.

News

Van ‘Jij Blij Wij Blij’ naar ‘Simyo Beweegt Met Je Mee’

  • 19 October 2020
  • 4 reacties
  • 1872 Bekeken
Van ‘Jij Blij Wij Blij’ naar ‘Simyo Beweegt Met Je Mee’
Reputatie 7
Badge +6

 

Lieve Simyo Bellers,

 

Het is inmiddels bekend dat klanten van Simyo erg tevreden zijn. Dat komt doordat wij pas blij zijn als jij blij bent. Maar waar je vroeger blij mee was, word je nu misschien minder blij van. Want jouw behoeften veranderen door de tijd heen. Da’s heel normaal: je leven ontwikkelt zich. Daarom doen wij er alles aan om continu ons aanbod en service met jou mee te laten ontwikkelen. Het liefst nog voordat je zelf wist dat je er behoefte aan had:blush: .

Om deze reden kunnen wij met trots zeggen dat ‘Jij Blij, Wij Blij’ plaats maakt voor ‘Simyo beweegt met je mee!’.

 

Nu hoor ik je denken: wat houdt dit precies in voor mij? Simyo is dé online Sim Only Provider die met je mee beweegt. Dat doen we onder andere op de volgende manieren:

 

Samen Korting

Je kan nu een extra Sim Only voor een familielid bestellen in de Mijn Simyo app. Als je dit doet via Samen Korting dan beheer je direct dat nummer, dus daar hoef je niets meer voor te doen! Je hebt dan van meerdere nummers meteen een overzicht van het verbruik, de facturen en nog veel meer! Ook krijgen jullie beiden automatisch bij het bestellen van een extra Sim Only € 10,- korting. 

 

eSIM

Je kan nu bij Simyo kiezen voor de eSIM! Een eSIM doet eigenlijk hetzelfde als een plastic simkaartje, alleen is de eSIM ingebouwd in je telefoon en heb je het fysieke kaartje dus niet meer nodig. Dat is milieuvriendelijker en je hoeft niet meer te wachten tot de simkaart bij jou thuis is geleverd. Met een eSIM geschikte telefoon kun je makkelijk wisselen van je werk en privé nummer.

 

Aanpassen van de bundels

Jij hebt zelf het inzicht in je verbruik en de controle over jouw bundels. Bij Simyo kan je één keer per maand jouw bundels aanpassen via Mijn Simyo. Naar boven of naar beneden, waar jij op dat moment behoefte aan hebt.

 

Misschien ben jij ze al tegen gekomen, maar voor de nieuwe campagne hebben wij ook online video’s ontwikkeld. Je bekijkt ze hier:

 

Op welke manier beweegt Simyo met jou mee?

 


4 reacties

Badge

Is dit een privé berichtje?

Geen idee. 

Simyo beweegt al 24 uur niet met me mee. 

Zonder waarschuwing is mijn card geblokkeerd.

Jullie zijn een trouwe klant kwijt.

Is dit een privé berichtje?

Geen idee. 

Simyo beweegt al 24 uur niet met me mee. 

Zonder waarschuwing is mijn card geblokkeerd.

Jullie zijn een trouwe klant kwijt.

Hallo @Katsa 

 

Je plaatst dit op het forum van Simyo. Dat maakt niet uit, hier worden klanten ook geholpen. 

Over het wel of niet hebben gekregen hebben van de waarschuwingen per sms ga ik niet. Ik adviseer echter wel even wachten tot er iemand tot er iemand van Simyo (moderator) heeft gereageerd.  

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Katsa,

Wat vervelend dat je aansluiting geblokkeerd is!

Ik heb het even nagekeken en zo te zien ben je geblokkeerd vanwege hoge kosten in korte tijd. We hebben je waarschuwingen gestuurd bij 80% en 100% verbruik van je (extra) internetbundel en daarna ook een SMS gestuurd dat je geblokkeerd zou worden i.v.m. de hoogte van de buitenbundelkosten binnen 24 uur. 

Je bent inderdaad al lang klant bij ons en het is al bijna 1 september, dus ik zal voor nu je aansluiting deblokkeren zodat je weer gebruik kunt maken van onze diensten. Let je wel op dat je niet teveel extra kosten maakt de rest van de maand? 

Als je nog vragen of opmerkingen hebt, let me know 😇

Groetjes,
Bas

Reputatie 1
Badge

Is dit een privé berichtje?

Geen idee. 

Simyo beweegt al 24 uur niet met me mee. 

Zonder waarschuwing is mijn card geblokkeerd.

Jullie zijn een trouwe klant kwijt.

Hallo @Katsa 

 

Je plaatst dit op het forum van Simyo. Dat maakt niet uit, hier worden klanten ook geholpen. 

Over het wel of niet hebben gekregen hebben van de waarschuwingen per sms ga ik niet. Ik adviseer echter wel even wachten tot er iemand tot er iemand van Simyo (moderator) heeft gereageerd.  

Logisch, dat bericht is ook van Simyo. Een kaart die geblokkeerd word kan op een defect duiden of je hebt wel degelijk een waaarschuwing gehad en deze genegeerd. Een kaart die wel goed is maar geblokkeerd word duid in het algemeen op achterstallige betaling.

Reageer