.

Uitnodiging klantenpanel Simyo 9/2/17 [inschrijving gesloten]

  • 24 January 2017
  • 51 reacties
  • 5735 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Simyo is razend benieuwd om jouw mening te horen!

Om meer inzicht te krijgen in de ervaring en de verwachting die jullie bij ons als klant van Simyo hebben, organiseren wij een klantenpanel. Wij nodigen je van harte uit om op 9 februari bij ons op bezoek te komen! Van 13:00 - 17:00 gaan we samen aan de slag.

Wat is een klantenpanel eigenlijk?

Een klantenpanel is een bijzondere ontmoeting tussen klanten en Simyo medewerkers in de vorm van een groepsgesprek waarin verschillende thema’s aan bod komen die voor klanten van Simyo van belang zijn. Wij willen super graag leren van onze klanten om zo de service te verbeteren! Dit doen we met 8 klanten, 10 medewerkers in de buiten ring en een onafhankelijke gespreksleider. Er zijn drie gespreksrondes.

  • De 1ste ronde: Onder leiding van de gespreksleider praten de klanten over hun ervaring en verwachting van Simyo haar producten én service ervaring/beleving! De medewerkers zullen in de buitenring slechts als toehoorder aanwezig zijn.
  • De 2e ronde: Hier mogen de medewerkers in de buitenring vragen stellen.
  • De 3e ronde: Tijdens de derde ronde bespreken de medewerkers gezamenlijk de verbeterpunten.

Doel van een klantenpanel

Het doel van dit klantenpanel is om ervaringen en verwachtingen rechtstreeks van de klant te horen en met de klant in gesprek te gaan hierover. Door het rechtstreeks delen van deze ervaringen is Simyo instaat om de dienstverlening en dus jouw beleving te verbeteren. Daarnaast is het heel waardevol om jullie feedback te krijgen over Simyo, het draait tenslotte allemaal om de klant! Het zal dus met name gaan over de service/dienstverlening/klantbeleving.

We hopen dat je erbij wilt en kunt zijn!
Laat het ons voor vrijdag 3 februari. weten of dit je gaat lukken. Dit kan je doen door een e-mail met als onderwerp 'klantenpanel' te sturen naar webcare@simyo.nl 'of door in dit topic te reageren.

Belangrijke informatie

  • Datum: 9/2/17
  • Locatie: Simyo, Teleportboulevard 121, 1043 EJ in Amsterdam
  • Tijdstip en programma: 13:00 -14:00 inloop en 14:00 - 17:00 start sessie
  • Reis en/of parkeerkosten worden vergoed
  • Iedere deelnemer ontvangt een Bol.com t.w.v. € 50

Let op! We zijn op zoek naar 8 klanten. Wees er dus snel bij.

De inschrijving is gesloten

Groet,

Het Simyo Team

51 reacties

Badge +7
Hoi franswon,

Dat is nog een behoorlijke treinreis geweest. Het is ook wel een stukje reizen naar het zuiden.. Gelukkig heeft die mevrouw je haar zitplaats aangeboden. Zitten is toch een stuk fijner dan de hele tijd staan!

Groetjes,
Samantha

Reageer