Stuur een chatbericht

Met een chatgesprek heb je snel antwoord op je vraag. Doordeweeks zitten wij van 09:00-20:00 klaar om direct te reageren op jouw berichtjes. En in het weekend van 10:00-17:00.

Bel ons als je er echt niet uit komt

Wij spreken je graag! Daarom zijn we doordeweeks telefonisch bereikbaar tussen 09:00-17:30. Hieronder vind je het juiste nummer:

  • Als je Simyo klant bent: bel 1200 (gratis met je Simyo nummer)
  • Als je geen klant bent: bel 0800-8007 (gratis voor iedereen)
  • Als je in het buitenland bent: bel +31 20 2003007 (lokaal tarief en kosten van je abonnement)

Stel je vraag via WhatsApp

Snel antwoord op je vraag? Stuur ons een appje en we helpen je binnen 15 minuten! Op werkdagen zitten we van 9:00 tot 20:00 voor je klaar. In het weekend van 10:00 tot 17:00.

Hoe werkt het?

Voeg ons nummer 0651000054 toe aan je contacten op je telefoon Stuur ons een berichtje. Vermeld daarin meteen je naam, adres en geboortedatum, dan kunnen we je nog sneller helpen.

Goed om te weten

Wanneer je ons berichten via WhatsApp stuurt, gelden de gebruiksvoorwaarden en het privacybeleid van WhatsApp.

Let op: om je privacy te beschermen kan je via WhatsApp geen vragen stellen over je factuur of een betaling.

Je wil je oude vertrouwde telefoonnummer meenemen naar Simyo. Dat snappen wij maar al te goed. We regelen het graag voor je. En helemaal gratis.

Als de aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd, wordt je aansluiting bij je vorige provider automatisch opgezegd.

Dat kan! Met ons Sim Only abonnement kan je maandelijks gratis je bundels wijzigen, zowel naar boven als naar beneden. Je wijzigt je bundels op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo App. Ga naar het kopje Overzicht, klik op ´bundels aanpassen´ en kies de bundels die het beste bij je passen. Van student tot ouders en kinderen, die flexibiliteit is ideaal voor iedereen!

Zowel je bel- als je internetbundel is geldig in de EU en een aantal andere landen (zone 1). Je kan dus bellen, sms’en en internetten vanuit je bundel, precies zoals je thuis gewend bent. Zijn je bundels op? Dan kan je extra minuten of MB’s bijkopen. Zo kan je weer zorgeloos vanuit je bundel bellen, sms’en en internetten. En voorkom je kosten buiten je bundel.

Let op: Bellen vanuit Nederland naar een buitenlands nummer in de EU valt niet binnen de bundel. Bijvoorbeeld: je belt vanuit Nederland een restaurant in Spanje om een tafel te reserveren. Je betaalt hiervoor het buitenbundeltarief van € 0,23 per minuut. Zie onze tarievenpagina voor meer informatie.

Downloaden doe je maximaal met 256 Mbps, uploaden met maximaal 150 Mbps. Is je telefoon niet 4G ready? Geen zorgen, je maakt dan automatisch gebruik van 3G. De snelheid in de praktijk is afhankelijk van het type telefoon, de drukte op een zendmast en van de dekking in het gebied.

Simyo maakt gebruik van het netwerk van KPN. Zo profiteer jij van het betrouwbare KPN netwerk, waar je ook bent. Dit geldt voor bellen, sms'en en internetten. Er is geen verschil in netwerkdekking voor klanten van KPN en klanten van Simyo. Controleer hier de dekking in jouw regio.

eSIM is een digitale simkaart. Je hebt dus geen plastic kaartje meer nodig om te kunnen bellen, internetten of sms’en. Handig en slim! eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart, maar deze zit al ingebouwd in je telefoon. Als je telefoon eSIM ondersteunt kan je gebruikmaken van deze functie.

