Uitnodiging klantenpanel Simyo 9/2/17 [inschrijving gesloten]

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Alex heeft ontvangen van andere leden.

AlexAlex auteur
Community Manager
Reacties: 6687 Sim Only iOS
Boomerang

Boomerang

IJsbreker

IJsbreker

Gewoon Slim

Gewoon Slim

Gewoon gezellig

Gewoon gezellig

Open boek

Open boek

Meedenker

Meedenker

Gangmaker

Gangmaker

iOS expert

iOS expert

Android expert

Android expert

Globe trotter

Globe trotter

Vlugge Japie

Vlugge Japie

24 januari 2017, 09:39

Simyo is razend benieuwd om jouw mening te horen!

Om meer inzicht te krijgen in de ervaring en de verwachting die jullie bij ons als klant van Simyo hebben, organiseren wij een klantenpanel. Wij nodigen je van harte uit om op 9 februari bij ons op bezoek te komen! Van 13:00 - 17:00 gaan we samen aan de slag.

Wat is een klantenpanel eigenlijk?

Een klantenpanel is een bijzondere ontmoeting tussen klanten en Simyo medewerkers in de vorm van een groepsgesprek waarin verschillende thema’s aan bod komen die voor klanten van Simyo van belang zijn. Wij willen super graag leren van onze klanten om zo de service te verbeteren! Dit doen we met 8 klanten, 10 medewerkers in de buiten ring en een onafhankelijke gespreksleider. Er zijn drie gespreksrondes.

  • De 1ste ronde: Onder leiding van de gespreksleider praten de klanten over hun ervaring en verwachting van Simyo haar producten én service ervaring/beleving! De medewerkers zullen in de buitenring slechts als toehoorder aanwezig zijn.
  • De 2e ronde: Hier mogen de medewerkers in de buitenring vragen stellen.
  • De 3e ronde: Tijdens de derde ronde bespreken de medewerkers gezamenlijk de verbeterpunten.

Doel van een klantenpanel

Het doel van dit klantenpanel is om ervaringen en verwachtingen rechtstreeks van de klant te horen en met de klant in gesprek te gaan hierover. Door het rechtstreeks delen van deze ervaringen is Simyo instaat om de dienstverlening en dus jouw beleving te verbeteren. Daarnaast is het heel waardevol om jullie feedback te krijgen over Simyo, het draait tenslotte allemaal om de klant! Het zal dus met name gaan over de service/dienstverlening/klantbeleving.

We hopen dat je erbij wilt en kunt zijn!
Laat het ons voor vrijdag 3 februari. weten of dit je gaat lukken. Dit kan je doen door een e-mail met als onderwerp 'klantenpanel' te sturen naar webcare@simyo.nl 'of door in dit topic te reageren.

Belangrijke informatie

  • Datum: 9/2/17
  • Locatie: Simyo, Teleportboulevard 121, 1043 EJ in Amsterdam
  • Tijdstip en programma: 13:00 -14:00 inloop en 14:00 - 17:00 start sessie
  • Reis en/of parkeerkosten worden vergoed
  • Iedere deelnemer ontvangt een Bol.com t.w.v. € 50

Let op! We zijn op zoek naar 8 klanten. Wees er dus snel bij.

De inschrijving is gesloten

Groet,

Het Simyo Team
A.u.b. alleen privé berichten sturen als een moderator er om vraagt :)
  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten maikel.twinnie heeft ontvangen van andere leden.

    maikel.twinnie
    Forum expert
    Reacties: 1250 Prepaid iOS
    Open boek

    Open boek

    Gewoon Slim

    Gewoon Slim

    IJsbreker

    IJsbreker

    Gewoon gezellig

    Gewoon gezellig

    Vlugge Japie

    Vlugge Japie

    Meedenker

    Meedenker

    Gangmaker

    Gangmaker

    iOS expert

    iOS expert

    Boomerang

    Boomerang

    Globe trotter

    Globe trotter

    Android expert

    Android expert

    26 januari 2017, 10:35

    Hee Allemaal,

    Graag kom ik de 9e naar Amsterdam toe.
    Hopelijk heeft Casper dan weer de lekker koffie voor mij klaar staan nu hij weet hoe ik hem drink :8 :8 :8

    Moet er nog ergens ingelezen worden of is de algemene Simyo kennis voldoende?

