.

Tijdelijke actie verlengd: Onze meest gekozen internetbundels tijdelijk in prijs verlaagd


Reputatie 6
Badge +4


Hi Iedereen,

We hebben van 7 mei tot en met 31 december een superleuke actie voor nieuwe én bestaande Simyo klanten! Hieronder lees je daar meer over.

Onze meest gekozen internetbundels tijdelijk in prijs verlaagd

Kies je tussen 7 mei en 31 december als nieuwe of bestaande klant een bundel van 1000 MB of 4000 MB dan ben je een stuk voordeliger uit! Maak je nu al gebruik van een internetbundel van 1000 MB of 4000 MB? Dan kun je ook profiteren van deze actie. Het enige dat je dan hoeft te doen is via Mijn Simyo > Bundels aanpassen opnieuw je bundel te selecteren en bevestigen.

Wat houdt de prijsverlaging precies in?

Dat is een goede vraag! Voor iedereen die kiest voor een maandelijks opzegbaar abonnement betekent dit dat je voor € 5,00 per maand 1000 MB krijgt en voor € 11,00 zelfs 4000 MB. Kies je voor (of heb je al) een jaarabonnement, dan heb je voor € 4,00 per maand 1000 MB, of je kunt kiezen voor € 10,00 per maand voor 4000 MB. Zolang je dezelfde actiebundel houdt blijf je gebruik maken van deze lagere bundelprijzen. Kies je na het einde van de actie voor een andere bundel, dan vervalt je actiebundel.

Kan ik nog wel mijn bundels aanpassen?
Je kunt bij Simyo elke maand je bundel een keer aanpassen. Heb je gekozen voor een van de actiebundels en wil je na 31 december een andere bundel nemen? Dan kun je via Mijn Simyo > Bundels aanpassen een andere internetbundel kiezen. Je kunt hierna alleen niet meer kiezen voor een van de actiebundels.

Wil je het nog eens nalezen? Kijk dan op onze website.

Heb je hier nog vragen over? Reageer dan hieronder, dan helpen we je graag verder!

Groetjes,
Thomas

65 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Ja hoor aan je contract verandert verder niets.
Reputatie 7
Badge +9
van 7 mei tot en met 31 een
@Thomas: 7 mei tot 31 wat? Welke maand?

tussen 7 mei en 31 juli
Ah, 31 juli!
Reputatie 7
Badge +7
Mooie actie. Ik heb gelijk het abonnement van mij en mijn vrouw omgezet. Voorlopig dus maar niet naar Simpel 🙂.
Gisteren de wijziging door gevoerd, vandaag een mail gehad van deze actie. 😂
Reputatie 7
Badge +9
Dan heb jij de mail vlug Ray, mijn vrouw heeft deze wel ontvangen, ik nog niet...
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Thomas,

Ik heb ze ontvangen en van Angela ook de reden vernomen.

Groet,

Frans
Reputatie 6
Badge +4
Hoi patthedog,

Hoi Thomas,

Bedankt voor je antwoord. Mijn vraag is niet of ik weer gebruik kan maken van de tijdelijke actie als ik later weer terug wil. Het gaat over de legacy prijs van 6 eur per 1000mb ipv de actuele prijs 7 eur (zonder actie). Als ik na afloop van de actie terug wil naar 1000mb, betaal ik daarvoor 6 eur of 7 eur?

Groeten, Patrick


Ah op die manier! In je gegevens zie ik dat je jouw contract bij ons al eens verlengd heeft. Je kunt dan ook altijd gebruik maken van de verlengtarieven. Dat betekent dat je inderdaad terug kan naar de bundel van 1000 MB voor € 6,00 per maand. Dat scheelt weer wat!

