.

Uitnodiging klantenpanel Simyo 9/2/17 [inschrijving gesloten]

  • 24 January 2017
  • 51 reacties
  • 5735 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Simyo is razend benieuwd om jouw mening te horen!

Om meer inzicht te krijgen in de ervaring en de verwachting die jullie bij ons als klant van Simyo hebben, organiseren wij een klantenpanel. Wij nodigen je van harte uit om op 9 februari bij ons op bezoek te komen! Van 13:00 - 17:00 gaan we samen aan de slag.

Wat is een klantenpanel eigenlijk?

Een klantenpanel is een bijzondere ontmoeting tussen klanten en Simyo medewerkers in de vorm van een groepsgesprek waarin verschillende thema’s aan bod komen die voor klanten van Simyo van belang zijn. Wij willen super graag leren van onze klanten om zo de service te verbeteren! Dit doen we met 8 klanten, 10 medewerkers in de buiten ring en een onafhankelijke gespreksleider. Er zijn drie gespreksrondes.

  • De 1ste ronde: Onder leiding van de gespreksleider praten de klanten over hun ervaring en verwachting van Simyo haar producten Ă©n service ervaring/beleving! De medewerkers zullen in de buitenring slechts als toehoorder aanwezig zijn.
  • De 2e ronde: Hier mogen de medewerkers in de buitenring vragen stellen.
  • De 3e ronde: Tijdens de derde ronde bespreken de medewerkers gezamenlijk de verbeterpunten.

Doel van een klantenpanel

Het doel van dit klantenpanel is om ervaringen en verwachtingen rechtstreeks van de klant te horen en met de klant in gesprek te gaan hierover. Door het rechtstreeks delen van deze ervaringen is Simyo instaat om de dienstverlening en dus jouw beleving te verbeteren. Daarnaast is het heel waardevol om jullie feedback te krijgen over Simyo, het draait tenslotte allemaal om de klant! Het zal dus met name gaan over de service/dienstverlening/klantbeleving.

We hopen dat je erbij wilt en kunt zijn!
Laat het ons voor vrijdag 3 februari. weten of dit je gaat lukken. Dit kan je doen door een e-mail met als onderwerp 'klantenpanel' te sturen naar webcare@simyo.nl 'of door in dit topic te reageren.

Belangrijke informatie

  • Datum: 9/2/17
  • Locatie: Simyo, Teleportboulevard 121, 1043 EJ in Amsterdam
  • Tijdstip en programma: 13:00 -14:00 inloop en 14:00 - 17:00 start sessie
  • Reis en/of parkeerkosten worden vergoed
  • Iedere deelnemer ontvangt een Bol.com t.w.v. € 50

Let op! We zijn op zoek naar 8 klanten. Wees er dus snel bij.

De inschrijving is gesloten

Groet,

Het Simyo Team

51 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hee Allemaal,

Graag kom ik de 9e naar Amsterdam toe.
Hopelijk heeft Casper dan weer de lekker koffie voor mij klaar staan nu hij weet hoe ik hem drink :8 :8 :8

Moet er nog ergens ingelezen worden of is de algemene Simyo kennis voldoende?

Liefs,
Reputatie 5
Badge +10
Leuk dat je erbij wilt zijn Maikel. Ik hou je op de hoogte!

Ik zal aan Caspar doorgeven wat je koffie eisen zijn ;)

Je hoeft verder niets voor te bereiden. Just go with the flow

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Badge +9
Ik zou graag willen maar weet niet of ik kan, maandag heb ik de longfunctietest, de uitkomst weet ik nog niet uiteraard.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Franswon,

Dan kan ik goed begrijpen dat je het nog niet weet. Heel veel succes met de longfunctietest, ik hoop in ieder geval dat het resultaat van de test goed is.

Groetjes,
Caspar
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Frans,

Fijn dat jij er ook bij wilt zijn. Ik neem dan nog even contact met je op zodra de definitieve selectie wordt gemaakt. Succes met de test!

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Badge +9
Longfunctietest viel goed mee gelukkig, je mag me dus bij de kandidaten zetten Alex.
Dat gaat me niet lukken ik heb die datum afspraken staan die ik niet kan verzetten.

Met vriendelijke groet,
Harry
Aardig maar waarom in Amsterdam. Provinciale klanten kunnen ook best een mening over providers hebben 😛 Maar goed alvast een gratis tip : reden voor mij om straks weg te gaan bij Simyo (als ik een nieuwe telefoon ga nemen) is dat Simyo nog best zuinig met de mb's is en ik in het buitenland niets aan Simyo heb. Voor mijn gevoel lopen jullie daar nogal mee achter.
Badge
Ik zou graag willen komen. Moet even afwachten hoe het zit met school. Als ik het zeker weet laat ik het hier weten!

Gr. Thom Knepper
Ik kan er helaas niet bij zijn..
Reputatie 4
Badge +4
Ik zou er ook graag bij willen zijn, onder voorbehoud, ik check morgen even mijn agenda.