    Liefs,
    Met vriendelijke groet, Maikel Een vrolijke forum gebruiker, die geen medewerker is, maar wel graag helpt.
  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Alex heeft ontvangen van andere leden.

    AlexAlex auteur
    Community Manager
    Reacties: 6687 Sim Only iOS
    Boomerang

    Boomerang

    IJsbreker

    IJsbreker

    Gewoon Slim

    Gewoon Slim

    Gewoon gezellig

    Gewoon gezellig

    Open boek

    Open boek

    Meedenker

    Meedenker

    Gangmaker

    Gangmaker

    iOS expert

    iOS expert

    Android expert

    Android expert

    Globe trotter

    Globe trotter

    Vlugge Japie

    Vlugge Japie

    26 januari 2017, 17:27

    Leuk dat je erbij wilt zijn Maikel. Ik hou je op de hoogte!

    Ik zal aan Caspar doorgeven wat je koffie eisen zijn ;)

    Je hoeft verder niets voor te bereiden. Just go with the flow

    Groetjes,

    Alex
    A.u.b. alleen privé berichten sturen als een moderator er om vraagt :)
  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten franswon heeft ontvangen van andere leden.

    franswon
    Forum expert
    Reacties: 4299 Sim Only Android
    Open boek

    Open boek

    Gewoon Slim

    Gewoon Slim

    IJsbreker

    IJsbreker

    Gewoon gezellig

    Gewoon gezellig

    Meedenker

    Meedenker

    Gangmaker

    Gangmaker

    Boomerang

    Boomerang

    Vlugge Japie

    Vlugge Japie

    Globe trotter

    Globe trotter

    Android expert

    Android expert

    26 januari 2017, 19:10

    Ik zou graag willen maar weet niet of ik kan, maandag heb ik de longfunctietest, de uitkomst weet ik nog niet uiteraard.
    Frans, ik help graag anderen als vrijwilliger, maar ik werk niet bij of voor Simyo ! Nil Volentibus Arduum
  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Caspar heeft ontvangen van andere leden.

    CasparCaspar
    Moderator
    Reacties: 2460 Sim Only
    Open boek

    Open boek

    Gewoon Slim

    Gewoon Slim

    IJsbreker

    IJsbreker

    iOS expert

    iOS expert

    Globe trotter

    Globe trotter

    Android expert

    Android expert

    Meedenker

    Meedenker

    Boomerang

    Boomerang

    Gangmaker

    Gangmaker

    Vlugge Japie

    Vlugge Japie

    27 januari 2017, 15:54

    Hoi Franswon,

    Dan kan ik goed begrijpen dat je het nog niet weet. Heel veel succes met de longfunctietest, ik hoop in ieder geval dat het resultaat van de test goed is.

    Groetjes,
    Caspar
    Alsjeblieft alleen privéberichten sturen als een moderator er om vraagt.
  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Alex heeft ontvangen van andere leden.

    AlexAlex auteur
    Community Manager
    Reacties: 6687 Sim Only iOS
    Boomerang

    Boomerang

    IJsbreker

    IJsbreker

    Gewoon Slim

    Gewoon Slim

    Gewoon gezellig

    Gewoon gezellig

    Open boek

    Open boek

    Meedenker

    Meedenker

    Gangmaker

    Gangmaker

    iOS expert

    iOS expert

    Android expert

    Android expert

    Globe trotter

    Globe trotter

    Vlugge Japie

    Vlugge Japie

    30 januari 2017, 09:21

    Hoi Frans,

    Fijn dat jij er ook bij wilt zijn. Ik neem dan nog even contact met je op zodra de definitieve selectie wordt gemaakt. Succes met de test!