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Thomas
Reputatie 7
Badge +9
Op dit moment klopt die melding waarschijnlijk. Je hebt 1000MB voor 6 euro/maand, toch? Dit is een bundel, die Simyo nu niet aanbiedt. Daarvoor wordt je gewaarschuwd.
Simyo biedt door die actie nu 1000MB voor 4 euro/maand aan. 1000MB voor 6 euro/maand is nu niet te krijgen. Na die actie misschien weer wel, dat kan alleen een moderator met zekerheid zeggen.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Patthedog,

Geen zorgen, die melding heeft inderdaad betrekking op je huidige bundels maar kun je negeren. De internetbundel is tijdelijk in prijs verlaagd, maar mocht je deze weer wijzigen na 31 juli dan kun je weer kiezen voor diezelfde bundel voor €6,- omdat dit de 'normale' tarieven zijn. Je zal dus niet plots weer teruggaan naar een bundel die nog duurder is dan 1000 MB voor €6,-.

@ Groentjuh, bedankt voor je uitleg! :)

Groetjes,
Els
Badge
Ook met een jaarabonnement, kun je elke maand je bundels wijzigen. Je kan dus volgende maand de databundel uitzetten, als je dat wilt (dan gaat de bundel daadwerkelijk na 31 augustus uit).

Okee, top!
Heb hem zojuist aangezet en gaat meteen in (had niet gehoeven, maar goed).
Wel erg prettig als je halverwege de maand internet nodig hebt en je dezelfde bundel voor de rest van de maand kunt gebruiken :-)
Betekent wel dat ik aan het einde van de maand moet opletten om de bundel weer uit te zetten.
Misschien dat ik hem vandeweek mteen uitzet, zodat ik het niet vergeet
Reputatie 7
Badge +9
Als je bundels hebt, kun je die bundels bij Simyo blijven gebruiken. Als je daarna een andere bundel wilt, dan kun je alleen gebruik maken van de bundels, die dan aangeboden worden.

Een groot deel van de klanten hebben altijd een databundel(tje). Voor zulke mensen kan deze aanbieding best goed zijn, want die houden zo'n bundel voor een lange tijd (, want zolang je de bundel hebt, blijf je hem houden voor dezelfde prijs. Ook na de aanbieding!).

Als jij slechts zo nu en dan een bundel neemt, dan heb jij minder aan deze aanbieding. T/m Oktober kun je gebruik maken van de goedkopere bundel en daarna kun je na het uitzetten inderdaad niet meer terug naar die bundel.
Als de kortingsactie verlengd wordt betekend dat volgens mij dat de kortingsactie dus al liep, ook in september dus. Dat staat los van de afwijzing om je contract later in te gaan. Daar zijn namelijk 2 partijen bij betrokken niet alleen Simyo.

Een moderator zal hier verder naar kijken.
Reputatie 7
Badge +10
Hi hmuski,

Aw, ja, ik snap dat dat dan zuur is! Begrijp ik goed dat je graag zo gauw mogelijk wilde overstappen om de korting mee te kunnen pakken?

Weet je wat? 🙂 Ik geef jou 1000 MB's óf 100 extra minuten eenmalig. Welke heb je het liefst? Gewoon om de pijn te verzachten. Je nu immers één van ons. Jouw blijheid is wat we willen voor je.

@ Ray, klopt, de oude provider heeft daar ook altijd invloed op. Dank voor je reactie!

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +9
Bedankt voor uw reactie. Vind het een mooie geste. Doe de bel minuten maar.
Ik wilde inderdaad voor 30 september overstappen omdat de actie op 30 september afgelopen zou zijn.
Maar nogmaals sympathiek dat het zo opgelost wordt.
Heb je mijn gegevens of moet ik een privébericht sturen?
Groetjes

Moderatoren kunnen op het forum zien bij welke aansluiting je forum account hoort. Als je op het forum inlogt, dan log je in op mijn Simyo. Als die mijn Simyo omgeving hoort bij die nieuwe aansluiting, dan komt het goed!
Als je meerdere aansluitingen hebt, dan kan een privébericht met het telefoonnummer nodig zijn. Mocht dat nodig zijn, dan krijg je die vraag vanzelf!
Reputatie 4
Badge +3
Hoi hmuski,

Top! Wij hebben geen privé-bericht nodig. Zoals Groentjuh het al heeft gezegd, kunnen wij zien bij welke aansluiting je forum account hoort. Ik heb het cadeautje van 100 min/sms voor je klaargezet op Mijn Simyo. Je kan dit cadeautje openen wanneer je wilt.

