.

storing Simyo website en Mijn Simyo app

  • 22 March 2021
  • 7 reacties
  • 273 Bekeken
storing Simyo website en Mijn Simyo app
Reputatie 7
Badge +6
  • Oud community manager
  • 1564 reacties

Hoi Simyo bellers,

 

Het kan zijn dat je momenteel geen toegang hebt tot onze website en/ of Mijn Simyo. We werken er hard aan om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Zodra alles weer helemaal werkt zullen we dit laten weten.

 

Sorry voor het ongemak!🧡

 

UPDATE: Alles werkt weer zoals het zou moeten:blush:

 

Groetjes,

Het Simyo Social Team


7 reacties

Inloggen op "mijn Simyo" via Simyo website gaat normaal. Alle tabbladen zijn beschikbaar behalve  instellingen: als je naar instellingen gaat logt de site direct uit. Je krijgt het instellingen tabblad wel als je heel snel 'reload page' in de browser uitklkt maar zodra je een instelling verandert logt ie weer uit (en de instelling is daarna ook niet veranderd). Hetzelfde gebeurt in Chrome, Firefox en Edge. Tegelijk lukt inloggen via de App (Android) ook niet ("Er ging iets mis. Check of .… later nog eens").

Reputatie 7
Badge +9

Bovenstaande geldt ook voor de MacOS webbrowser Safari. Maar met de iOS app is niks mis, alles werkt zoals het hoort.

Reputatie 5
Badge +2

@Marinus27 

Goed dat je dit even laat weten! Ik heb het net uitgetest op mijn eigen Macbook air via Chrome en ik ervaar niet hetzelfde probleem. Ik kan gewoon op het tabblad instellingen komen zonder uitgelogd te worden. Wat voor een computer gebruik je?

@Scotsman Wat gebeurd er als je Chrome gebruikt?

Groetjes,

Veerle

Reputatie 7
Badge +9

@Veerle met de Mac versie van Chrome werkt alles naar behoren.

Ik heb geen problemen met Chrome op Windows en mobiel. 

Ja alles werkt weer! Gisteravond nog niet maar nu dus wel, zowel via Chrome, als via Firefox als via de Android app.

Wat opvalt is dat in het weekend het tabblad instellingen naar het webadres:

https://mijn.simyo.nl/beta/instellingen/

wilde gaan maar nu naar:

https://mijn.simyo.nl/beta/instellingen/internet-en-bellen

Ook opvallend is dat de instellingen die ik een paar weken geleden had uitgezet nu weer op aan staan. Tenslotte is opvallend dat Mijn Simyo via de App en via de website een ander verbruik laten zien (scheelt maar 1 Mb dus geen probleem verder maar toch opvallend).

Ik gebruik overigens Windows 10 - het probleem was er gedurende het hele weekend zowel op m'n desktop als op m'n laptop. Een Sinterklaasstoring misschien?

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @Marinus27,

 

Wat fijn dat alles weer werkt. Het is inderdaad niet de bedoeling dat je via de App en via de browser verschillende verbruik hoort te zien. Kan het zijn dat je via de App het verbruik sneller oppakt vanwege onze internet? Ook bedankt voor het sturen van de linkjes. Zou je ons kunnen berichten als dit nog een keer voorkomt? Ik kan dit dan even doorzetten naar onze technische afdeling. Het kan namelijk inderdaad zo zijn dat er op dat moment een storing was.

 

Groetjes,

 

Nihad

Reageer