    Groetjes,

    Alex
    A.u.b. alleen privé berichten sturen als een moderator er om vraagt :)
  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten franswon heeft ontvangen van andere leden.

    franswon
    Forum expert
    Reacties: 4299 Sim Only Android
    Open boek

    Open boek

    Gewoon Slim

    Gewoon Slim

    IJsbreker

    IJsbreker

    Gewoon gezellig

    Gewoon gezellig

    Meedenker

    Meedenker

    Gangmaker

    Gangmaker

    Boomerang

    Boomerang

    Vlugge Japie

    Vlugge Japie

    Globe trotter

    Globe trotter

    Android expert

    Android expert

    30 januari 2017, 12:08

    Longfunctietest viel goed mee gelukkig, je mag me dus bij de kandidaten zetten Alex.
    Frans, ik help graag anderen als vrijwilliger, maar ik werk niet bij of voor Simyo ! Nil Volentibus Arduum
  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hathu heeft ontvangen van andere leden.

    Hathu
    Startend Simyaan
    Reacties: 1

    30 januari 2017, 12:27

    Dat gaat me niet lukken ik heb die datum afspraken staan die ik niet kan verzetten.

    Met vriendelijke groet,
    Harry
  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten MarijeA heeft ontvangen van andere leden.

    MarijeA
    Startend Simyaan
    Reacties: 1

    30 januari 2017, 13:17

    Aardig maar waarom in Amsterdam. Provinciale klanten kunnen ook best een mening over providers hebben :P Maar goed alvast een gratis tip : reden voor mij om straks weg te gaan bij Simyo (als ik een nieuwe telefoon ga nemen) is dat Simyo nog best zuinig met de mb's is en ik in het buitenland niets aan Simyo heb. Voor mijn gevoel lopen jullie daar nogal mee achter.
  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Thom Knepper heeft ontvangen van andere leden.

    Thom Knepper
    Startend Simyaan
    Reacties: 1 Sim Only Android
    Open boek

    Open boek

    30 januari 2017, 13:43

    Ik zou graag willen komen. Moet even afwachten hoe het zit met school. Als ik het zeker weet laat ik het hier weten!

    Gr. Thom Knepper
    Gr. Thom Knepper
  • Ray
    Reacties: 5929 Sim Only Prepaid Android

    30 januari 2017, 15:07

    Ik kan er helaas niet bij zijn..
    || Geen medewerker maar klant!!! || || Geen medewerker maar klant!!! || || Geen medewerker maar klant!!! ||
  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten ahmed_a heeft ontvangen van andere leden.

    ahmed_a
    Toegewijd Simyaan
    Reacties: 221 Sim Only iOS
    Open boek

    Open boek

    Gewoon Slim

    Gewoon Slim

    iOS expert

    iOS expert

    Vlugge Japie

    Vlugge Japie

    Boomerang

    Boomerang

    31 januari 2017, 00:18

    Ik zou er ook graag bij willen zijn, onder voorbehoud, ik check morgen even mijn agenda.

    Wat zou de looptijd zijn van de ontvangen feedback tot daadwerkelijke implementering binnen Simyo?
  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten JanSlagter heeft ontvangen van andere leden.

    JanSlagter
    Startend Simyaan
    Reacties: 6

    31 januari 2017, 02:06

    Hoi,
    Volgens mij ben ik vrij en wil mijn ideeen over Simyo zeker wel met jullie delen,
    Laat mij maar weten of ik nodig ben.
    Ik kom graag eens naar Simyo.

    Groet Jan Slagter
  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Alex heeft ontvangen van andere leden.

