.

Beantwoord

trouwe klant, maar oude prijzen. Waarom?


Badge

Net weer iemand klant van jullie gemaakt.

Ik vind het alleen heel vreemd dat hij met zijn gekozen abonnement goedkoper uitkomt dan ik, die al jaren klant van jullie is.  Ik weet wel het is een actie, maar jullie zouden ook trouwe klanten de gelegenheid moeten geven om van zo'n actie gebruik te maken (al is het maar eens in de zoveel tijd). Voor dezelfde bundel is hij nu €2,- per maand minder kwijt. Ik voel mij als trouwe klant nu wel benadeeld

icon

Beste antwoord door Daisy 11 May 2020, 13:52

Bekijk originele reactie

16 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Voor dezelfde bundel is hij nu €2,- per maand minder kwijt. Ik voel mij als trouwe klant nu wel benadeeld

Jij kunt via Mijn Simyo gewoon overstappen naar dezelfde bundels. Ik raad aan om periodiek even te kijken of Simyo andere bundels heeft, voor het geval dat ze voordeliger zijn geworden.

Badge

Ik weet dat ik gewoon kan overstappen naar dezelfde bundel. Als ik echter meer GB aan internet wil hebben, betaal ik een andere prijs dan de nieuwe klant die ik heb aangebracht. Hij betaalt €14,- per maand. Wil ik dezelfde bundel, betaal ik €16,- per maand. 

Kun je omschrijven om welke bundels het gaat?

Badge

Om onbeperkt bellen en 3 GB internet

Reputatie 7
Badge +9

Zou het kunnen dat jij een maandelijks opzegbaar abonnement hebt en die nieuwe klant een jaarabonnement heeft genomen? Maandelijks opzegbare abonnementen zijn net iets duurder dan jaarabonnementen.

Badge

Mijn abonnement is jaren geleden al afgelopen en daarna heb ik nooit meer kunnen kiezen. Werd gewoon verlengd. Ik wil voor die prijs ook best weer een jaarabonnement. Toen ik echter eergisteren mijn bundel ging aanpassen, kon ik niet kiezen.

Badge

Ooit eenmaal een paar jaar geleden kreeg ik een mail van S. Je kunt verlengen met nieuwe prijzen. Echter dat ging niet zoals het beschreven werd. Hierover opgebeld en toen werd mij gezegd dat de mail naar mij een vergissing was. Ik zit dus al van 2016 met duurder maandbedrag. Als ik zou opzeggen en opnieuw klant zou worden, ben ik dus goedkoper uit. 

Reputatie 7
Badge +9

Mijn abonnement is jaren geleden al afgelopen en daarna heb ik nooit meer kunnen kiezen. Werd gewoon verlengd. Ik wil voor die prijs ook best weer een jaarabonnement. Toen ik echter eergisteren mijn bundel ging aanpassen, kon ik niet kiezen.


Dit is best vreemd, normaliter krijg je tussendoor echt wel aanbiedingen van Simyo…..zeker als trouwe klant. Wellicht kan een moderator hier wat duidelijkheid in brengen.

Badge

Ja en hoe dus nu verder, want hier schiet ik niet veel mee op.

Badge

Ik betaal €9,- voor onbeperkt bellen wat dus €7,- zou moeten zijn.

 

Reputatie 7
Badge +9

Ja en hoe dus nu verder, want hier schiet ik niet veel mee op.

Sorry, dat ik reageerde hoor….:thinking:

Zoals gezegd, iemand van Simyo moet daar helderheid in brengen. Even wachten op een reactie van hen dus..

Fijne dag verder.

Badge

Oké, hopen dat dat gebeurt. Ook al een contactformulier ingestuurd, maar die reactie klopt dus ook niet.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi yvdhaar,

Ik heb even je aansluiting bekeken en ik zie dat je gebruik maakt van hele oude bundels, deze kun je sowieso laten wijzigen naar 1000MB voor €5 ipv €6 en onbeperkt bellen voor €8 ipv €9. Dit zijn ook de prijzen die jij moet zien bij een maandelijks opzegbaar contract. Mocht je dit niet in de app zien raad ik je aan de app te updaten of via de website een kijkje te nemen. Mocht het niet kloppen zie ik graag een screenshot van wat jij wel ziet.

 

Thanks de Leon en groentjuh voor jullie hulp!

 

Groetjes,

Daisy

 

Badge

Hallo Daisy,

 

Bedankt voor je reactie. Alles is inmiddels opgelost. Ik heb nu 3gb en onbeperkt bellen voor €14,-

 

Mijn app werkte niet naar behoren. Via site op pc is alles goed gekomen. 

Reputatie 7
Badge +6

Hé yvdhaar,

 

Fijn dat het nu is geregeld! Mocht je in de toekomst ergens tegen aanlopen dan zien we je graag terug op het forum.

 

Groetjes,

Daisy

Reputatie 7
Badge +9

Hallo Daisy,

 

Bedankt voor je reactie. Alles is inmiddels opgelost. Ik heb nu 3gb en onbeperkt bellen voor €14,-

 

Mijn app werkte niet naar behoren. Via site op pc is alles goed gekomen. 

See 😃

Reageer