De voordelen van eSIM

eSIM heb je snel geïnstalleerd op je telefoon. Je hoeft niet meer te wachten tot je simkaart in je brievenbus valt, want je kan het gewoon installeren via de Mijn Simyo app. Dit betekent ook dat je ruimte hebt voor een extra simkaart in je telefoon. Zo kan je er dus voor kiezen om twee nummers op één telefoon te hebben: je Simyo eSIM nummer én een nummer met een fysieke simkaart. Dat is handig voor het schakelen tussen werk- en privénummers, of voor als je een lokale simkaart in het buitenland wil gebruiken. En natuurlijk: eSIM kan je niet kwijtraken. Het is snel, makkelijk en handig!

Hoe werkt het?

Je activeert eSIM eenvoudig met de Mijn Simyo app. Nieuw bij Simyo? Je krijgt je inloggegevens vlak nadat je je bestelling geplaatst hebt. Als je ingelogd bent in de Mijn Simyo app, hoef je alleen nog maar de stappen te volgen die je ziet verschijnen. Wij helpen je stap voor stap met de installatie van eSIM.

Heb je al een Simyo nummer? Dan log je in op de Mijn Simyo app. Je gaat naar je Instellingen en klikt dan op het tabblad Simkaart. Klik dan op ‘Activeer eSIM’ en je kan beginnen met de installatie!

Wordt eSIM op mijn telefoon ondersteund?

Welke telefoons Simyo eSIM ondersteunen kan je vinden op eSIM pagina. Er komen steeds meer toestellen bij, dus hou het goed in de gaten!

Hoeveel kost eSIM?

Helemaal niets! Je betaalt geen extra kosten voor het gebruiken van eSIM. Dat is dus mooi meegenomen!

Kan ik eSIM gebruiken op mijn smartwatch?

Op dit moment ondersteunen we deze functie nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze informatie bijgewerkt wordt zodra dit verandert.

Wil je nog meer weten?

Op eSIM pagina vind je alles over eSIM.

De actieprijzen zijn geldig tot en met 30 november 2020. Deze actievoorwaarden gelden voor verschillende bundels.

  • Als je tijdens de actieperiode (tot en met 30 november 2020) kiest voor een van de actiebundels, betaal je het bijbehorende bedrag tot je zelf van bundels wisselt. Als je na de actieperiode van bundels wisselt, kies je uit de bundels die we op dat moment aanbieden.
  • De actieprijzen zijn beschikbaar voor alle nieuwe en bestaande Simyo klanten. Als bestaande Simyo klant kan je de actiebundels kiezen via Mijn Simyo of de Mijn Simyo app.
  • Als je een nieuwe bestelling plaatst, betaal je aansluitkosten van € 14,99.
  • Simyo behoudt het recht om deze actievoorwaarden en actietarieven tussentijds te wijzigen.

Met Simyo Prepaid kan je je beltegoed op verschillende manieren opwaarderen. Je kan gebruik maken van onze snelle opwaardeerpagina. Je kan ook inloggen op Mijn Simyo of de Mijn Simyo app en opwaarderen via het tabblad Overzicht.

Het minimumbedrag waarmee je op kan waarderen is € 10, -. Na betaling waarderen we je tegoed binnen 5 minuten op. Je beltegoed is onbeperkt geldig, zolang je simkaart actief is. Lees hier hoe je jouw simkaart actief houdt.

Je beltegoed kan je 24 uur per dag online controleren. Dat doe je eenvoudig op Mijn Simyo of via de Mijn Simyo app. Nog geen Mijn Simyo app? Download ‘m in de App Store of de Google Play Store. Let op: het is niet mogelijk om via een telefoonnummer je beltegoed op te vragen.

Met je Prepaid simkaart kan je overal ter wereld bellen. Binnen de EU en een aantal andere landen (zone 1) bel en sms je voor hetzelfde tarief als in Nederland. Buiten zone 1 betaal je het tarief dat voor bijhorende zone geldt.

Internetten met je Prepaid simkaart kan overal ter wereld. Daarvoor moet je wel een internetbundel activeren op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo app. Deze bundels zijn altijd 30 dagen geldig.

Binnen de EU kan je de internetbundel gebruiken, precies zoals in Nederland. Meer informatie over internetten in het buitenland vind je hier.

eSIM is beschikbaar voor iedereen met een Sim Only abonnement. Of je al jaren gebruikmaakt van Sim Only of juist net aanschuift: eSIM is een optie voor jou. Als je al een Prepaid simkaart hebt, kan je ook kiezen voor eSIM. Daarover lees je hieronder meer. Alleen de allernieuwste smartphones ondersteunen eSIM. Het is daarom slim om eerst te checken of jouw telefoon geschikt is. Is je smartphone geschikt? Dan kan je aan de slag!

