4 juli is mijn prepaidtegoed met €10,-- opgewaardeerd.
Er was een storing, maar deze blijkt opgelost te zijn.
Ik kan echter nog steeds alleen noodoproepen doen.
Op mijn Simyo staat wel het goede beltegoed.
Kunt u mij meer vertellen?


Ervaar je dit probleem op 1 of meerdere plekken? Wellicht dat het helpt om je toestel uit/aan te zetten.

Groetjes,

Alex
beste,

ik heb nu al 6 dagen problemen met het Simyo netwerk. Dat wil zeggen: te pas en te onpas vliegt het netwerk (spraak) er voor onbepaalde tijd uit en ben ik niet bereikbaar en kan ik dus ook niet bellen.

Ik heb hier ook al 4x over gebeld en na lange wachttijden is mijn probleem elke keer tijdelijk verholpen.

Gisteren is mij op het hart gedrukt dat het nu toch wel echt 100% zou zijn opgelost en wat treft mijn verbazing, zonet ben ik er weer uitgeknikkerd!

Graag zou ik een structurele oplossing willen voor dit probleem. Ik gebruik dit nummer zakelijk en dat maakt het extra vervelend.
Als jullie dit niet kunnen garanderen zie ik geen andere mogelijkheid dan op te zeggen en nooit meer bij jullie terug te keren als klant.


Alvast bedankt.

Naima
Reputatie 5
Badge +10
beste,

ik heb nu al 6 dagen problemen met het Simyo netwerk. Dat wil zeggen: te pas en te onpas vliegt het netwerk (spraak) er voor onbepaalde tijd uit en ben ik niet bereikbaar en kan ik dus ook niet bellen.

Ik heb hier ook al 4x over gebeld en na lange wachttijden is mijn probleem elke keer tijdelijk verholpen.

Gisteren is mij op het hart gedrukt dat het nu toch wel echt 100% zou zijn opgelost en wat treft mijn verbazing, zonet ben ik er weer uitgeknikkerd!

Graag zou ik een structurele oplossing willen voor dit probleem. Ik gebruik dit nummer zakelijk en dat maakt het extra vervelend.
Als jullie dit niet kunnen garanderen zie ik geen andere mogelijkheid dan op te zeggen en nooit meer bij jullie terug te keren als klant.


Alvast bedankt.

Naima


Welkom op het forum Naima,

Het lijkt er inderdaad op dat je probleem niet structureel is opgelost. Ervaar je dit probleem overal of op een bepaalde plek? Ook zou ik graag willen weten welk toestel je gebruikt. Deze problemen had je een week geleden nog niet?

Groetjes,

Alex

Reageer