Wat zou de looptijd zijn van de ontvangen feedback tot daadwerkelijke implementering binnen Simyo?
Hoi,
Volgens mij ben ik vrij en wil mijn ideeen over Simyo zeker wel met jullie delen,
Laat mij maar weten of ik nodig ben.
Ik kom graag eens naar Simyo.

Groet Jan Slagter
Reputatie 5
Badge +10
Aardig maar waarom in Amsterdam. Provinciale klanten kunnen ook best een mening over providers hebben 😛 Maar goed alvast een gratis tip : reden voor mij om straks weg te gaan bij Simyo (als ik een nieuwe telefoon ga nemen) is dat Simyo nog best zuinig met de mb's is en ik in het buitenland niets aan Simyo heb. Voor mijn gevoel lopen jullie daar nogal mee achter.

Hoi MarijeA,

Goed dat je reageert. Ons hoofdkantoor staat in Amsterdam. In dit kantoor werken alle medewerkers van Simyo gezellig bij elkaar. We willen de dag juist heel graag op kantoor houden, omdat men dan direct een indruk krijgt van ons kantoor. Ik kan me voorstellen dat deze locatie niet voor iedereen even makkelijk haalbaar is, maar we willen wel de leukste indruk achter laten. We gaan er in ieder geval voor zorgen dat het 't ritje waard is :)

Alvast bedankt voor je feedback. We houden de ontwikkelingen in telecomland uiteraard altijd in de gaten. En ook Simyo zal meegaan in de nieuwe regelgeving omtrent het gebruik van je bel/sms en data units in het buitenland per juni. Dus hopelijk blijf je voorlopig nog even bij deze gezellige club.

Ik zou graag willen komen. Moet even afwachten hoe het zit met school. Als ik het zeker weet laat ik het hier weten!

Gr. Thom Knepper


Hoi Thom,

Zou super zijn als je erbij kunt zijn. Als je het voor vrijdag 3 februari wilt laten weten, heel graag. We maken dan de definitieve selectie.

Ik kan er helaas niet bij zijn..

Jammer Ray. Maar we zien je vast een andere keer verschijnen :D

Hoi,
Volgens mij ben ik vrij en wil mijn ideeen over Simyo zeker wel met jullie delen,
Laat mij maar weten of ik nodig ben.
Ik kom graag eens naar Simyo.

Groet Jan Slagter


Kijk. Dat zou nog eens leuk zijn. Ik laat jou en de anderen na komende vrijdag weten of jullie volgende week langs kunnen komen.

Bedankt voor alle enthousiaste reacties tot nu toe!

Groetjes,

Alex
Reputatie 5
Badge +10
Ik zou er ook graag bij willen zijn, onder voorbehoud, ik check morgen even mijn agenda.

Wat zou de looptijd zijn van de ontvangen feedback tot daadwerkelijke implementering binnen Simyo?


Ahmed, ik ben gisteren helemaal vergeten om op jouw reactie in te gaan. Stom stom.

Het zou heel fijn zijn als je erbij kunt zijn. Kan je laten weten of het lukt?

Lastige vraag die je stelt. Het ligt er natuurlijk helemaal aan wat de feedback is. Productveranderingen zijn wat lastiger te implementeren dan het aanpassen van een tekst op de website bijvoorbeeld.

Tot donderdag? 😃
Reputatie 5
Badge +10
Hoi allemaal,

Hierbij even een update. We zijn nog steeds op zoek naar kandidaten. Wil jij graag langskomen bij Simyo om je mening te geven over de dienstverlening, het merk etc? Eigenlijk alles wat met Simyo te maken heeft. Laat het dan hier weten of stuur een mailtje naar webcare@simyo.nl

Tot nu toe hebben de volgende Simyo bellers zich aangemeld:

Maikel Twinnie
Franswon
Jan Slagter
Ahmed_a

(superleuk dat jullie erbij zijn!)

Hoor graag of er nog andere kandidaten zijn.

Groetjes,

Alex
Hi Alex,

Ik zou me ook graag willen aanmelden voor het klantenpanel!

Groetjes,
Robin
Ik zou mij graag aanmelden voor het klantenpanel op 9 februari Ă .s.
Vriendelijke groet,
Hein Smit
Badge
Interessant een klantenplanel, maar de meeste mensen die full time werken kunnen er op een werkdag niet bij zijn. Een schriftelijke enquete kan duidelijker maken wat je totale klantenbestand wil, een Johan Derksen (wat je verder van die man ook kunt denken) bij VI had dat goed door.
Hallo, bij deze meld ik mij aan. Zie graag uw reactie tegemoet

Vr gr
Steven
Reputatie 5
Badge +10
Hi Alex,

Ik zou me ook graag willen aanmelden voor het klantenpanel!

Groetjes,
Robin


Ik zou mij graag aanmelden voor het klantenpanel op 9 februari Ă .s.
Vriendelijke groet,
Hein Smit


Hallo, bij deze meld ik mij aan. Zie graag uw reactie tegemoet

Vr gr
Steven


Hey Robin Hensens, hein62, Steven11,

Wat leuk! Ik heb jullie gegevens genoteerd. Ik kijk er naar uit om jullie donderdag te zien.
Reputatie 5
Badge +10
Interessant een klantenplanel, maar de meeste mensen die full time werken kunnen er op een werkdag niet bij zijn. Een schriftelijke enquete kan duidelijker maken wat je totale klantenbestand wil, een Johan Derksen (wat je verder van die man ook kunt denken) bij VI had dat goed door.