Als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag!

@Groentjuh, bedankt voor je antwoord!

Groetjes,
Ashweeta
Reputatie 7
Badge +10
Hi Smalltalky,

Ik snap je vraag! Zoals Ray zegt maak jij nu al gebruik van de allergoedkoopste opties: je betaalt € 4,- per maand voor je internetbundel, en € 9,- om onbeperkt te kunnen bellen. De korting is dus al van toepassing bij jou.

@ Ray, dankjewel voor je antwoord!

Groetjes,
Jihane
Reputatie 1
Badge +2
Ik heb gebruik gemaakt van een verleng aanbod voor een jaar van € 4,- voor 100 belminuten en € 4,- voor 1000 MB internet. Ik neem aan dat dat zo blijft na een jaar als ik niets verander?
Reputatie 6
Badge +4
Hoi Gogol,

Leuk om je terug op het Forum te zien! :D

Dat klopt inderdaad, zolang jij niets veranderd aan je bundels dan blijft het zoals het is. Wel zo fijn natuurlijk!

Heb je (hier) nog andere vragen (over)?

Groentjuh, wederom bedankt voor je scherpe blik!

Groetjes,
Thomas
Reputatie 6
Badge +4
Mooie actie. Ik heb gelijk het abonnement van mij en mijn vrouw omgezet. Voorlopig dus maar niet naar Simpel 🙂.

Hoi Wimj12,

Leuk dat je weer te vinden bent op het Simyo Forum. ;)

Hartstikke goed om te lezen dat je vrouw en jij lekker bij ons blijven!

Groetjes,
Thomas
Leuke actie. Maar wat gebeurt er na 31 juli, als ik de bundel een keer verhoog en daarna weer verlaag?
Voorbeeld: 1000 mb nu van € 6 naar € 4. ik verhoog in augustus naar 2000 mb. In september weer terug naar 1000 mb. Is het tarief dan weer € 6, of wordt het € 7?
Reputatie 7
Badge +9
Zolang een bundel wordt aangeboden, kun je daar naartoe veranderen. Als na 31 juli de prijs voor een nieuwe 1000MB bundel €7 wordt, dan kun niet meer terug naar deze bundel 1000MB voor €4,-.
Een beetje onduidelijk allemaal, mijn huidig abonnement was 200 belminuten en 2000 MB 4 G internet voor €10.-. Als ik naar mijn verlengaanbod kijk klopt het gegeven wat onder de kop “Wat je nu hebt” niet met mijn huidig abonnement In mijn mail die ik van Simyo kreeg stond te lezen of ik mijn huidig abonnement 200 belminuten en 2000 MB 4G internet wilde aanpassen naar nieuw abonnement dus dezelfde bundels alleen voor €8.-. was eerst €10.-. Nu lijkt het of ik bundels aangeboden krijg die ik al lang heb. Wat maakt het zo onduidelijk of snap ik het niet.
Als jij bundels hebt die onder de actie vallen dan krijg je inderdaad jouw bundels aangeboden maar met een lagere prijs. Om hier gebruik van te kunnen maken dien je de stappen zoals vermeld door te lopen.
Hallo,

Mooie aktie, meer Mb's voor bijna hetzelfde geld. Ik heb 9-5 gelijk mijn bundels gewijzigd en deze gaan in per eerste van de volgende maand. Nu heb ik altijd €13,- betaald en vanaf volgende maand 1 euro meer. Nu staat er voor kosten van deze maand reeds €14,- vermeld. Gaat me niet om die ene euro, maar volgens mij hoor ik pas per 1-6 meer te gaan betalen...

Groeten,

Mark
Reputatie 7
Badge +9
Abonnementskosten betaal je vooraf, Als het abonnement wordt beëindigd wordt dit uiteraard keurig verrekend.

Reageer