.

Tijdelijke actie verlengd: Onze meest gekozen internetbundels tijdelijk in prijs verlaagd



Toon eerste bericht

65 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ook met een jaarabonnement, kun je elke maand je bundels wijzigen. Je kan dus volgende maand de databundel uitzetten, als je dat wilt (dan gaat de bundel daadwerkelijk na 31 augustus uit).
Badge
Hai Mauricel,

Leuk dat je internet gaat gebruiken op je mobiel! 🙂 In je gegevens zie ik dat je een gratis bundel van 1000 MB hebt geactiveerd, deze kun je inderdaad tot het einde van de maand gebruiken, daarna loopt deze af. Mocht je ook in augustus mobiel internet willen gebruiken, dan kun je tot en met 31 juli via Mijn Simyo > Overzicht > Bundels aanpassen een internetbundel nemen tegen de actieprijzen. :)

Ik zie dat je wel de bundel geactiveerd hebt maar nog niet je instellingen hebt aangepast via Mijn Simyo > Instellingen > Internet en bellen. Zodra je daar de optie 'internet op je mobiel in Nederland' hebt aangezet kun je de bundel gaan gebruiken. Wel zo handig natuurlijk!

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Thomas


Okee, werkt nu prima.
Ik heb nu een belabonnement afgesloten voor een heel jaar. Maar als ik nu zou besluiten om een internet-abonnement af te sluiten, dan lijkt het erop dat ik dat alleen maar voor een heel jaar kan afsluiten (voor een lagere prijs), maar is het niet mogelijk om slechts voor een maand een databundel te nemen (en een maand later weer te stoppen.
Hoe kan ik dat instellen? En wat kost dit dan? Dus belabonnement mag gewoon blijven doorlopen, maar ik wil mijn (nieuw af te sluiten) data-abonnement na een maand kunnen stoppen.
Reputatie 6
Badge +4
Hai Mauricel,

Leuk dat je internet gaat gebruiken op je mobiel! 🙂 In je gegevens zie ik dat je een gratis bundel van 1000 MB hebt geactiveerd, deze kun je inderdaad tot het einde van de maand gebruiken, daarna loopt deze af. Mocht je ook in augustus mobiel internet willen gebruiken, dan kun je tot en met 31 juli via Mijn Simyo > Overzicht > Bundels aanpassen een internetbundel nemen tegen de actieprijzen. 🙂

Ik zie dat je wel de bundel geactiveerd hebt maar nog niet je instellingen hebt aangepast via Mijn Simyo > Instellingen > Internet en bellen. Zodra je daar de optie 'internet op je mobiel in Nederland' hebt aangezet kun je de bundel gaan gebruiken. Wel zo handig natuurlijk!

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Thomas
Badge
Hi mauricel,

De actie is geldig tot en met 31 juli. Als je voor deze datum je internetbundel activeert, dan zal de prijs tot een nieuwe verandering laag blijven. Besluit je om na 31 juli de bundel in te laten gaan, krijg je helaas geen korting. Wanneer ben je precies van plan een maand internet te gaan gebruiken? Ik heb je ook een privébericht gestuurd over deze kwestie.

Franswon, bedankt voor je reactie!

Groetjes,
Niels


Okee, ik heb voor deze maand de bundel geactiveerd (voor de laatste week van deze maand).
Moet ik nu aan het einde van de maand aangeven dat ik de volgende maand niet de bundel laat doorlopen? Of wordt nu automatisch aan het einde van maand de bundel gestopt (tenzij ik zelf aangeef dat ik de volgende maand een nieuwe bundel wil hebben)?
Reputatie 6
Badge +4
Hi Rahim,

Welkom op het forum van Simyo! 🙂

Zoals Ron H al aangeeft verandert een bundelwijziging niets aan de loopduur van je abonnement. Als je abonnement maandelijks opzegbaar is, dan blijft dat dus zo na een bundelwijziging. Pas als je jouw abonnement zou verlengen met een jaar zou je jouw contract wijzigen en níet meer maandelijks kunnen opzeggen.

Bedankt voor het meedenken Ron H!

Groetjes,
Thomas
Reputatie 7
Badge +6
Ja hoor aan je contract verandert verder niets.
Als ik gebruik maak van de actie bundel vóór 31 juli, heb ik vanaf dat moment dan ook een maand opzegtermijn zoals ik dat nu heb?
Reputatie 6
Badge +5
Hi mauricel,

De actie is geldig tot en met 31 juli. Als je voor deze datum je internetbundel activeert, dan zal de prijs tot een nieuwe verandering laag blijven. Besluit je om na 31 juli de bundel in te laten gaan, krijg je helaas geen korting. Wanneer ben je precies van plan een maand internet te gaan gebruiken? Ik heb je ook een privébericht gestuurd over deze kwestie.

Franswon, bedankt voor je reactie!

Groetjes,
Niels
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Mauricel,

Als het slechts voor een maand is dan zou ik gewoon wachten tot het zover is om een keer een internetbundel te nemen. Als je deze nu al neemt is het veel te duur.
Jammer dat je van deze eenmalige bundel geen gebruik kunt maken.
Badge
Op dit moment heb ik alleen een belabonnenement, maar wil waarschijnlijk over een paar maanden een maand gebruik gaan maken van internet. In hoeverre kan ik dan gebruik maken van deze actie? Na 31 juli verloopt deze actie, dus dat schiet nu niet op....
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Patthedog,

Geen zorgen, die melding heeft inderdaad betrekking op je huidige bundels maar kun je negeren. De internetbundel is tijdelijk in prijs verlaagd, maar mocht je deze weer wijzigen na 31 juli dan kun je weer kiezen voor diezelfde bundel voor €6,- omdat dit de 'normale' tarieven zijn. Je zal dus niet plots weer teruggaan naar een bundel die nog duurder is dan 1000 MB voor €6,-.