Ondersteunt je smartphone nog geen eSIM? Er worden steeds meer toestellen aan de lijst toegevoegd waarop je eSIM wel kan gebruiken. Hou deze pagina dus in de gaten. Hieronder vind je een lijst met de toestellen die we ondersteunen:

Apple:
iPhone Xs, iPhone Xs Max, iPhone Xr, iPhone 11, iPhone 11 Pro.

Ja, je kan je plastic simkaart verwisselen voor eSIM! Als je smartphone geschikt is voor eSIM, kan je op de Mijn Simyo app via Instellingen - Simkaart klikken op ‘Activeer eSIM’. Je activeert dan direct je digitale simkaart door de stappen te volgen. Als je klaar bent kan je je plastic simkaart uit je telefoon halen. Die heb je dan niet meer nodig.

Je betaalt niets extra voor eSIM! Bestel je een nieuw Sim Only abonnement? Je betaalt geen extra kosten voor eSIM. Ook voor onze bestaande klanten geldt dat je kosteloos je plastic simkaartje om kan ruilen voor eSIM.

Op dit moment ondersteunen we die functie van de Apple Watch nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze pagina up to date blijft. Hou deze pagina in de gaten voor nieuws voor eSIM op je Apple Watch.

.

Uitnodiging klantenpanel Simyo 9/2/17 [inschrijving gesloten]

  • 24 januari 2017
  • 51 reacties
  • 5716 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Simyo is razend benieuwd om jouw mening te horen!

Om meer inzicht te krijgen in de ervaring en de verwachting die jullie bij ons als klant van Simyo hebben, organiseren wij een klantenpanel. Wij nodigen je van harte uit om op 9 februari bij ons op bezoek te komen! Van 13:00 - 17:00 gaan we samen aan de slag.

Wat is een klantenpanel eigenlijk?

Een klantenpanel is een bijzondere ontmoeting tussen klanten en Simyo medewerkers in de vorm van een groepsgesprek waarin verschillende thema’s aan bod komen die voor klanten van Simyo van belang zijn. Wij willen super graag leren van onze klanten om zo de service te verbeteren! Dit doen we met 8 klanten, 10 medewerkers in de buiten ring en een onafhankelijke gespreksleider. Er zijn drie gespreksrondes.

  • De 1ste ronde: Onder leiding van de gespreksleider praten de klanten over hun ervaring en verwachting van Simyo haar producten én service ervaring/beleving! De medewerkers zullen in de buitenring slechts als toehoorder aanwezig zijn.
  • De 2e ronde: Hier mogen de medewerkers in de buitenring vragen stellen.
  • De 3e ronde: Tijdens de derde ronde bespreken de medewerkers gezamenlijk de verbeterpunten.

Doel van een klantenpanel

Het doel van dit klantenpanel is om ervaringen en verwachtingen rechtstreeks van de klant te horen en met de klant in gesprek te gaan hierover. Door het rechtstreeks delen van deze ervaringen is Simyo instaat om de dienstverlening en dus jouw beleving te verbeteren. Daarnaast is het heel waardevol om jullie feedback te krijgen over Simyo, het draait tenslotte allemaal om de klant! Het zal dus met name gaan over de service/dienstverlening/klantbeleving.

We hopen dat je erbij wilt en kunt zijn!
Laat het ons voor vrijdag 3 februari. weten of dit je gaat lukken. Dit kan je doen door een e-mail met als onderwerp 'klantenpanel' te sturen naar webcare@simyo.nl 'of door in dit topic te reageren.

Belangrijke informatie

  • Datum: 9/2/17
  • Locatie: Simyo, Teleportboulevard 121, 1043 EJ in Amsterdam
  • Tijdstip en programma: 13:00 -14:00 inloop en 14:00 - 17:00 start sessie
  • Reis en/of parkeerkosten worden vergoed
  • Iedere deelnemer ontvangt een Bol.com t.w.v. € 50

Let op! We zijn op zoek naar 8 klanten. Wees er dus snel bij.