    AlexAlex auteur
    Community Manager
    Reacties: 6687 Sim Only iOS
    Boomerang

    Boomerang

    IJsbreker

    IJsbreker

    Gewoon Slim

    Gewoon Slim

    Gewoon gezellig

    Gewoon gezellig

    Open boek

    Open boek

    Meedenker

    Meedenker

    Gangmaker

    Gangmaker

    iOS expert

    iOS expert

    Android expert

    Android expert

    Globe trotter

    Globe trotter

    Vlugge Japie

    Vlugge Japie

    31 januari 2017, 13:47

    MarijeA schreef:

    Aardig maar waarom in Amsterdam. Provinciale klanten kunnen ook best een mening over providers hebben :P Maar goed alvast een gratis tip : reden voor mij om straks weg te gaan bij Simyo (als ik een nieuwe telefoon ga nemen) is dat Simyo nog best zuinig met de mb's is en ik in het buitenland niets aan Simyo heb. Voor mijn gevoel lopen jullie daar nogal mee achter.



    Hoi MarijeA,

    Goed dat je reageert. Ons hoofdkantoor staat in Amsterdam. In dit kantoor werken alle medewerkers van Simyo gezellig bij elkaar. We willen de dag juist heel graag op kantoor houden, omdat men dan direct een indruk krijgt van ons kantoor. Ik kan me voorstellen dat deze locatie niet voor iedereen even makkelijk haalbaar is, maar we willen wel de leukste indruk achter laten. We gaan er in ieder geval voor zorgen dat het 't ritje waard is :)

    Alvast bedankt voor je feedback. We houden de ontwikkelingen in telecomland uiteraard altijd in de gaten. En ook Simyo zal meegaan in de nieuwe regelgeving omtrent het gebruik van je bel/sms en data units in het buitenland per juni. Dus hopelijk blijf je voorlopig nog even bij deze gezellige club.

    Thom Knepper schreef:

    Ik zou graag willen komen. Moet even afwachten hoe het zit met school. Als ik het zeker weet laat ik het hier weten!

    Gr. Thom Knepper



    Hoi Thom,

    Zou super zijn als je erbij kunt zijn. Als je het voor vrijdag 3 februari wilt laten weten, heel graag. We maken dan de definitieve selectie.

    Ray schreef:

    Ik kan er helaas niet bij zijn..



    Jammer Ray. Maar we zien je vast een andere keer verschijnen :D

    JanSlagter schreef:

    Hoi,
    Volgens mij ben ik vrij en wil mijn ideeen over Simyo zeker wel met jullie delen,
    Laat mij maar weten of ik nodig ben.
    Ik kom graag eens naar Simyo.

    Groet Jan Slagter



    Kijk. Dat zou nog eens leuk zijn. Ik laat jou en de anderen na komende vrijdag weten of jullie volgende week langs kunnen komen.

    Bedankt voor alle enthousiaste reacties tot nu toe!

    Groetjes,

    Alex
    A.u.b. alleen privé berichten sturen als een moderator er om vraagt :)
  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Alex heeft ontvangen van andere leden.

    AlexAlex auteur
    Community Manager
    Reacties: 6687 Sim Only iOS
    Boomerang

    Boomerang

    IJsbreker

    IJsbreker

    Gewoon Slim

    Gewoon Slim

    Gewoon gezellig

    Gewoon gezellig

    Open boek

    Open boek

    Meedenker

    Meedenker

    Gangmaker

    Gangmaker

    iOS expert

    iOS expert

    Android expert

    Android expert

    Globe trotter

    Globe trotter

    Vlugge Japie

    Vlugge Japie

    1 februari 2017, 17:15

    ahmed_a schreef:

    Ik zou er ook graag bij willen zijn, onder voorbehoud, ik check morgen even mijn agenda.

    Wat zou de looptijd zijn van de ontvangen feedback tot daadwerkelijke implementering binnen Simyo?



    Ahmed, ik ben gisteren helemaal vergeten om op jouw reactie in te gaan. Stom stom.

    Het zou heel fijn zijn als je erbij kunt zijn. Kan je laten weten of het lukt?

    Lastige vraag die je stelt. Het ligt er natuurlijk helemaal aan wat de feedback is. Productveranderingen zijn wat lastiger te implementeren dan het aanpassen van een tekst op de website bijvoorbeeld.

