.

Tijdelijke actie verlengd: Onze meest gekozen internetbundels tijdelijk in prijs verlaagd


Reputatie 6
Badge +4


Hi Iedereen,

We hebben van 7 mei tot en met 31 december een superleuke actie voor nieuwe én bestaande Simyo klanten! Hieronder lees je daar meer over.

Onze meest gekozen internetbundels tijdelijk in prijs verlaagd

Kies je tussen 7 mei en 31 december als nieuwe of bestaande klant een bundel van 1000 MB of 4000 MB dan ben je een stuk voordeliger uit! Maak je nu al gebruik van een internetbundel van 1000 MB of 4000 MB? Dan kun je ook profiteren van deze actie. Het enige dat je dan hoeft te doen is via Mijn Simyo > Bundels aanpassen opnieuw je bundel te selecteren en bevestigen.

Wat houdt de prijsverlaging precies in?

Dat is een goede vraag! Voor iedereen die kiest voor een maandelijks opzegbaar abonnement betekent dit dat je voor € 5,00 per maand 1000 MB krijgt en voor € 11,00 zelfs 4000 MB. Kies je voor (of heb je al) een jaarabonnement, dan heb je voor € 4,00 per maand 1000 MB, of je kunt kiezen voor € 10,00 per maand voor 4000 MB. Zolang je dezelfde actiebundel houdt blijf je gebruik maken van deze lagere bundelprijzen. Kies je na het einde van de actie voor een andere bundel, dan vervalt je actiebundel.

Kan ik nog wel mijn bundels aanpassen?
Je kunt bij Simyo elke maand je bundel een keer aanpassen. Heb je gekozen voor een van de actiebundels en wil je na 31 december een andere bundel nemen? Dan kun je via Mijn Simyo > Bundels aanpassen een andere internetbundel kiezen. Je kunt hierna alleen niet meer kiezen voor een van de actiebundels.

Wil je het nog eens nalezen? Kijk dan op onze website.

Heb je hier nog vragen over? Reageer dan hieronder, dan helpen we je graag verder!

Groetjes,
Thomas

65 reacties

Reputatie 1
Badge +2
Ik heb gebruik gemaakt van een verleng aanbod voor een jaar van € 4,- voor 100 belminuten en € 4,- voor 1000 MB internet. Ik neem aan dat dat zo blijft na een jaar als ik niets verander?
Reputatie 7
Badge +9
van 7 mei tot en met 31 een
@Thomas: 7 mei tot 31 wat? Welke maand?

tussen 7 mei en 31 juli
Ah, 31 juli!
Reputatie 6
Badge +4
Hoi Gogol,

Leuk om je terug op het Forum te zien! :D

Dat klopt inderdaad, zolang jij niets veranderd aan je bundels dan blijft het zoals het is. Wel zo fijn natuurlijk!

Heb je (hier) nog andere vragen (over)?

Groentjuh, wederom bedankt voor je scherpe blik!

Groetjes,
Thomas
Reputatie 7
Badge +7
Mooie actie. Ik heb gelijk het abonnement van mij en mijn vrouw omgezet. Voorlopig dus maar niet naar Simpel 🙂.
Reputatie 6
Badge +4
Mooie actie. Ik heb gelijk het abonnement van mij en mijn vrouw omgezet. Voorlopig dus maar niet naar Simpel 🙂.

Hoi Wimj12,

Leuk dat je weer te vinden bent op het Simyo Forum. ;)

Hartstikke goed om te lezen dat je vrouw en jij lekker bij ons blijven!

Groetjes,
Thomas
Leuke actie. Maar wat gebeurt er na 31 juli, als ik de bundel een keer verhoog en daarna weer verlaag?
Voorbeeld: 1000 mb nu van € 6 naar € 4. ik verhoog in augustus naar 2000 mb. In september weer terug naar 1000 mb. Is het tarief dan weer € 6, of wordt het € 7?
Reputatie 7
Badge +9
Zolang een bundel wordt aangeboden, kun je daar naartoe veranderen. Als na 31 juli de prijs voor een nieuwe 1000MB bundel €7 wordt, dan kun niet meer terug naar deze bundel 1000MB voor €4,-.
Een beetje onduidelijk allemaal, mijn huidig abonnement was 200 belminuten en 2000 MB 4 G internet voor €10.-. Als ik naar mijn verlengaanbod kijk klopt het gegeven wat onder de kop “Wat je nu hebt” niet met mijn huidig abonnement In mijn mail die ik van Simyo kreeg stond te lezen of ik mijn huidig abonnement 200 belminuten en 2000 MB 4G internet wilde aanpassen naar nieuw abonnement dus dezelfde bundels alleen voor €8.-. was eerst €10.-. Nu lijkt het of ik bundels aangeboden krijg die ik al lang heb. Wat maakt het zo onduidelijk of snap ik het niet.
Als jij bundels hebt die onder de actie vallen dan krijg je inderdaad jouw bundels aangeboden maar met een lagere prijs. Om hier gebruik van te kunnen maken dien je de stappen zoals vermeld door te lopen.
Hallo,

Mooie aktie, meer Mb's voor bijna hetzelfde geld. Ik heb 9-5 gelijk mijn bundels gewijzigd en deze gaan in per eerste van de volgende maand. Nu heb ik altijd €13,- betaald en vanaf volgende maand 1 euro meer. Nu staat er voor kosten van deze maand reeds €14,- vermeld. Gaat me niet om die ene euro, maar volgens mij hoor ik pas per 1-6 meer te gaan betalen...