De inschrijving is gesloten

Groet,

Het Simyo Team

51 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hee Allemaal,

Graag kom ik de 9e naar Amsterdam toe.
Hopelijk heeft Casper dan weer de lekker koffie voor mij klaar staan nu hij weet hoe ik hem drink :8 :8 :8

Moet er nog ergens ingelezen worden of is de algemene Simyo kennis voldoende?

Liefs,
Reputatie 5
Badge +10
Leuk dat je erbij wilt zijn Maikel. Ik hou je op de hoogte!

Ik zal aan Caspar doorgeven wat je koffie eisen zijn ;)

Je hoeft verder niets voor te bereiden. Just go with the flow

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Badge +9
Ik zou graag willen maar weet niet of ik kan, maandag heb ik de longfunctietest, de uitkomst weet ik nog niet uiteraard.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Franswon,

Dan kan ik goed begrijpen dat je het nog niet weet. Heel veel succes met de longfunctietest, ik hoop in ieder geval dat het resultaat van de test goed is.

Groetjes,
Caspar
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Frans,

Fijn dat jij er ook bij wilt zijn. Ik neem dan nog even contact met je op zodra de definitieve selectie wordt gemaakt. Succes met de test!

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Badge +9
Longfunctietest viel goed mee gelukkig, je mag me dus bij de kandidaten zetten Alex.
Dat gaat me niet lukken ik heb die datum afspraken staan die ik niet kan verzetten.

Met vriendelijke groet,
Harry
Aardig maar waarom in Amsterdam. Provinciale klanten kunnen ook best een mening over providers hebben 😛 Maar goed alvast een gratis tip : reden voor mij om straks weg te gaan bij Simyo (als ik een nieuwe telefoon ga nemen) is dat Simyo nog best zuinig met de mb's is en ik in het buitenland niets aan Simyo heb. Voor mijn gevoel lopen jullie daar nogal mee achter.
Badge
Ik zou graag willen komen. Moet even afwachten hoe het zit met school. Als ik het zeker weet laat ik het hier weten!

Gr. Thom Knepper
Reputatie 7
Ik kan er helaas niet bij zijn..
Reputatie 4
Badge +4
Ik zou er ook graag bij willen zijn, onder voorbehoud, ik check morgen even mijn agenda.

Wat zou de looptijd zijn van de ontvangen feedback tot daadwerkelijke implementering binnen Simyo?
Hoi,
Volgens mij ben ik vrij en wil mijn ideeen over Simyo zeker wel met jullie delen,
Laat mij maar weten of ik nodig ben.
Ik kom graag eens naar Simyo.

Groet Jan Slagter
Reputatie 5
Badge +10
Aardig maar waarom in Amsterdam. Provinciale klanten kunnen ook best een mening over providers hebben 😛 Maar goed alvast een gratis tip : reden voor mij om straks weg te gaan bij Simyo (als ik een nieuwe telefoon ga nemen) is dat Simyo nog best zuinig met de mb's is en ik in het buitenland niets aan Simyo heb. Voor mijn gevoel lopen jullie daar nogal mee achter.

Hoi MarijeA,

Goed dat je reageert. Ons hoofdkantoor staat in Amsterdam. In dit kantoor werken alle medewerkers van Simyo gezellig bij elkaar. We willen de dag juist heel graag op kantoor houden, omdat men dan direct een indruk krijgt van ons kantoor. Ik kan me voorstellen dat deze locatie niet voor iedereen even makkelijk haalbaar is, maar we willen wel de leukste indruk achter laten. We gaan er in ieder geval voor zorgen dat het 't ritje waard is :)

Alvast bedankt voor je feedback. We houden de ontwikkelingen in telecomland uiteraard altijd in de gaten. En ook Simyo zal meegaan in de nieuwe regelgeving omtrent het gebruik van je bel/sms en data units in het buitenland per juni. Dus hopelijk blijf je voorlopig nog even bij deze gezellige club.

Ik zou graag willen komen. Moet even afwachten hoe het zit met school. Als ik het zeker weet laat ik het hier weten!

