.

Tijdelijke actie verlengd: Onze meest gekozen internetbundels tijdelijk in prijs verlaagd


Reputatie 6
Badge +4


Hi Iedereen,

We hebben van 7 mei tot en met 31 december een superleuke actie voor nieuwe én bestaande Simyo klanten! Hieronder lees je daar meer over.

Onze meest gekozen internetbundels tijdelijk in prijs verlaagd

Kies je tussen 7 mei en 31 december als nieuwe of bestaande klant een bundel van 1000 MB of 4000 MB dan ben je een stuk voordeliger uit! Maak je nu al gebruik van een internetbundel van 1000 MB of 4000 MB? Dan kun je ook profiteren van deze actie. Het enige dat je dan hoeft te doen is via Mijn Simyo > Bundels aanpassen opnieuw je bundel te selecteren en bevestigen.

Wat houdt de prijsverlaging precies in?

Dat is een goede vraag! Voor iedereen die kiest voor een maandelijks opzegbaar abonnement betekent dit dat je voor € 5,00 per maand 1000 MB krijgt en voor € 11,00 zelfs 4000 MB. Kies je voor (of heb je al) een jaarabonnement, dan heb je voor € 4,00 per maand 1000 MB, of je kunt kiezen voor € 10,00 per maand voor 4000 MB. Zolang je dezelfde actiebundel houdt blijf je gebruik maken van deze lagere bundelprijzen. Kies je na het einde van de actie voor een andere bundel, dan vervalt je actiebundel.

Kan ik nog wel mijn bundels aanpassen?
Je kunt bij Simyo elke maand je bundel een keer aanpassen. Heb je gekozen voor een van de actiebundels en wil je na 31 december een andere bundel nemen? Dan kun je via Mijn Simyo > Bundels aanpassen een andere internetbundel kiezen. Je kunt hierna alleen niet meer kiezen voor een van de actiebundels.

Wil je het nog eens nalezen? Kijk dan op onze website.

Heb je hier nog vragen over? Reageer dan hieronder, dan helpen we je graag verder!

Groetjes,
Thomas

65 reacties

Hoi Thomas,

Bedankt voor je antwoord. Mijn vraag is niet of ik weer gebruik kan maken van de tijdelijke actie als ik later weer terug wil. Het gaat over de legacy prijs van 6 eur per 1000mb ipv de actuele prijs 7 eur (zonder actie). Als ik na afloop van de actie terug wil naar 1000mb, betaal ik daarvoor 6 eur of 7 eur?

Groeten, Patrick
Reputatie 6
Badge +4
Hoi patthedog,

Hoi Thomas,

Bedankt voor je antwoord. Mijn vraag is niet of ik weer gebruik kan maken van de tijdelijke actie als ik later weer terug wil. Het gaat over de legacy prijs van 6 eur per 1000mb ipv de actuele prijs 7 eur (zonder actie). Als ik na afloop van de actie terug wil naar 1000mb, betaal ik daarvoor 6 eur of 7 eur?

Groeten, Patrick


Ah op die manier! In je gegevens zie ik dat je jouw contract bij ons al eens verlengd heeft. Je kunt dan ook altijd gebruik maken van de verlengtarieven. Dat betekent dat je inderdaad terug kan naar de bundel van 1000 MB voor € 6,00 per maand. Dat scheelt weer wat!

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Thomas
Thanks Thomas,

Klopt deze melding dus niet?

Reputatie 7
Badge +9
Op dit moment klopt die melding waarschijnlijk. Je hebt 1000MB voor 6 euro/maand, toch? Dit is een bundel, die Simyo nu niet aanbiedt. Daarvoor wordt je gewaarschuwd.
Simyo biedt door die actie nu 1000MB voor 4 euro/maand aan. 1000MB voor 6 euro/maand is nu niet te krijgen. Na die actie misschien weer wel, dat kan alleen een moderator met zekerheid zeggen.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Patthedog,

Geen zorgen, die melding heeft inderdaad betrekking op je huidige bundels maar kun je negeren. De internetbundel is tijdelijk in prijs verlaagd, maar mocht je deze weer wijzigen na 31 juli dan kun je weer kiezen voor diezelfde bundel voor €6,- omdat dit de 'normale' tarieven zijn. Je zal dus niet plots weer teruggaan naar een bundel die nog duurder is dan 1000 MB voor €6,-.