Hoi franktienhoven,

Daar heb je zeker een punt (en Johan Derksen dus ook ;)) We hebben er ditmaal bewust voor gekozen om mensen uit te nodigen op kantoor. Online vragenlijsten versturen we ook regelmatig. Daar bereik je inderdaad veel meer mensen mee. Alleen dat is echt een kwantitatief onderzoek. Het voordeel van een bezoek bij ons op kantoor is dat we wat meer het gesprek kunnen aangaan. Dus voor nu hebben we echt gekozen voor een kwalitatief onderzoek.

Neemt niet weg dat de kans zeker aanwezig is dat we ook weer een schriftelijke enquĂŞte uit gaan zetten in de toekomst.

Groetjes,

Alex
Hartelijk dank en tot donderdag a.s. om13:O0 op jullie kantoor.
Bij deze bevestigd
Vriendelijke groet
Hein Smit
Simyo is razend benieuwd om jouw mening te horen!

Om meer inzicht te krijgen in de ervaring en de verwachting die jullie bij ons als klant van Simyo hebben, organiseren wij een klantenpanel. Wij nodigen je van harte uit om op 9 februari bij ons op bezoek te komen! Van 13:00 - 17:00 gaan we samen aan de slag.

Wat is een klantenpanel eigenlijk?

Een klantenpanel is een bijzondere ontmoeting tussen klanten en Simyo medewerkers in de vorm van een groepsgesprek waarin verschillende thema’s aan bod komen die voor klanten van Simyo van belang zijn. Wij willen super graag leren van onze klanten om zo de service te verbeteren! Dit doen we met 8 klanten.
[.....]
Let op! We zijn op zoek naar 8 klanten. Wees er dus snel bij.

Groet,

Het Simyo Team


Even een vraag...
Alleen al het forum heeft op dit moment ruim ruim 33.000 geregistreerde leden (soms met meerdere accounts)

Contactmogelijkheden - o.a. forum, twitter, facebook telefonisch - om vragen, feedback aan te voeren.

Nu gaan het schrijven over; klanten over jullie. Afgezien van full-time jobs..

Hoeveel klanten heeft Simyo? Zet dat eens in %, dan heb ik al is het initiatief goed bedoeld, maar hoe kun je dan in gesprek gaan met JULLIE met KLANTEN?

8 Klanten zijn maar een klein tandwiel in het geheel.

Geeft dit, achter gesloten deuren gesprek onder 19 personen dan wel een representatief beeld?

Ik heb er twijfels over.....:)
Reputatie 5
Badge +10


Even een vraag...
Alleen al het forum heeft op dit moment ruim ruim 33.000 geregistreerde leden (soms met meerdere accounts)

Contactmogelijkheden - o.a. forum, twitter, facebook telefonisch - om vragen, feedback aan te voeren.

Nu gaan het schrijven over; klanten over jullie. Afgezien van full-time jobs..

Hoeveel klanten heeft Simyo? Zet dat eens in %, dan heb ik al is het initiatief goed bedoeld, maar hoe kun je dan in gesprek gaan met JULLIE met KLANTEN?

8 Klanten zijn maar een klein tandwiel in het geheel.

Geeft dit, achter gesloten deuren gesprek onder 19 personen dan wel een representatief beeld?

Ik heb er twijfels over.....:)


Hoi Friesian,

Goede vraag. We voeren per jaar enorm veel onderzoeken uit. Onderzoeken met medewerkers, klanten, niet klanten etc. Dit kan een kwantitatief onderzoek zijn of een kwalitatief onderzoek. Ditmaal in de vorm van een paneldiscussie. Geeft een gesprek met 8 Simyo klanten dan een representatief beeld? Nee. We trekken conclusies op basis van meerdere 'onderzoeken'. Maar we gaan wel graag een open gesprek aan met klanten. Dit helpt ons nieuwe inzichten te krijgen, eerdere onderzoeksresultaten bevestigd te krijgen etc. Verder doen we bij Simyo gelukkig ook heel veel op gevoel.

Ik kijk er in ieder geval erg naar uit.

Groetjes,

Alex
Reputatie 5
Badge +10
Nog even een belangrijke mededeling voor degene die langskomen. Wij kunnen ons voorstellen dat sommige deelnemers al tijdens lunchtijd naar ons kantoor vertrekken. Voor degene die daardoor nog geen tijd hebben gehad om te lunchen, is er een lunch beschikbaar. Wel zo handig.

Je wordt dus niet alleen verwelkomd met een drankje, maar ook met een lekkere lunch :)

Ik heb met ieder van jullie inmiddels via privé bericht, telefonisch of per app contact gehad. Als iemand nog vragen heeft, laat het mij vooral weten.

Groetjes,

Alex

Reageer