Gr. Thom Knepper


Hoi Thom,

Zou super zijn als je erbij kunt zijn. Als je het voor vrijdag 3 februari wilt laten weten, heel graag. We maken dan de definitieve selectie.

Ik kan er helaas niet bij zijn..

Jammer Ray. Maar we zien je vast een andere keer verschijnen :D

Hoi,
Volgens mij ben ik vrij en wil mijn ideeen over Simyo zeker wel met jullie delen,
Laat mij maar weten of ik nodig ben.
Ik kom graag eens naar Simyo.

Groet Jan Slagter


Kijk. Dat zou nog eens leuk zijn. Ik laat jou en de anderen na komende vrijdag weten of jullie volgende week langs kunnen komen.

Bedankt voor alle enthousiaste reacties tot nu toe!

Groetjes,

Alex
Reputatie 5
Badge +10
Ik zou er ook graag bij willen zijn, onder voorbehoud, ik check morgen even mijn agenda.

Wat zou de looptijd zijn van de ontvangen feedback tot daadwerkelijke implementering binnen Simyo?


Ahmed, ik ben gisteren helemaal vergeten om op jouw reactie in te gaan. Stom stom.

Het zou heel fijn zijn als je erbij kunt zijn. Kan je laten weten of het lukt?

Lastige vraag die je stelt. Het ligt er natuurlijk helemaal aan wat de feedback is. Productveranderingen zijn wat lastiger te implementeren dan het aanpassen van een tekst op de website bijvoorbeeld.

Tot donderdag? 😃
Reputatie 5
Badge +10
Hoi allemaal,

Hierbij even een update. We zijn nog steeds op zoek naar kandidaten. Wil jij graag langskomen bij Simyo om je mening te geven over de dienstverlening, het merk etc? Eigenlijk alles wat met Simyo te maken heeft. Laat het dan hier weten of stuur een mailtje naar webcare@simyo.nl

Tot nu toe hebben de volgende Simyo bellers zich aangemeld:

Maikel Twinnie
Franswon
Jan Slagter
Ahmed_a

(superleuk dat jullie erbij zijn!)

Hoor graag of er nog andere kandidaten zijn.

Groetjes,

Alex
Hi Alex,

Ik zou me ook graag willen aanmelden voor het klantenpanel!

Groetjes,
Robin
Ik zou mij graag aanmelden voor het klantenpanel op 9 februari à.s.
Vriendelijke groet,
Hein Smit
Badge
Interessant een klantenplanel, maar de meeste mensen die full time werken kunnen er op een werkdag niet bij zijn. Een schriftelijke enquete kan duidelijker maken wat je totale klantenbestand wil, een Johan Derksen (wat je verder van die man ook kunt denken) bij VI had dat goed door.
Hallo, bij deze meld ik mij aan. Zie graag uw reactie tegemoet

Vr gr
Steven
Reputatie 5
Badge +10
Hi Alex,

Ik zou me ook graag willen aanmelden voor het klantenpanel!

Groetjes,
Robin


Ik zou mij graag aanmelden voor het klantenpanel op 9 februari à.s.
Vriendelijke groet,
Hein Smit


Hallo, bij deze meld ik mij aan. Zie graag uw reactie tegemoet

Vr gr
Steven


Hey Robin Hensens, hein62, Steven11,

Wat leuk! Ik heb jullie gegevens genoteerd. Ik kijk er naar uit om jullie donderdag te zien.
Reputatie 5
Badge +10
Interessant een klantenplanel, maar de meeste mensen die full time werken kunnen er op een werkdag niet bij zijn. Een schriftelijke enquete kan duidelijker maken wat je totale klantenbestand wil, een Johan Derksen (wat je verder van die man ook kunt denken) bij VI had dat goed door.

Hoi franktienhoven,

Daar heb je zeker een punt (en Johan Derksen dus ook ;)) We hebben er ditmaal bewust voor gekozen om mensen uit te nodigen op kantoor. Online vragenlijsten versturen we ook regelmatig. Daar bereik je inderdaad veel meer mensen mee. Alleen dat is echt een kwantitatief onderzoek. Het voordeel van een bezoek bij ons op kantoor is dat we wat meer het gesprek kunnen aangaan. Dus voor nu hebben we echt gekozen voor een kwalitatief onderzoek.

