.

Vanavond sluiten we eerder, wij vieren namelijk Kerst!

  • 15 December 2017
  • 3 reacties
  • 373 Bekeken

Reputatie 7
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 5116 reacties
Hoi allemaal,

Vanavond vieren wij met heel Simyo alvast een beetje Kerst. We blikken terug op een prachtig 2017 en kijken vooruit naar een (hopelijk) nog mooier 2018. We zullen met z'n alle dineren en samen genieten van alle mooie momenten van het afgelopen jaar.

Dit betekent ook dat wij vanaf 17:00 uur niet meer aanwezig zijn. Vanaf dit moment is er dus niemand om telefonisch, per e-mail of via het forum en social media vragen te beantwoorden. Natuurlijk zullen alle e-mails, tweets, facebookberichten en forumposts die worden aangemaakt zo snel mogelijk opgepakt.

Morgen, om 10 uur, staat de weekendploeg klaar voor al jullie Forum, Facebook en Twitter-vragen. Mails & Live Chats worden dan ook beantwoord door onze lieve collega’s van het mail-team. Telefonisch zijn we vanaf maandag weer bereikbaar.



Groetjes,
Angela

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Fijne viering vanavond, jullie hebben het verdiend!
Badge
Fijne viering vanavond, jullie hebben het verdiend!
Ik vind dat ook dat jullie het verdiend hebben altijd tevreden klant , helaas vanavond urenlang geen service op mijn telefoon in het buitenland. ik had de telefoon dringend nodig en had geen netwerk in belgie, ik woon in NL en gebruik al jaren Simyo. KPN 3 G en ik kom in Belgie en het bereik is weg. ik heb alle instellingen gecontroleerd en handmatig netwerk gezocht, andere mensen hadden dat probleem niet en gewoon gebruik van Belgisch Netwerk. ik heb al het mogelijke gedaan om het te verhelpen en Iphone 6 S. heeft hier normaal nooit geen moeite mee en schakelt aut over op netwerk
Ik heb wel toevallig wis mijn gegevens en stel opnieuw in..... op gedrukt. en toen heb ik dat probleem gekregen , maar ik merkte dat pas toen ik in Belgie kwam
hoe kan ik dat opnieuw instellen ? of heeft dat niets ermee te maken ?
Reputatie 7
Badge +9
Hoi giesje,

Wil je eens kijken naar je toegangspunt (APN) instellingen?

APN - portalmmm.nl
Gebruikersnaam - KPN
Wachtwoord - GPRS of gprs

Als dit goed staat je telefoon even opnieuw opstarten en daarna naar netwerken laten zoeken.

Als dit niet helpt zal een moderator de buitenlandoptie op je simkaart resetten.

Hou je ons op de hoogte?







.

Reageer