.

Staat de deadline van de Cyber Monday deal foutief in de mail?

  • 28 December 2018
  • 6 reacties
  • 276 Bekeken

Op 26 november hebben wij een mail gehad met een actie om over te gaan op Simyo compleet met 9 maanden korting bij KPN geldig tot en met 31 december. Nu heb ik een nieuwe woning gekocht en KPN benaderd om een abonnement af te sluiten, hierbij kon ik op geen manier de korting terugvinden dus de helpdesk van KPN benaderd. Hierop de volgende reactie ontvangen:

"Ik denk dat simyo hier een foutje in heeft gemaakt in de mail want dat aanbod voor 9 maanden korting was voor uiterlijk 30 november"

Erg jammer, had graag van deze korting gebruik willen maken en als de juiste data in de mail stonden mogelijk een maand eerder e.e.a. geregeld. Een idee om marketing correcte informatie in promotiemails te laten meesturen.

Groet,
Menno

6 reacties

Van wie was de mail afkomstig dan? Neem aan dat iedereen bij Simyo als klant deze mail zou hebben gehad dan.
Betreft onderstaande afzender waarvan ook regelmatig nieuwsbrieven worden ontvangen:

mailsvansimyo@e.simyo.nl
Dat is inderdaad het adres waar meestal de blogs / nieuwsbrieven mee verzonden worden.

Misschien heb ik hem gewist..
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Hulpje,

Welkom op het Simyo Forum!

Vreemd dat KPN hier op deze manier op reageert. Dit is namelijk echt niet het geval. Tot 31 december kun je gebruik maken van deze actie!

Ik heb de afdeling van KPN je gegevens gemaild zodat ze contact met je op kunnen nemen! Ik verwacht dat dat maandag zal gebeuren.

Houd je ons op de hoogte?

Groetjes,

Kevin
Dank je wel Kevin, ik zal het laten weet als/zodra ik meer weet.

Groet,
Menno
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Hulpje,

Dat zou fijn zijn! Een heel fijn weekend verder! :)

Groetjes,

Kevin

Reageer