@ Groentjuh, bedankt voor je uitleg! :)

Groetjes,
Els
Reputatie 7
Badge +9
Op dit moment klopt die melding waarschijnlijk. Je hebt 1000MB voor 6 euro/maand, toch? Dit is een bundel, die Simyo nu niet aanbiedt. Daarvoor wordt je gewaarschuwd.
Simyo biedt door die actie nu 1000MB voor 4 euro/maand aan. 1000MB voor 6 euro/maand is nu niet te krijgen. Na die actie misschien weer wel, dat kan alleen een moderator met zekerheid zeggen.
Thanks Thomas,

Klopt deze melding dus niet?

Reputatie 6
Badge +4
Hoi patthedog,

Hoi Thomas,

Bedankt voor je antwoord. Mijn vraag is niet of ik weer gebruik kan maken van de tijdelijke actie als ik later weer terug wil. Het gaat over de legacy prijs van 6 eur per 1000mb ipv de actuele prijs 7 eur (zonder actie). Als ik na afloop van de actie terug wil naar 1000mb, betaal ik daarvoor 6 eur of 7 eur?

Groeten, Patrick


Ah op die manier! In je gegevens zie ik dat je jouw contract bij ons al eens verlengd heeft. Je kunt dan ook altijd gebruik maken van de verlengtarieven. Dat betekent dat je inderdaad terug kan naar de bundel van 1000 MB voor € 6,00 per maand. Dat scheelt weer wat!

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Thomas
Hoi Thomas,

Bedankt voor je antwoord. Mijn vraag is niet of ik weer gebruik kan maken van de tijdelijke actie als ik later weer terug wil. Het gaat over de legacy prijs van 6 eur per 1000mb ipv de actuele prijs 7 eur (zonder actie). Als ik na afloop van de actie terug wil naar 1000mb, betaal ik daarvoor 6 eur of 7 eur?

Groeten, Patrick
Reputatie 6
Badge +4
Hoi patthedog,

Welkom op het Simyo Forum! 🙂

Dat is een goede vraag! Zoals Groentjuh aangaf kun je tot en met 31 juli de actiebundels activeren. Verander je na die tijd je bundel en wil je weer terug, dan kun je dus geen gebruik meer maken van de tijdelijke actie. Wil je gebruik blijven maken van de actie en tijdelijk wat meer MB's? Dan kun je natuurlijk via Mijn Simyo een extra internetbundel aanschaffen door op "MB's bijkopen" te klikken.

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Thomas
Leuke actie. Maar wat gebeurt er na 31 juli, als ik de bundel een keer verhoog en daarna weer verlaag?
Voorbeeld: 1000 mb nu van € 6 naar € 4. ik verhoog in augustus naar 2000 mb. In september weer terug naar 1000 mb. Is het tarief dan weer € 6, of wordt het € 7?

Dit wil ik ook graag weten.
Reputatie 6
Badge +4
Hoi Liesssss,

Wat goed dat je ons op het Simyo Forum gevonden hebt, welkom! ;)

Leuk dat je gebruik maakt van de tijdelijke actie! 😃 Dan is het natuurlijk wel zo fijn als je ook in juni 4G kunt blijven gebruiken. Ik vermoed dat je bij het aanpassen van je bundel het vinkje bij 'Gratis 4G' bent vergeten aan te vinken. Dat kan gebeuren natuurlijk. Zoals franswon al aangeeft kun je dit zelf weer aanzetten in juni nadat de optie voor 4G uit is gegaan. Zodra je dat ziet kun je in de Mijn Simyo app via "Bundels aanpassen" deze optie weer aanvinken, daarna heb je weer 4G. :)

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Bedankt voor de hulp franswon!

Groetjes,
Thomas
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Liesssss,

Mocht de 4G uitgeschakeld worden dan kan je deze via Mijn Simyo of de app weer gratis aanzetten!
Hoi, ik heb net mijn bundel omgezet naar het actietarief. Daarna ontving ik mail dat G4 beëindigd word. Heb ik nu vanaf volgende maand trager internet, G3? Dat stond niet bij de voorwaarden.
Reputatie 6
Badge +4
Hoi franswon,

Goed om te lezen! 😉 Fijne dag nog!

Groetjes,
Thomas
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Thomas,

Ik heb ze ontvangen en van Angela ook de reden vernomen.

Groet,

Frans
Reputatie 6
Badge +4
Hoi Niels, nog niet, ook een andere mail ontbreekt, ik heb Angela een PB gestuurd.

Hoi franswon,

Als het goed is heb je vandaag alsnog de e-mails van ons gehad!

Laat je het weten als dat niet het geval is?

Groetjes,
Thomas
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Niels, nog niet, ook een andere mail ontbreekt, ik heb Angela een PB gestuurd.
Reputatie 6
Badge +5
Hi Mark,

Namens Jihane graag gedaan 🙂 Je weet ons te vinden als je nog andere vragen hebt! Heb jij de mail over de actie inmiddels ook ontvangen, franswon?

Groetjes,
Niels

Reageer