Neemt niet weg dat de kans zeker aanwezig is dat we ook weer een schriftelijke enquête uit gaan zetten in de toekomst.

Groetjes,

Alex
Hartelijk dank en tot donderdag a.s. om13:O0 op jullie kantoor.
Bij deze bevestigd
Vriendelijke groet
Hein Smit
Simyo is razend benieuwd om jouw mening te horen!

Om meer inzicht te krijgen in de ervaring en de verwachting die jullie bij ons als klant van Simyo hebben, organiseren wij een klantenpanel. Wij nodigen je van harte uit om op 9 februari bij ons op bezoek te komen! Van 13:00 - 17:00 gaan we samen aan de slag.

Wat is een klantenpanel eigenlijk?

Een klantenpanel is een bijzondere ontmoeting tussen klanten en Simyo medewerkers in de vorm van een groepsgesprek waarin verschillende thema’s aan bod komen die voor klanten van Simyo van belang zijn. Wij willen super graag leren van onze klanten om zo de service te verbeteren! Dit doen we met 8 klanten.
[.....]
Let op! We zijn op zoek naar 8 klanten. Wees er dus snel bij.

Groet,

Het Simyo Team


Even een vraag...
Alleen al het forum heeft op dit moment ruim ruim 33.000 geregistreerde leden (soms met meerdere accounts)

Contactmogelijkheden - o.a. forum, twitter, facebook telefonisch - om vragen, feedback aan te voeren.

Nu gaan het schrijven over; klanten over jullie. Afgezien van full-time jobs..

Hoeveel klanten heeft Simyo? Zet dat eens in %, dan heb ik al is het initiatief goed bedoeld, maar hoe kun je dan in gesprek gaan met JULLIE met KLANTEN?

8 Klanten zijn maar een klein tandwiel in het geheel.

Geeft dit, achter gesloten deuren gesprek onder 19 personen dan wel een representatief beeld?

Ik heb er twijfels over.....:)
Reputatie 5
Badge +10


Even een vraag...
Alleen al het forum heeft op dit moment ruim ruim 33.000 geregistreerde leden (soms met meerdere accounts)

Contactmogelijkheden - o.a. forum, twitter, facebook telefonisch - om vragen, feedback aan te voeren.

Nu gaan het schrijven over; klanten over jullie. Afgezien van full-time jobs..

Hoeveel klanten heeft Simyo? Zet dat eens in %, dan heb ik al is het initiatief goed bedoeld, maar hoe kun je dan in gesprek gaan met JULLIE met KLANTEN?

8 Klanten zijn maar een klein tandwiel in het geheel.

Geeft dit, achter gesloten deuren gesprek onder 19 personen dan wel een representatief beeld?

Ik heb er twijfels over.....:)


Hoi Friesian,

Goede vraag. We voeren per jaar enorm veel onderzoeken uit. Onderzoeken met medewerkers, klanten, niet klanten etc. Dit kan een kwantitatief onderzoek zijn of een kwalitatief onderzoek. Ditmaal in de vorm van een paneldiscussie. Geeft een gesprek met 8 Simyo klanten dan een representatief beeld? Nee. We trekken conclusies op basis van meerdere 'onderzoeken'. Maar we gaan wel graag een open gesprek aan met klanten. Dit helpt ons nieuwe inzichten te krijgen, eerdere onderzoeksresultaten bevestigd te krijgen etc. Verder doen we bij Simyo gelukkig ook heel veel op gevoel.

Ik kijk er in ieder geval erg naar uit.

Groetjes,

Alex
Reputatie 5
Badge +10
Nog even een belangrijke mededeling voor degene die langskomen. Wij kunnen ons voorstellen dat sommige deelnemers al tijdens lunchtijd naar ons kantoor vertrekken. Voor degene die daardoor nog geen tijd hebben gehad om te lunchen, is er een lunch beschikbaar. Wel zo handig.

Je wordt dus niet alleen verwelkomd met een drankje, maar ook met een lekkere lunch :)

Ik heb met ieder van jullie inmiddels via privé bericht, telefonisch of per app contact gehad. Als iemand nog vragen heeft, laat het mij vooral weten.

Groetjes,

Alex

Reageer