Lieve Simyo Bellers,
Het is inmiddels bekend dat klanten van Simyo erg tevreden zijn. Dat komt doordat wij pas blij zijn als jij blij bent. Maar waar je vroeger blij mee was, word je nu misschien minder blij van. Want jouw behoeften veranderen door de tijd heen. Da’s heel normaal: je leven ontwikkelt zich. Daarom doen wij er alles aan om continu ons aanbod en service met jou mee te laten ontwikkelen. Het liefst nog voordat je zelf wist dat je er behoefte aan had .
Om deze reden kunnen wij met trots zeggen dat ‘Jij Blij, Wij Blij’ plaats maakt voor ‘Simyo beweegt met je mee!’.
Nu hoor ik je denken: wat houdt dit precies in voor mij? Simyo is dé online Sim Only Provider die met je mee beweegt. Dat doen we onder andere op de volgende manieren:
Samen Korting
Je kan nu een extra Sim Only voor een familielid bestellen in de Mijn Simyo app. Als je dit doet via Samen Korting dan beheer je direct dat nummer, dus daar hoef je niets meer voor te doen! Je hebt dan van meerdere nummers meteen een overzicht van het verbruik, de facturen en nog veel meer! Ook krijgen jullie beiden automatisch bij het bestellen van een extra Sim Only € 10,- korting.
eSIM
Je kan nu bij Simyo kiezen voor de eSIM! Een eSIM doet eigenlijk hetzelfde als een plastic simkaartje, alleen is de eSIM ingebouwd in je telefoon en heb je het fysieke kaartje dus niet meer nodig. Dat is milieuvriendelijker en je hoeft niet meer te wachten tot de simkaart bij jou thuis is geleverd. Met een eSIM geschikte telefoon kun je makkelijk wisselen van je werk en privé nummer.
Aanpassen van de bundels
Jij hebt zelf het inzicht in je verbruik en de controle over jouw bundels. Bij Simyo kan je één keer per maand jouw bundels aanpassen via Mijn Simyo. Naar boven of naar beneden, waar jij op dat moment behoefte aan hebt.
Misschien ben jij ze al tegen gekomen, maar voor de nieuwe campagne hebben wij ook online video’s ontwikkeld. Je bekijkt ze hier:
Op welke manier beweegt Simyo met jou mee?