    Tot donderdag? :D
    A.u.b. alleen privé berichten sturen als een moderator er om vraagt :)
  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Alex heeft ontvangen van andere leden.

    AlexAlex auteur
    Community Manager
    Reacties: 6687 Sim Only iOS
    Boomerang

    Boomerang

    IJsbreker

    IJsbreker

    Gewoon Slim

    Gewoon Slim

    Gewoon gezellig

    Gewoon gezellig

    Open boek

    Open boek

    Meedenker

    Meedenker

    Gangmaker

    Gangmaker

    iOS expert

    iOS expert

    Android expert

    Android expert

    Globe trotter

    Globe trotter

    Vlugge Japie

    Vlugge Japie

    3 februari 2017, 15:05

    Hoi allemaal,

    Hierbij even een update. We zijn nog steeds op zoek naar kandidaten. Wil jij graag langskomen bij Simyo om je mening te geven over de dienstverlening, het merk etc? Eigenlijk alles wat met Simyo te maken heeft. Laat het dan hier weten of stuur een mailtje naar webcare@simyo.nl

    Tot nu toe hebben de volgende Simyo bellers zich aangemeld:

    Maikel Twinnie
    Franswon
    Jan Slagter
    Ahmed_a

    (superleuk dat jullie erbij zijn!)

    Hoor graag of er nog andere kandidaten zijn.

    Groetjes,

    Alex
    A.u.b. alleen privé berichten sturen als een moderator er om vraagt :)
  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Robin Hensens heeft ontvangen van andere leden.

    Robin Hensens
    Startend Simyaan
    Reacties: 1

    3 februari 2017, 23:29

    Hi Alex,

    Ik zou me ook graag willen aanmelden voor het klantenpanel!

    Groetjes,
    Robin
  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten hein62 heeft ontvangen van andere leden.

    hein62
    Startend Simyaan
    Reacties: 3

    4 februari 2017, 08:09

    Ik zou mij graag aanmelden voor het klantenpanel op 9 februari à.s.
    Vriendelijke groet,
    Hein Smit
  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten franktienhoven heeft ontvangen van andere leden.

    franktienhoven
    Startend Simyaan
    Reacties: 7
    IJsbreker

    IJsbreker

    5 februari 2017, 09:03

    Interessant een klantenplanel, maar de meeste mensen die full time werken kunnen er op een werkdag niet bij zijn. Een schriftelijke enquete kan duidelijker maken wat je totale klantenbestand wil, een Johan Derksen (wat je verder van die man ook kunt denken) bij VI had dat goed door.
  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Steven11 heeft ontvangen van andere leden.

    Steven11
    Startend Simyaan
    Reacties: 2

    5 februari 2017, 13:10

    Hallo, bij deze meld ik mij aan. Zie graag uw reactie tegemoet

    Vr gr
    Steven
  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Alex heeft ontvangen van andere leden.

    AlexAlex auteur
    Community Manager
    Reacties: 6687 Sim Only iOS
    Boomerang

    Boomerang

    IJsbreker

    IJsbreker

    Gewoon Slim

    Gewoon Slim

    Gewoon gezellig

    Gewoon gezellig

    Open boek

    Open boek

    Meedenker

    Meedenker

    Gangmaker

    Gangmaker

    iOS expert

    iOS expert

    Android expert

    Android expert

    Globe trotter

    Globe trotter

    Vlugge Japie

    Vlugge Japie

    6 februari 2017, 09:13

    Robin Hensens schreef:

    Hi Alex,

    Ik zou me ook graag willen aanmelden voor het klantenpanel!

    Groetjes,
    Robin



    hein62 schreef:

    Ik zou mij graag aanmelden voor het klantenpanel op 9 februari à.s.
    Vriendelijke groet,
    Hein Smit



    Steven11 schreef:

    Hallo, bij deze meld ik mij aan. Zie graag uw reactie tegemoet

    Vr gr
    Steven



    Hey Robin Hensens, hein62, Steven11,

    Wat leuk! Ik heb jullie gegevens genoteerd. Ik kijk er naar uit om jullie donderdag te zien.
    A.u.b. alleen privé berichten sturen als een moderator er om vraagt :)
  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Alex heeft ontvangen van andere leden.