Groeten,

Mark
Reputatie 7
Badge +9
Abonnementskosten betaal je vooraf, Als het abonnement wordt beëindigd wordt dit uiteraard keurig verrekend.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Mark,

Goed dat je dit even navraagt! 🙂 Frans heeft het juiste antwoord al gegeven. Je betaalt altijd de bundels van de maand die nog moet komen. Zo betaal je in januari voor je februari-bundels, in februari voor je maart-bundels, enzovoorts. In mei (nu) betaal je dus voor je juni-bundels. Dat is waarom je kortingsbundel nu al op je factuur staat.

Heb je hier nog vragen over?

@ Frans, dankjewel voor het antwoord! :D

Groetjes,
Jihane
Gisteren de wijziging door gevoerd, vandaag een mail gehad van deze actie. 😂
Reputatie 7
Badge +9
Dan heb jij de mail vlug Ray, mijn vrouw heeft deze wel ontvangen, ik nog niet...
Helder antwoord over het abonnementsgeld, bedankt!
Reputatie 6
Badge +5
Hi Mark,

Namens Jihane graag gedaan 🙂 Je weet ons te vinden als je nog andere vragen hebt! Heb jij de mail over de actie inmiddels ook ontvangen, franswon?

Groetjes,
Niels
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Niels, nog niet, ook een andere mail ontbreekt, ik heb Angela een PB gestuurd.
Reputatie 6
Badge +4
Hoi Niels, nog niet, ook een andere mail ontbreekt, ik heb Angela een PB gestuurd.

Hoi franswon,

Als het goed is heb je vandaag alsnog de e-mails van ons gehad!

Laat je het weten als dat niet het geval is?

Groetjes,
Thomas
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Thomas,

Ik heb ze ontvangen en van Angela ook de reden vernomen.

Groet,

Frans
Reputatie 6
Badge +4
Hoi franswon,

Goed om te lezen! 😉 Fijne dag nog!

Groetjes,
Thomas
Hoi, ik heb net mijn bundel omgezet naar het actietarief. Daarna ontving ik mail dat G4 beëindigd word. Heb ik nu vanaf volgende maand trager internet, G3? Dat stond niet bij de voorwaarden.
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Liesssss,

Mocht de 4G uitgeschakeld worden dan kan je deze via Mijn Simyo of de app weer gratis aanzetten!
Reputatie 6
Badge +4
Hoi Liesssss,

Wat goed dat je ons op het Simyo Forum gevonden hebt, welkom! ;)

Leuk dat je gebruik maakt van de tijdelijke actie! 😃 Dan is het natuurlijk wel zo fijn als je ook in juni 4G kunt blijven gebruiken. Ik vermoed dat je bij het aanpassen van je bundel het vinkje bij 'Gratis 4G' bent vergeten aan te vinken. Dat kan gebeuren natuurlijk. Zoals franswon al aangeeft kun je dit zelf weer aanzetten in juni nadat de optie voor 4G uit is gegaan. Zodra je dat ziet kun je in de Mijn Simyo app via "Bundels aanpassen" deze optie weer aanvinken, daarna heb je weer 4G. :)

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Bedankt voor de hulp franswon!

Groetjes,
Thomas
Leuke actie. Maar wat gebeurt er na 31 juli, als ik de bundel een keer verhoog en daarna weer verlaag?
Voorbeeld: 1000 mb nu van € 6 naar € 4. ik verhoog in augustus naar 2000 mb. In september weer terug naar 1000 mb. Is het tarief dan weer € 6, of wordt het € 7?

Dit wil ik ook graag weten.
Reputatie 6
Badge +4
Hoi patthedog,

Welkom op het Simyo Forum! 🙂

Dat is een goede vraag! Zoals Groentjuh aangaf kun je tot en met 31 juli de actiebundels activeren. Verander je na die tijd je bundel en wil je weer terug, dan kun je dus geen gebruik meer maken van de tijdelijke actie. Wil je gebruik blijven maken van de actie en tijdelijk wat meer MB's? Dan kun je natuurlijk via Mijn Simyo een extra internetbundel aanschaffen door op "MB's bijkopen" te klikken.

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Thomas

Reageer