.

Storing bij KPN (16 April 2012) Edit: opgelost

  • 16 April 2012
  • 5 reacties
  • 1021 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9
Er is een storing opgetreden bij KPN (Het netwerk wat Simyo gebruikt). De storing betreft mobiel internet en doet zich voor bij een deel van de klanten. Het betreft vooral het browsen, maar ook andere diensten die van http gebruik maken lijken door de storing getroffen.

"We zijn hard aan het werk om de oorzaak te achterhalen", zegt een woordvoerster van KPN tegen tweakers.net. Er is nog geen zicht op wanneer het probleem is opgelost. "We doen ons uiterste best om dit zo snel mogelijk op te lossen, maar we weten nog niet wanneer dat zal zijn."

Nieuws bericht op tweakers en het topic wat aanleiding was om het een en ander eens te controleren.

PS. Simyo, jullie zijn WEER laat in het melden hiervan!

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Tijdlijntje:

  • 10:57 Vraag van Simyo Nederlands gebruiker op twitter: "Ik kan opeens van het ene op het andere moment niet meer op internet, terwijl er wel 3G staat op mijn Android. Zijn er storingen?"
  • 11:09 Klacht op tweakers.net
  • 12:12 Telfort twittert over mogelijke storing.
  • 12:21 Simyo Nederland reageert op bovenstaande vraag over storingen met 3G. Zou verschijnlijk het toestel zijn/instellingen op het toestel. Herstart toestel/opnieuw instellen zou de oplossing zou.
  • 12:51 Tweakers.net post nieuwbericht.
  • 13:00 KPN twittert over storing op het netwerk.
  • 13:05 KPN bevestigt storing aan Tweakers.net.
  • 13:32 Simyo forum gebruiker Groenjuh post maar eens over de storing op het simyo forum.
  • 16:48 Storing mobiel internet is verholpen
Reputatie 5
Badge +10
Bedankt voor het melden Groentjuh,

Wij proberen door KPN bevestigde storingen altijd op het forum te plaatsen. Helaas is deze melding niet bij ons doorgekomen. Bovenstaand verhaal klopt.

Groetjes,

Alex
Badge
https://forum.simyo.nl/internet-62/geen-verbinding-3g-iphone-3-a-1907/


Dan klopt dit dus.

Gelukkig niks aan de hand met de mobiel.
Reputatie 7
Badge +9
Aanvulling op bovenstaande tijdlijn:


@Mods kunnen jullie het bovenstaande toevoegen aan de bovenstaande tijdlijn en verder de topic titel aanpassen met iets zoals: [Opgelost]. Dat maakt het duidelijk dat deze storing niet meer van toepassing is/zou moeten zijn.

Verder hadden jullie ook even kunnen letten waarneer de storing opgelost werd. Daar hoeven jullie niet op gewezen te worden door mij hoop ik.....
Reputatie 5
Badge +10
Wij wachten nog op de officiƫle bevestiging van KPN naar ons toe waaruit blijkt dat de storing volledig is verholpen. Zodra wij bericht hebben ontvangen van de netwerkspecialisten, communiceren we dit ook via het forum.

Edit: Zojuist bevestigd dat de storing is verholpen.

Reageer