Mogelijk heb je als prepaidklant omstreeks 7 december een email ontvangen met daarin de volgende tekst: Je hebt de afgelopen 5½ maand niet gebeld en geen sms verstuurd met je Simyo simkaart.
Indien je wel gebruik hebt gemaakt van je simkaart dan kun je deze email als niet verzonden beschouwen.
Heb je inderdaad geen gebruik gemaakt van je simkaart dan kun je het vervallen van de simkaart voorkomen door een uitgaand gesprek te voeren of iemand te sms'en.
Onze excuses voor de verwarrende berichtgeving.
Het is knap dat simyo transparant opereert voor een mooie concusmenten prijs. Is het geen goed idee klanten te informeren als ze bijna door de data/min heen zijn. Er kan dan gekozen worden voor een pakket met MB om de rest van de maand door te komen. 2,- voor 20MB/Min of iets dergelijks. Dan kan de klant de maand doorkomen en weet hij/zij exact wat de uitgaven zijn.
+2
Hi Guidonno,
Het is altijd fijn om te weten dat er klanten zijn die zo goed met ons meedenken. Ik zal je suggestie zeker neerleggen bij de afdeling die hierover gaat.
Groetjes,
Arie
Het is altijd fijn om te weten dat er klanten zijn die zo goed met ons meedenken. Ik zal je suggestie zeker neerleggen bij de afdeling die hierover gaat.
Groetjes,
Arie
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.