    AlexAlex auteur
    Community Manager
    Reacties: 6687 Sim Only iOS
    Boomerang

    Boomerang

    IJsbreker

    IJsbreker

    Gewoon Slim

    Gewoon Slim

    Gewoon gezellig

    Gewoon gezellig

    Open boek

    Open boek

    Meedenker

    Meedenker

    Gangmaker

    Gangmaker

    iOS expert

    iOS expert

    Android expert

    Android expert

    Globe trotter

    Globe trotter

    Vlugge Japie

    Vlugge Japie

    6 februari 2017, 09:17

    franktienhoven schreef:

    Interessant een klantenplanel, maar de meeste mensen die full time werken kunnen er op een werkdag niet bij zijn. Een schriftelijke enquete kan duidelijker maken wat je totale klantenbestand wil, een Johan Derksen (wat je verder van die man ook kunt denken) bij VI had dat goed door.



    Hoi franktienhoven,

    Daar heb je zeker een punt (en Johan Derksen dus ook ;)) We hebben er ditmaal bewust voor gekozen om mensen uit te nodigen op kantoor. Online vragenlijsten versturen we ook regelmatig. Daar bereik je inderdaad veel meer mensen mee. Alleen dat is echt een kwantitatief onderzoek. Het voordeel van een bezoek bij ons op kantoor is dat we wat meer het gesprek kunnen aangaan. Dus voor nu hebben we echt gekozen voor een kwalitatief onderzoek.

    Neemt niet weg dat de kans zeker aanwezig is dat we ook weer een schriftelijke enquête uit gaan zetten in de toekomst.

    Groetjes,

    Alex
    A.u.b. alleen privé berichten sturen als een moderator er om vraagt :)
  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten hein62 heeft ontvangen van andere leden.

    hein62
    Startend Simyaan
    Reacties: 3

    6 februari 2017, 10:08

    Hartelijk dank en tot donderdag a.s. om13:O0 op jullie kantoor.
    Bij deze bevestigd
    Vriendelijke groet
    Hein Smit
  • Friesian
    Reacties: 6560

    6 februari 2017, 10:44

    Alex schreef:

    Simyo is razend benieuwd om jouw mening te horen!

    Om meer inzicht te krijgen in de ervaring en de verwachting die jullie bij ons als klant van Simyo hebben, organiseren wij een klantenpanel. Wij nodigen je van harte uit om op 9 februari bij ons op bezoek te komen! Van 13:00 - 17:00 gaan we samen aan de slag.

    Wat is een klantenpanel eigenlijk?

    Een klantenpanel is een bijzondere ontmoeting tussen klanten en Simyo medewerkers in de vorm van een groepsgesprek waarin verschillende thema’s aan bod komen die voor klanten van Simyo van belang zijn. Wij willen super graag leren van onze klanten om zo de service te verbeteren! Dit doen we met 8 klanten.
    [.....]
    Let op! We zijn op zoek naar 8 klanten. Wees er dus snel bij.

    Groet,

    Het Simyo Team



    Even een vraag...
    Alleen al het forum heeft op dit moment ruim ruim 33.000 geregistreerde leden (soms met meerdere accounts)

    Contactmogelijkheden - o.a. forum, twitter, facebook telefonisch - om vragen, feedback aan te voeren.

    Nu gaan het schrijven over; klanten over jullie. Afgezien van full-time jobs..

    Hoeveel klanten heeft Simyo? Zet dat eens in %, dan heb ik al is het initiatief goed bedoeld, maar hoe kun je dan in gesprek gaan met JULLIE met KLANTEN?

    8 Klanten zijn maar een klein tandwiel in het geheel.

    Geeft dit, achter gesloten deuren gesprek onder 19 personen dan wel een representatief beeld?