@ Groentjuh, bedankt voor je uitleg! :)

Groetjes,
Els
Badge
Op dit moment heb ik alleen een belabonnenement, maar wil waarschijnlijk over een paar maanden een maand gebruik gaan maken van internet. In hoeverre kan ik dan gebruik maken van deze actie? Na 31 juli verloopt deze actie, dus dat schiet nu niet op....
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Mauricel,

Als het slechts voor een maand is dan zou ik gewoon wachten tot het zover is om een keer een internetbundel te nemen. Als je deze nu al neemt is het veel te duur.
Jammer dat je van deze eenmalige bundel geen gebruik kunt maken.
Reputatie 6
Badge +5
Hi mauricel,

De actie is geldig tot en met 31 juli. Als je voor deze datum je internetbundel activeert, dan zal de prijs tot een nieuwe verandering laag blijven. Besluit je om na 31 juli de bundel in te laten gaan, krijg je helaas geen korting. Wanneer ben je precies van plan een maand internet te gaan gebruiken? Ik heb je ook een privébericht gestuurd over deze kwestie.

Franswon, bedankt voor je reactie!

Groetjes,
Niels
Als ik gebruik maak van de actie bundel vóór 31 juli, heb ik vanaf dat moment dan ook een maand opzegtermijn zoals ik dat nu heb?
Reputatie 7
Badge +6
Ja hoor aan je contract verandert verder niets.
Reputatie 6
Badge +4
Hi Rahim,

Welkom op het forum van Simyo! 🙂

Zoals Ron H al aangeeft verandert een bundelwijziging niets aan de loopduur van je abonnement. Als je abonnement maandelijks opzegbaar is, dan blijft dat dus zo na een bundelwijziging. Pas als je jouw abonnement zou verlengen met een jaar zou je jouw contract wijzigen en níet meer maandelijks kunnen opzeggen.

Bedankt voor het meedenken Ron H!

Groetjes,
Thomas
Badge
Hi mauricel,

De actie is geldig tot en met 31 juli. Als je voor deze datum je internetbundel activeert, dan zal de prijs tot een nieuwe verandering laag blijven. Besluit je om na 31 juli de bundel in te laten gaan, krijg je helaas geen korting. Wanneer ben je precies van plan een maand internet te gaan gebruiken? Ik heb je ook een privébericht gestuurd over deze kwestie.

Franswon, bedankt voor je reactie!

Groetjes,
Niels


Okee, ik heb voor deze maand de bundel geactiveerd (voor de laatste week van deze maand).
Moet ik nu aan het einde van de maand aangeven dat ik de volgende maand niet de bundel laat doorlopen? Of wordt nu automatisch aan het einde van maand de bundel gestopt (tenzij ik zelf aangeef dat ik de volgende maand een nieuwe bundel wil hebben)?
Reputatie 6
Badge +4
Hai Mauricel,

Leuk dat je internet gaat gebruiken op je mobiel! 🙂 In je gegevens zie ik dat je een gratis bundel van 1000 MB hebt geactiveerd, deze kun je inderdaad tot het einde van de maand gebruiken, daarna loopt deze af. Mocht je ook in augustus mobiel internet willen gebruiken, dan kun je tot en met 31 juli via Mijn Simyo > Overzicht > Bundels aanpassen een internetbundel nemen tegen de actieprijzen. 🙂

Ik zie dat je wel de bundel geactiveerd hebt maar nog niet je instellingen hebt aangepast via Mijn Simyo > Instellingen > Internet en bellen. Zodra je daar de optie 'internet op je mobiel in Nederland' hebt aangezet kun je de bundel gaan gebruiken. Wel zo handig natuurlijk!

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Thomas
Badge
Hai Mauricel,

Leuk dat je internet gaat gebruiken op je mobiel! 🙂 In je gegevens zie ik dat je een gratis bundel van 1000 MB hebt geactiveerd, deze kun je inderdaad tot het einde van de maand gebruiken, daarna loopt deze af. Mocht je ook in augustus mobiel internet willen gebruiken, dan kun je tot en met 31 juli via Mijn Simyo > Overzicht > Bundels aanpassen een internetbundel nemen tegen de actieprijzen. :)

Ik zie dat je wel de bundel geactiveerd hebt maar nog niet je instellingen hebt aangepast via Mijn Simyo > Instellingen > Internet en bellen. Zodra je daar de optie 'internet op je mobiel in Nederland' hebt aangezet kun je de bundel gaan gebruiken. Wel zo handig natuurlijk!