    Ik heb er twijfels over.....:)
    Sören Kierkegaard - Loslaten, betekent tijdelijk het houvast verliezen. Niet loslaten betekent voor altijd het houvast verliezen.
  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Alex heeft ontvangen van andere leden.

    AlexAlex auteur
    Community Manager
    Reacties: 6687 Sim Only iOS
    Boomerang

    Boomerang

    IJsbreker

    IJsbreker

    Gewoon Slim

    Gewoon Slim

    Gewoon gezellig

    Gewoon gezellig

    Open boek

    Open boek

    Meedenker

    Meedenker

    Gangmaker

    Gangmaker

    iOS expert

    iOS expert

    Android expert

    Android expert

    Globe trotter

    Globe trotter

    Vlugge Japie

    Vlugge Japie

    6 februari 2017, 16:52

    Friesian schreef:



    Even een vraag...
    Alleen al het forum heeft op dit moment ruim ruim 33.000 geregistreerde leden (soms met meerdere accounts)

    Contactmogelijkheden - o.a. forum, twitter, facebook telefonisch - om vragen, feedback aan te voeren.

    Nu gaan het schrijven over; klanten over jullie. Afgezien van full-time jobs..

    Hoeveel klanten heeft Simyo? Zet dat eens in %, dan heb ik al is het initiatief goed bedoeld, maar hoe kun je dan in gesprek gaan met JULLIE met KLANTEN?

    8 Klanten zijn maar een klein tandwiel in het geheel.

    Geeft dit, achter gesloten deuren gesprek onder 19 personen dan wel een representatief beeld?

    Ik heb er twijfels over.....:)



    Hoi Friesian,

    Goede vraag. We voeren per jaar enorm veel onderzoeken uit. Onderzoeken met medewerkers, klanten, niet klanten etc. Dit kan een kwantitatief onderzoek zijn of een kwalitatief onderzoek. Ditmaal in de vorm van een paneldiscussie. Geeft een gesprek met 8 Simyo klanten dan een representatief beeld? Nee. We trekken conclusies op basis van meerdere 'onderzoeken'. Maar we gaan wel graag een open gesprek aan met klanten. Dit helpt ons nieuwe inzichten te krijgen, eerdere onderzoeksresultaten bevestigd te krijgen etc. Verder doen we bij Simyo gelukkig ook heel veel op gevoel.

    Ik kijk er in ieder geval erg naar uit.

    Groetjes,

    Alex
    A.u.b. alleen privé berichten sturen als een moderator er om vraagt :)
  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Alex heeft ontvangen van andere leden.

    AlexAlex auteur
    Community Manager
    Reacties: 6687 Sim Only iOS
    Boomerang

    Boomerang

    IJsbreker

    IJsbreker

    Gewoon Slim

    Gewoon Slim

    Gewoon gezellig

    Gewoon gezellig

    Open boek

    Open boek

    Meedenker

    Meedenker

    Gangmaker

    Gangmaker

    iOS expert

    iOS expert

    Android expert

    Android expert

    Globe trotter

    Globe trotter

    Vlugge Japie

    Vlugge Japie

    6 februari 2017, 16:55

    Nog even een belangrijke mededeling voor degene die langskomen. Wij kunnen ons voorstellen dat sommige deelnemers al tijdens lunchtijd naar ons kantoor vertrekken. Voor degene die daardoor nog geen tijd hebben gehad om te lunchen, is er een lunch beschikbaar. Wel zo handig.

    Je wordt dus niet alleen verwelkomd met een drankje, maar ook met een lekkere lunch :)

    Ik heb met ieder van jullie inmiddels via privé bericht, telefonisch of per app contact gehad. Als iemand nog vragen heeft, laat het mij vooral weten.

    Groetjes,

    Alex
    A.u.b. alleen privé berichten sturen als een moderator er om vraagt :)

Reageer

Bezig met uploaden:
0%
bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
bekijk mobiele versie