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Thomas


Okee, werkt nu prima.
Ik heb nu een belabonnement afgesloten voor een heel jaar. Maar als ik nu zou besluiten om een internet-abonnement af te sluiten, dan lijkt het erop dat ik dat alleen maar voor een heel jaar kan afsluiten (voor een lagere prijs), maar is het niet mogelijk om slechts voor een maand een databundel te nemen (en een maand later weer te stoppen.
Hoe kan ik dat instellen? En wat kost dit dan? Dus belabonnement mag gewoon blijven doorlopen, maar ik wil mijn (nieuw af te sluiten) data-abonnement na een maand kunnen stoppen.
Reputatie 7
Badge +9
Ook met een jaarabonnement, kun je elke maand je bundels wijzigen. Je kan dus volgende maand de databundel uitzetten, als je dat wilt (dan gaat de bundel daadwerkelijk na 31 augustus uit).
Badge
Ook met een jaarabonnement, kun je elke maand je bundels wijzigen. Je kan dus volgende maand de databundel uitzetten, als je dat wilt (dan gaat de bundel daadwerkelijk na 31 augustus uit).

Okee, top!
Heb hem zojuist aangezet en gaat meteen in (had niet gehoeven, maar goed).
Wel erg prettig als je halverwege de maand internet nodig hebt en je dezelfde bundel voor de rest van de maand kunt gebruiken :-)
Betekent wel dat ik aan het einde van de maand moet opletten om de bundel weer uit te zetten.
Misschien dat ik hem vandeweek mteen uitzet, zodat ik het niet vergeet
Badge
Ook met een jaarabonnement, kun je elke maand je bundels wijzigen. Je kan dus volgende maand de databundel uitzetten, als je dat wilt (dan gaat de bundel daadwerkelijk na 31 augustus uit).

Ik zie nu het volgende staan:
"Goed nieuws! Onze meest gekozen internetbundels zijn tijdelijk in prijs verlaagd.
Kies je vóór 30 september voor een van deze bundels, dan blijf je deze prijs betalen tot je zelf van bundel wisselt."

Als ik volgens mij mijn bundel na deze maand stop (om even een paar maanden geen dataabonnement af te sluiten) en dezelfde bundel weer wil afsluiten, dan betaal ik waarschijnlijk gewoon weer de oude prijs ipv 4 euro per maand. Dat is dan het addertje onder het gras waar ik in getrapt ben....
Reputatie 7
Badge +9
Als je bundels hebt, kun je die bundels bij Simyo blijven gebruiken. Als je daarna een andere bundel wilt, dan kun je alleen gebruik maken van de bundels, die dan aangeboden worden.

Een groot deel van de klanten hebben altijd een databundel(tje). Voor zulke mensen kan deze aanbieding best goed zijn, want die houden zo'n bundel voor een lange tijd (, want zolang je de bundel hebt, blijf je hem houden voor dezelfde prijs. Ook na de aanbieding!).

Als jij slechts zo nu en dan een bundel neemt, dan heb jij minder aan deze aanbieding. T/m Oktober kun je gebruik maken van de goedkopere bundel en daarna kun je na het uitzetten inderdaad niet meer terug naar die bundel.
Badge
Als je bundels hebt, kun je die bundels bij Simyo blijven gebruiken. Als je daarna een andere bundel wilt, dan kun je alleen gebruik maken van de bundels, die dan aangeboden worden.

Een groot deel van de klanten hebben altijd een databundel(tje). Voor zulke mensen kan deze aanbieding best goed zijn, want die houden zo'n bundel voor een lange tijd (, want zolang je de bundel hebt, blijf je hem houden voor dezelfde prijs. Ook na de aanbieding!).

Als jij slechts zo nu en dan een bundel neemt, dan heb jij minder aan deze aanbieding. T/m Oktober kun je gebruik maken van de goedkopere bundel en daarna kun je na het uitzetten inderdaad niet meer terug naar die bundel.


Dat dacht ik al. Betekent dat ik waarschijnlijk voor deze maand voor niets een databundel heb aangeschaft in de veronderstelling dat ik daarna deze prijs blijf betalen wanneer ik in de toekomst voor een bepaalde maand een nieuwe databundel aanschaf (1000MB), maar die prijs kan straks gewoon weer wijzigen als ik na deze maand weer stop met een databundel.
Reputatie 6
Badge +4
Dat dacht ik al. Betekent dat ik waarschijnlijk voor deze maand voor niets een databundel heb aangeschaft in de veronderstelling dat ik daarna deze prijs blijf betalen wanneer ik in de toekomst voor een bepaalde maand een nieuwe databundel aanschaf (1000MB), maar die prijs kan straks gewoon weer wijzigen als ik na deze maand weer stop met een databundel.

Uit je berichten begrijp ik dat er wat verwarring was, dat is natuurlijk niet fijn. Zoals Groentjuh uitlegt zijn je bundels aan te passen elke maand zolang als je een abonnement bij ons hebt.

Op het moment dat je een bundel neemt of aanpast betaal je de prijs die de bundel op dat moment heeft. We hebben op dit moment een tijdelijke actie waardoor je een lagere prijs betaalt als je kiest voor de 1000 MB en 4000 MB bundel. Zet je jouw internetbundel uit en neem je in december bijvoorbeeld opnieuw een bundel van 1000 MB, dan betaal je de prijs die op dat moment geldt.

Heb je hier nog vragen over? :)

Bedankt voor het meedenken Groentjuh!!

Groetjes,
Thomas
Badge

Dat dacht ik al. Betekent dat ik waarschijnlijk voor deze maand voor niets een databundel heb aangeschaft in de veronderstelling dat ik daarna deze prijs blijf betalen wanneer ik in de toekomst voor een bepaalde maand een nieuwe databundel aanschaf (1000MB), maar die prijs kan straks gewoon weer wijzigen als ik na deze maand weer stop met een databundel.Uit je berichten begrijp ik dat er wat verwarring was, dat is natuurlijk niet fijn. Zoals Groentjuh uitlegt zijn je bundels aan te passen elke maand zolang als je een abonnement bij ons hebt.

Op het moment dat je een bundel neemt of aanpast betaal je de prijs die de bundel op dat moment heeft. We hebben op dit moment een tijdelijke actie waardoor je een lagere prijs betaalt als je kiest voor de 1000 MB en 4000 MB bundel. Zet je jouw internetbundel uit en neem je in december bijvoorbeeld opnieuw een bundel van 1000 MB, dan betaal je de prijs die op dat moment geldt.

Heb je hier nog vragen over? :)

Bedankt voor het meedenken Groentjuh!!

Groetjes,
Thomas


Ik heb sowieso geen dataabonnement, dus ik snap niet waarom men me geadviseerd heeft om met de actie mee te doen zodat ik ook van de prijsverlaging kon profiteren. Dus dat is dus niet het geval, omdat wanneer dit niet geldt als je slechts een maand een databundel neemt. Daarna kunnen de prijzen gewoon weer wijzigen. Misschien dat Simyo hoopte dat ik nu een vast abonnement zou nemen, maar dat heeft voor mij geen zin. Daar zijn de prijzen/bundels niet interessant genoeg voor mij. Met die paar MB/minuten die per maand gebruik schiet dat niet op.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Mauricel,

De teleurstelling kan ik zeker begrijpen. Uiteraard willen we je niet verplichten om voor een aanbieding te kiezen, dat is natuurlijk aan jezelf. 🙂

Ik zie overigens dat jij al eens hebt verlengd bij ons, dat betekent dat je altijd voor de voordeelbundels die we op dat moment hebben mag kiezen. Nu hebben we natuurlijk de actie van €4,- per maand voor 1000 MB, zolang je hem niet wijzigt. Zet je hem weer uit, maar wil je hem na de actie toch weer aanzetten? Dan kun je wel kiezen voor de goedkoopste versie van de bundel die er dan is. Toch nog een voordeel! ;)

Groetjes,
Els
Ik wil graag mijn prepaid simkaart omzetten naar een sim only abbonnement, maar de website geeft een foutmelding/zegt dat het uit de lucht is.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi svellekoop,

Wat leuk dat je gaat overstappen naar Sim Only! Wel onhandig dat je die foutmelding krijgt. 😞

Kun je me vertellen waar je deze foutmelding precies krijgt? Kom je direct na het inloggen niet verder of komt deze pas later tevoorschijn nadat je hebt gekozen voor je overstap naar Sim Only?

Soms kan het helpen om de cookies en cache te verwijderen van je browser. Door zo'n opschoning werken veel websites vaker weer een stuk beter. Kun je dat proberen? :)

Groetjes,
Els
Reputatie 7
Badge +10
Hi allemaal,

De actie is, vanwege groot succes, weer verlengd! De korting kun je nu aanschaffen t/m 31 december. Ik heb het openingsbericht aangepast met de juiste informatie.

Zijn hier nog vragen of opmerkingen over? Ik hoor het graag.

Groetjes,
Jihane

Reageer